Stránka 1 z 1
Napsal: pon 23.01.2006 14:49
od Yret
Když bzdím z větší rychlosti či mám auto plně naložený tak z počátku dobrý ale pak začnou brzdy děsně jako bouchat.
Na co se zaměřit? Asi KO kotouče, že?
Co všechno dodržet při montáži nových?
Silenbloky na předku vrchní ramena (ty větší siláče) jsou taky načnutý. Nic hroznýho, ale nevím zda neudělat nejdřív to. Ale ty brzdy bouchaj hodně.
Tak auto poslední dobou něják plave. Kola OK pneu nafoukane.
Když jedu cca 160 po dalnici a projedu kolem kamionu tak mě to jakoby nepatrně hodi dostrany a musím to vyrovnat.
Napsal: pon 23.01.2006 18:25
od Milda
Jezdi do 130 km/h a bude to O.K.
Napsal: stř 25.01.2006 08:10
od paca
Jestli ti při brzdění něco bouchá, tak to budou v pr... kulové čepy a pokud ti to plave tak asi jsou už horší tlumiče. Já bych první vyměnil kuláče a až pak kotouče.
Napsal: stř 25.01.2006 11:20
od Yret
paca píše:Jestli ti při brzdění něco bouchá, tak to budou v pr... kulové čepy a pokud ti to plave tak asi jsou už horší tlumiče. Já bych první vyměnil kuláče a až pak kotouče.
Takže to znamená celý ramena, že?
No pořád si říkám že to spíš vypadá na ty kotouče - koukal jsem jsou tam nejaky OPTIMAL a dělá to když víc šlápnu na brzdu.
Jak poznám ty kuláky třeba na zvedáku. Byl jsem před 2 měsícema na technický a tam jsem viděl ty silače.
Napsal: stř 25.01.2006 12:15
od Pivson
Hmm teďka řeším něco podobného s tím bržděním. Dělá mě to taky, ale mám no name kotouče a viděl bych to v nich.
Napsal: stř 25.01.2006 20:32
od WILD
Mě to dělá taky,když razantně brzdím z větší rychlosti,nad 130km/h tak se mi uplně roztřepe předek,povolím brzdu a šlápnu znuvu mín a už to neudělá a kotouče mám uplně nové, řezané ATE! Takže to dělá něco na nápravě ale když to zvednu na zvedák a ze vším hýbu pajsrem tak se všechno tváří ok. Hrozně by mě zajímalo co to dělá protože mě to pěkně se..

Napsal: stř 25.01.2006 21:31
od paca
Pokud mu to doslova bouchá, tak bych to opravdu viděl na ty čepy.
Napsal: čtv 09.02.2006 22:44
od Fany
Čus, taky mám stejný potíže...

Problém byl v pomocným čepu řízení, který jsem vyměnil (cca 1600,-) a byl klid. Nalítal jsem s tím cca 5000km a zas to samý. Na heveru vše OK, tak začnu měnit preventivně čepy všechny...

Napsal: pát 10.02.2006 07:46
od ajfel
mozna blbost .. zkuste dotahnout uchyceni trmenu ...
Napsal: pát 10.02.2006 16:43
od tds
tohle je nekonečnej problém e34. jediné co ti poradím tak vyměnit komplet záklonové ramena,zkontrolovat ložisko tlumičů,zkontrolovat ložiska kol,vymezit vůli v převodce řízení, změrit házivost kotoučů (max.0,1mm jinak to jde pořád cítit)popř.vyměnit (stačí obyč.kotouče jen musíš dodržet naprostou čistotu při montáži).zkontrolovat čepy řízení atd. pro po nikdy to nebude ok když budeš bastlit, nejlépe je vyměnit komplet nápravu a je klid.
Napsal: sob 11.02.2006 15:48
od Hitman
WILD píše:Mě to dělá taky,když razantně brzdím z větší rychlosti,nad 130km/h tak se mi uplně roztřepe předek,povolím brzdu a šlápnu znuvu mín a už to neudělá a kotouče mám uplně nové, řezané ATE! Takže to dělá něco na nápravě ale když to zvednu na zvedák a ze vším hýbu pajsrem tak se všechno tváří ok. Hrozně by mě zajímalo co to dělá protože mě to pěkně se..

to budou "spodni" ramena, nevymenoval jsem je cele ale jen silentbloky a na pul roku se to zlepsilo, ale ted uz se to zas vraci tazke doporucuji vymenit cele
Napsal: sob 11.02.2006 16:25
od Pavel H
Taky budu na tatovy E34 delat tyhle spodni ramena. Uz je mam objednany. Ted jeste to teplo, kdyby bylo....
Napsal: sob 11.02.2006 16:27
od Pavel H
Hitman píše:to budou "spodni" ramena, nevymenoval jsem je cele ale jen silentbloky a na pul roku se to zlepsilo, ale ted uz se to zas vraci tazke doporucuji vymenit cele
Snazil jsem se te na letisti ve Lhote jeste chytit nez si odjel a rict ti, ze ti pekne lita leve zadni kolo dopredu dozadu. Vis o tom?