Stránka 1 z 3
Napsal: ned 11.12.2005 17:20
od debnicka
kolik vam to jede? ja mam 530d v kombiku a vubec nemuzu auto dostat na maximalni rychlost 225kmh.
Zkousel sem jet i dolu z kopce ale proste vice jak 210 kmh z toho nevymacnknu. Nevite v cem muze byt problem? Pneu tam mam klasika 225/60/15. Jo a vahu vzduchu tam mam ted novou ....
Napsal: úte 13.12.2005 16:07
od debnicka
nevite nekdo alespon nekdo o nejakem fakt dobrem servismanovi na bmw, nejlepe zvlast na dizla ?
mam totiz podezreni, ze neco neni okej a v origo servisu jedine co umeji rict je ze pocitac nevykazuje zadnou chybu a ze z motora netece

:):)
jsem z prahy, ale klidne vycestuju do rozumne vzdalenosti ...
Napsal: úte 13.12.2005 17:33
od nehpo
debnicka píše:kolik vam to jede? ja mam 530d v kombiku a vubec nemuzu auto dostat na maximalni rychlost 225kmh.
Zkousel sem jet i dolu z kopce ale proste vice jak 210 kmh z toho nevymacnknu. Nevite v cem muze byt problem? Pneu tam mam klasika 225/60/15. Jo a vahu vzduchu tam mam ted novou ....
hehe, to pri priaznivych povetrnostnych podmienkach dokaze aj 316i

Napsal: úte 13.12.2005 17:52
od margos
a delali ti i diagnostiku turba a tlaky na vstrikovacich? V tomhle bych hledal problem, popr v nizkych otackach jak se chova, necuka se? Ja mel podobny problem, bylo to cidlem na vysokotlakem okruhu a od te doby jezdi moje 525d zase 220 - 230

Poprve jsem s tim byl na diagnostice v bmw a nezjistili vubec nic, dal jsem to do servisu, kterej ma Bosch diagnostiku a prisel na to, zajimavy..

Napsal: úte 13.12.2005 20:50
od AndrejKv
turbo ma ok, cidlo tlaku (preplneneho vzduchu) v sani take,
tlak nafty v rampe tez. Korekce delky vstriku pri volnobehu je tez OK - takze vstriky zasrate nejsou. Bliz Debnickovo auto neznam, jen jsem ho mel napichnute cca 20min v sobotu vecer u benzinky

.
Jinak jaxme se domlouvali - koncem tydne budu mit tu vahu nevybalenou, tak schvalne

. A take je klidne mozne ze nemas nakalibrovany rychlomer - adaptaci prumeru kol jsme nekontrolovali. Zrychleni je subjektivne zcela normalni.
Napsal: stř 14.12.2005 01:32
od debnicka
kolesa jsou presne dle predepsanych rozmeru, zcela originalni pro bmw.
rychlomer jde dobre, zkousel jsem projizdet okolo tech radaru pred pruchodem pro chodce jako je na evropske nebo pod hotelem pyramida, a rychlomer ukazuje presne 60 kmh a ve skutecnosti radar zaznamena jenom 44 kmh, takze v tomhle bych chybu nevidel.
dneska jsem dal dolu spodni kryt pod motorem a koukal ze tam mam neco nasakle snad olejem, nevim zda nahodou neprepousti uz turbo olej. mohlo by byt spatne turbo pricinou vibraci a zvyseneho hluku (duneni) pri volnobehu ?
jo a jeste chci dodat, ze auto jeden plynule, v zadnem spektru otacek netrha
Napsal: stř 14.12.2005 01:34
od debnicka
preklep, kdyz je na rychlomeru auta 60 kmh, radar ukazuje 54 kmh.
Napsal: stř 14.12.2005 01:39
od M3maniac
kolik má cca najeto? resp. v jakem stavu je kat? může být přicpanej...já bych postupoval takto,výměna všech náplní a filtrů (ono i zasranej palivovej filtr dělá svoje po tankování u ONO

)diagnostika,pak výměna dílu po dílů vyl.metodou...prostě laborovat.
Napsal: stř 14.12.2005 11:04
od debnicka
najeto ma pry 121.000 km, ale buhvi kolik realne, auto jsem koupil ojety, dovoz z francie. je to rok vyroby 7/2000.
olej, filtr olejovej a vzduchovej jsem vymenil v pondeli. naftovej jsem jeste nesehnal, ale podle mne to filtrem nebude.
auto prostre na volnobehu trese a vibruje, a dela takovy dunivy zvuk temer jako v passatu. jo a meril jsem zrychleni z 0 na 100 kmh, ktere by melo byt kolem 8 sekund, a ja jsem to udelal nejlepe za 12.5 sekundy. takze urcite neco neni OK.
a vymenovat dil za dilem, to by bylo sice pekny, ale nemam dily

Napsal: stř 14.12.2005 11:21
od margos
zameril bych se opravdu na cidlo na vysokotlakem okruhu nafty, presne takhle se mi to projevovalo - mirne kolisaly otacky, motor vybroval jako by chtel zdechnout a diagnostikou neslo nic zjistit, byl zasrany kontakt na tom cidlu, servisak rikal, ze je umistneno tak nestastne, ze se jizdou zasira.. tlak nafty atd. byl take v poradku, spatna funkce toho cidla blbla elektroniku kupodivu bez zapisu chyby. Od te doby klesla spotreba cca o 0,8l a motor jede jak ma, pred tim byl problem vytlacit z toho 200 km/h.. Co si pamatuji, rikal ze jsou tam udajne tri takove cidla, nebo neco spojeneho s elektronikou, co to muze zpusobovat..
Napsal: stř 14.12.2005 11:27
od debnicka
margos a nemohl bys mi dat kontakt na tveho servisaka nebo rict, kde presneji to cidlo / cidla najdu ? staci je jenom nejak precistit nebo vymenit ?
Napsal: stř 14.12.2005 11:32
od margos
no je z rousinova, kousek od vyskova, to asi pro tebe nebude to pravy orechovy.. opravdu nevim, kde to hledal, ale rikal, ze musel docela dost veci odstrojit aby se k tomu dostal, jinak kontakt na nej 602 736 917, ale pokud zajedes do servisu, kde maji bosch diagnostiku a reknes jim co se asi deje, tak ti to udelaji kdekoliv..
Me na tom cidlu pouze ocistil zasrany kontakty a prepaskoval, perlicka na zaver, faktura byla: 6,50 material, 7200 prace

Napsal: stř 14.12.2005 11:43
od debnicka
aha, tak to je celkem supr faktura

okej zkusim nejak zjistit kde maji bosch diagnostiku a dam to proklepnout tam. doufam, ze to nebude nic zlozitejsiho ... ty mas taky 530d steptronic ?
Napsal: stř 14.12.2005 11:52
od Jawak
Stejné chování jsem zažil i u e46 320d, rv 1999, tam to nedosahovalo maximální rychlost, mělo propady výkonu (u ca 3000 otáček to přestalo táhnout) - chyba byla ve "váze vzduchu"
Diagnostika u BMW nevykazovala chybu, protože závada byla chyba již od výroby. Až když vyšel článek v německých novinách, tak to přiznali. Auto ale už nebylo v záruce (v roce 2003), oprava nějakých 300€...
Po výměně LMM (LuftMengenMesser) se to chovalo jako kdyby to mělo o 50 PS víc...
Napsal: stř 14.12.2005 13:02
od debnicka
no vaha vzduchu je tam ted nova, nebo temer nova, jen par krat pouzita. ale jak napsal AndrejKv, koncem tydne vyzkousime uplne novou jeste zabalenou vahu, a uvidime, zda se neco zmeni
Napsal: stř 14.12.2005 13:46
od M3maniac
na volnoběh třese a vybruje? na 90% trysky a na 99% 230tkm najeto

Napsal: stř 14.12.2005 13:59
od debnicka
no jo, presne jak rikas, na volnobeh trese a vibruje, ale znamej ma 530D a ma najeto 270.000 km a jde mu pekne potichu.
jak zistim, zda jsou trysky okej? AndrejKv to nejak testoval tim programem pres diagnostiku a rikal, ze trysky by meli byt ok. tak nevim.
jak nejjednodusej zistim se 100% spolehlivosti, ze v jakem stavu jsou trysky ?
Napsal: stř 14.12.2005 14:05
od M3maniac
debnicka píše:no jo, presne jak rikas, na volnobeh trese a vibruje, ale znamej ma 530D a ma najeto 270.000 km a jde mu pekne potichu.
jak zistim, zda jsou trysky okej? AndrejKv to nejak testoval tim programem pres diagnostiku a rikal, ze trysky by meli byt ok. tak nevim.
jak nejjednodusej zistim se 100% spolehlivosti, ze v jakem stavu jsou trysky ?
v každém odborném bosch servisu,stačí když je v prdeli jedna nebo 2 a už to jde blbě... 270tkm? myslím že to zcela určitě nejsou původní vstřiky,nebo má hodně štěstí a tankuje jen u dobré benzinky
Napsal: stř 14.12.2005 14:18
od debnicka
a prosim te, kde je nejblizsi bosch servis (praha). vim ze je neco na vstupu do kladna, tam je nejaka tovarna bosch nebo co, tam by tom mohli nejak zmerit? jo a jaka je asi cena jednoho vstriku?
Napsal: stř 14.12.2005 14:22
od M3maniac
debnicka píše:a prosim te, kde je nejblizsi bosch servis (praha). vim ze je neco na vstupu do kladna, tam je nejaka tovarna bosch nebo co, tam by tom mohli nejak zmerit? jo a jaka je asi cena jednoho vstriku?
hele u dieslu je vstřik asi nejdůležitější věc a novej stojí raketu

jinak ti neporadím,jsem z moravy
