Stránka 1 z 2
Napsal: stř 28.09.2005 11:07
od Fany
mám docela zásadní problém - nejde mi natočit motor

. Z ničeho nic se ráno měl motor snahu natočit,ale vzápětí to chcípne a nevím kde je problém. Pojistka,relátko i pal. čerpadlo je OK.Prostě to má snahu chytit,blafne a nic. Setkal se s tím někdo, kde je asi chyba
Jo musím podotknout, že v autě je plyn, na kterej to šlape úplně v poho. Ale jezdi jen na LPG,že...

Napsal: stř 28.09.2005 14:43
od Hitman
hmm a co to je za plyn ?
Napsal: stř 28.09.2005 18:28
od Fany
je tam BRC...
Napsal: stř 28.09.2005 18:37
od Hitman
a kdyz nastartujes a hned pridas plyn a pak pustis, chcipne to ?
Napsal: stř 28.09.2005 19:06
od Fany
při startování se to snaží chytit,ale a? udělám cokoli,hned to chcípne. Když jsem jel asi kilo na LPG a přepnul jsem na benzín-chcíplo to. Prostě to benzín nechce strávit,či co...
Napsal: stř 28.09.2005 20:24
od Hitman
co lambda sonda ? nemas ucpane striky ? muze se to stat kdyz malo jezdis na lpg
Napsal: stř 28.09.2005 20:37
od BMWAK
co máš za motor???zkontroluj ukostření vstřiků!
Napsal: pát 30.09.2005 20:35
od Fany
Je to 2,5i 24v...
Já jsem to včera hodil chlapovi co dělá plyn - a? doladí samotnej plyn a zároveň mrkne i na ten zbytek... Uvidím po neděli co mi řekne...
Napsal: sob 01.10.2005 11:19
od Zave
co svicky?
Napsal: sob 01.10.2005 14:33
od Hitman
HMM ja mel 12V jsem taky zvedavej co ti rekne....
Napsal: úte 04.10.2005 19:45
od Fany
Přátelé

,vrátil jsem se ze servisu a:
-plyn, který dělali v Olomouci před cca 4 lety totálně sprasenej jako od dobytka - můžu být rád, že jsem si nezalítal

...
-směšovač rozdělávanej - vypadaný pružinky a celej vnitřek... prostě zázrak že to jezdilo...
-na sání byl plyn přivedenej obráceně,prostě brutalita
-do sání si už několikrát plyn taky střelil,takže budu scháněn novej plastovej domeček pro vzduchový filtr a mohl bych pokračovat,ale ani jsem si všechno nezapamatoval...
Na benzín už to taky jezdí,ale kde byla chyba nikdo neví... Svíce tam byly nový NGK s dvojtou elektrodou (předtím nové Bosche-nic horčího snad není) a nový filtr po koupi byl samozřejmostí...
Teď jsou tam třetí nový svíce, plyn seřízenej a předělanej tak jak má. Chyba byla ještě i někde jinde, protože se to začalo výkonově sbírat až po 2 tis. otáčkách... Těď to jede jako pila i na plyn. Ještě by to chtělo dát novej směšovač (3.500,-) a vychytat poslední věc: Proč mi to občas jede jen na pět válců...
Napsal: stř 05.10.2005 06:27
od ajfel
gratuluju k oprave
... nechapu, co muze na smesovaci stat 3500Kc
dyt je to kus zeleza ... nebo ceho ...
petr
Napsal: stř 05.10.2005 09:45
od Pivson
To je duvod proč já plyn nechci.
Dovoluji si oponovat se svickama BOSCH.
Do BMW jen BOSCH ci NGK
Asi si měl špatný co si nerozuměj s plynem.
Napsal: stř 05.10.2005 09:58
od Zave
moje rec, daval sme origo dvoubody bosch a naprosta spokojenost!!
Napsal: pát 07.10.2005 21:05
od Fany
Směšovač je prostě jedna velká plechovka chrastící vypadanejma pružinkama a vším možným... Trochu ho sice poladili, ale novej by byl nejlepší...
K tomu benzínu: zas to nejede. A je zajímavý, že když to nejede na benzín,tak ani neukazuje průměrná spotřeba pod otáčkoměrem...
Proměřil jsem i vstřiky do kterých š?áva jde a přesto to na benzín stávkuje.
Ale jinak je plyn OK, jsem s ním spokojenej. Jezdím každej den cca 250km, tak se mi vyplácí... A spotřebu mám cca 11l plynu/100km...
Napsal: úte 11.10.2005 07:33
od ajfel
Fany píše:Směšovač je prostě jedna velká plechovka chrastící vypadanejma pružinkama a vším možným... Trochu ho sice poladili, ale novej by byl nejlepší...
takze myslis reduktor a ne smesovac ...
reduktoru se dela jednou za par let generalka (je to bezne)
meni se membrany a prave nejake pruziky (je na to sada)
(nekdo to dela doma, ja to delavam v servise ... )
smesovac (mix) je to, co je strcene v sani (pokud nemas SGI) ...
petr
Napsal: úte 11.10.2005 19:19
od Fany
Tak, tak... Myslel jsem reduktor.

Sorry...
Ten reduktor fakt musím vyměnit, protože mi to včera na křižovatce střelilo do sání a přestal jít posilovač brzd a šíleně houpaly otáčky na volnoběh. Jenže, když mám na sobě kvádro, tak se v tom hrabat prostě nejde. Borec v servisu se pohrabal vsání (rozložil a složil) a ejhle, zase to jezdí...

Ale nechtěl mi říct, cos tím bylo - prý je to jeho tajemství, nějaký fígl. Já bych ovšem docela rád věděl, co s tím bylo. Co kdyby někdy, že...

Napsal: úte 11.10.2005 20:02
od Hitman
mno ten opravar je magor...taky mi to strilelo ale bylo to tim ze jsem mel taky debilni plyn a hlavne neserizene ventily, po serizeni to jelo nadherne a ani jednou nestrelilo....kdyz uz se to predtim stalo tak mi to neslo nastartovat asi tak 15 sekund ani na benzin, pak se to vzdy rozbehlo. otacky jsem si serizoval ventilkem na hadici ktery dodaval plyn, ridil jsem si bohatost smesi, takze se to dalo nastelovat na spotrebu nebo na vykon

kazdopadne jsem jezdil bawem levneji nez busem

Napsal: úte 11.10.2005 21:12
od Fany
Opravář magor není, celej plyn mi předělal a vyladil k lepšímu...
Napsal: úte 11.10.2005 22:58
od Tatros
Ale jinak je plyn OK, jsem s ním spokojenej. Jezdím každej den cca 250km, tak se mi vyplácí... A spotřebu mám cca 11l plynu/100km...[/quote]
Proto mám d a jsem v pohodě
