Stránka 1 z 1

Napsal: pon 07.11.2005 19:45
od Ondarsh
Mam 525 M50,uz rok se na nem dela a kdyz uz se blizim do finale,zacal jsem se zajimatz jeste o vymenu difa.Vubec tomu nerozumim,ale nekdo mi rekl,ze mi staci vymenit diferak a pojede to treba jen200km/h(to mi staci :lol: ),ale bude to mit kratsi kvalzy-tzn.O dost vetsi odpal...Je to tak??A jestli to nekdo zna,tak jaky by to difo melo mit cislo nebo tak neco.Diky!! :wink:

Napsal: pon 07.11.2005 22:01
od Pivson
Ja přispěju jen tabulkou diferaku

http://www.e34.de/e34/difftabelle.htm

Napsal: pon 07.11.2005 22:37
od Bohhy
Ja sem to zkousel mam to sami auto co ty a sehnal sem si pekne diferak z 518 a pak sem zjistil ze ma uplne jiny uchyceni nez mam ja.Ja mam vzadu na te hlinikove casti dva svisli srouby a na 518 je jen uchyt na jeden vodorovny.To by nebyl takovej problem to by se nechalo jednoduse prehodit. Ale problem byl v tom ze na tom obalu mam taky dva svisli na jedne strane, ale na tom 518 byly vodorovny, jeden na kazde strane.Takze jestli to nekdo uz praktikoval nebo ma s tim nejaky zkusenosti tak dejte vedet.Osobne by me to zajimalo. Jedina moznost ktera mi z toho vypadla je prestrojit streva z 518 do obalu 525, ale to nevim kdo to umi aby to nejakej cas fungovalo. :wink: