Stránka 1 z 1
Napsal: pon 12.12.2005 21:47
od Pepin
Dostal jsem nabídku na koupi M5 e34. Můžete mi někdo sdělit vaše zkušenosti s tímto vozem a za kolik se asi prodávají ? Díky.
Napsal: pon 12.12.2005 22:44
od psena
ceny od 130-250 tis.
Pokud nekoupis jak ja s motorem kterej musel okamzite na generalku, tak budes happy, protoze to auto ma neco do sebe.Zatim se s nim pomalicku zživam, ale uz tusim jeho schopnosti, uvidime v lete...
Proste zatim co ho mam opravene mesic a pul,nevim co driv, jestli jezdit, nebo vydelavat na benzin.To jsou ted jediny dve veci ktery delam

Napsal: úte 13.12.2005 02:04
od Pepin
Jezdil jsem do ted s e36 a jenom mam strach aby to nebylo moc tezkopadne oproti trojce. Na kolik vysla GO motoru?
Napsal: úte 13.12.2005 08:51
od ajfel
Pepin píše:Jezdil jsem do ted s e36 a jenom mam strach aby to nebylo moc tezkopadne oproti trojce. Na kolik vysla GO motoru?
to radeji nezjistuj ... shanej auto s dobrym motorem

Napsal: úte 13.12.2005 13:30
od RedBaron
Pepin píše:Jezdil jsem do ted s e36 a jenom mam strach aby to nebylo moc tezkopadne oproti trojce. Na kolik vysla GO motoru?
Pětka byla a vždycky bude proti trojce těžkopádnější, ale jestli chceš řezat serpentýny, kup HF Integrale nebo za babku Peugeot 205GTi, umí to daleko líp
Na generálku motoru u M5 je třeba mít peníze bokem už při její koupi. Ne že by ty motory nebyly spolehlivý, ale drtivá většina jich v plném zdraví nepřežije 200.000 km a to je tak nějak hranice, kde budeš starší M5 kupovat. Nešel bych do tohohle auta aniž bych neměl 100.000,- Kč někde bokem.
Ke spotřebě ti řeknu asi tolik, jeli jsme s E34 M5 jednou cestu 1800 km,většinu cesty 200+ km/h a když jsme přijeli domů, vyšlo nám 13.8 l/100 km. Když jsme to potom chtěli někde doloudat při stálých 110 km/h, tak se nám to ani jednou nepodařilo pod 12 litrů.
Motor je ale fenomenální, do 4 tis. otáček je to běžná třiapůle, pak se ale setsakramentsky rozčílí, roztočí se jako divej a nedá pokuj dokud tam není 7 tisíc. Je to pokaždý takovej hezkej moment

Napsal: pon 19.12.2005 12:49
od psena
Jo s tou spotrebou jsem si toho uz taky vsiml.Mam pocit, ze tocit to do vysek naprudko je temer stejny jak se dusit u 2000ot/min...
Jinak u me byl specificky problem s motorem, bezny problem jak pise Red Baron kolem tech 200.000 km je v opotrebeni salku na klice.A pokud se jedna jen o tohle tak oprava nepresahne 30 000.Ovsem to je bez rozdelani hlavy, asi kdyz se to uz dela je lepsi delat celej motor.
Ceny jsou zavisly od toho kde to delas.Muze to byt od 50 000-100 000.
Napsal: pon 19.12.2005 22:22
od Pavel H
Ja jsem si s M5 uzil hodne zabavy a muzu ji vrele doporucit. Kdybych nepotreboval vetsi auto a penize na byt, tak se ji nezbavuju. takovou jako mam ja uz asi nikdy nikde nesezenu, Ale takovy je zivot. Ale jak rikam, vrele doporucuju. Svezeni na dlouhe trate naprosto super. Kdykoli te napadne nekoho predjet nebo nekomu ujet, tak nepremyslis, slapnes na plyn a je to. Proste ///M
Napsal: pon 19.12.2005 22:34
od GeorgosAc
1Pavel píše:Ja jsem si s M5 uzil hodne zabavy a muzu ji vrele doporucit. Kdybych nepotreboval vetsi auto a penize na byt, tak se ji nezbavuju. takovou jako mam ja uz asi nikdy nikde nesezenu, Ale takovy je zivot. Ale jak rikam, vrele doporucuju. Svezeni na dlouhe trate naprosto super. Kdykoli te napadne nekoho predjet nebo nekomu ujet, tak nepremyslis, slapnes na plyn a je to. Proste ///M
Ta poslední veta je krasne recena.....
Napsal: pon 19.12.2005 22:52
od matal
GeorgosAc píše:1Pavel píše:Ja jsem si s M5 uzil hodne zabavy a muzu ji vrele doporucit. Kdybych nepotreboval vetsi auto a penize na byt, tak se ji nezbavuju. takovou jako mam ja uz asi nikdy nikde nesezenu, Ale takovy je zivot. Ale jak rikam, vrele doporucuju. Svezeni na dlouhe trate naprosto super. Kdykoli te napadne nekoho predjet nebo nekomu ujet, tak nepremyslis, slapnes na plyn a je to. Proste ///M
Ta poslední veta je krasne recena.....
Ano..pokud to není ///M5-E60

Napsal: stř 21.12.2005 21:59
od Mad Max
1Pavel píše:Ja jsem si s M5 uzil hodne...

... Kdykoli te napadne nekoho predjet nebo nekomu ujet, tak nepremyslis, slapnes na plyn a je to. Proste ///M

S mou 540ia mám podobné zážitky.

Napsal: pon 26.12.2005 13:06
od Pavel H
Mad Max píše:1Pavel píše:Ja jsem si s M5 uzil hodne...

... Kdykoli te napadne nekoho predjet nebo nekomu ujet, tak nepremyslis, slapnes na plyn a je to. Proste ///M

S mou 540ia mám podobné zážitky.

No to je jasne

Ale podvozek asi bude "trochu" jiny

Ale jinak souhlas. Vykon skoro stejny a k tomu vetsi kroutak.
Napsal: úte 27.12.2005 21:55
od Mad Max
1Pavel píše:Mad Max píše:1Pavel píše:Ja jsem si s M5 uzil hodne...

... Kdykoli te napadne nekoho predjet nebo nekomu ujet, tak nepremyslis, slapnes na plyn a je to. Proste ///M

S mou 540ia mám podobné zážitky.

No to je jasne

Ale podvozek asi bude "trochu" jiny

Ale jinak souhlas. Vykon skoro stejny a k tomu vetsi kroutak.
M-ko má snížený podvozek, větší brzdy a další věci lepší než 540.
Napsal: úte 27.12.2005 22:07
od Pavel H
Jojo, presne tak. Ja je jen myslel jestli nemas ty ten podvozek upraveny. Jo jeste otazka. Ma 540 nivo nebo to mela jen M5?
Napsal: úte 27.12.2005 22:12
od Mad Max
1Pavel píše:Jojo, presne tak. Ja je jen myslel jestli nemas ty ten podvozek upraveny. Jo jeste otazka. Ma 540 nivo nebo to mela jen M5?
Od určitého roku měla M5 Nivo v serii. Bral bych NIVO protože mám tažné zařízení.
Mám seriový podvozek.
Potřeboval bych nové kotouče (hlavně zadní) a všechny tlumiče, jinak mám BMW v relativně OK stavu.

Napsal: úte 27.12.2005 22:23
od Pavel H
Nivo je super. Nalozim do kufru 400 kilo a ani se to nehne a na jizde to neni vubec poznat. Ja budu ted na tu druhou E34 kupovat a menit vsechny kotouce.