Stránka 1 z 2

Napsal: sob 06.05.2006 20:12
od Huska
Poradí někdo kde by mohla být chyba když auto nechce táhnout. na diagnostice vše naprosto OK (veškerá elektronika, čerpadlo, váha i turbo), ale při jízdě jako by to někdo držel za prdel. mám podezření na KAT ale pokud máte někdo lepší nápad ocením Díky

Napsal: ned 07.05.2006 19:59
od davcer
zas tak se moc nevyznam, ale mel jsem stejnej problem, e39 530d a vubec netahla, e34 525tds me vyklepala, na diagnostice taky zadny chyby, oleje vse ok, kontrolovali i katalizator a poho, nevedeli si rady...az pak nekoho napadlo zkusit vymenit ridici jednotku myslim, a najednou ok...opravdu nechci kecat co to bylo nevim presne ale byl to nejakej proste pocitac...kdyz to reknu takhle...nakonec to teda jezdilo, ale bohuzel me to prislo na cca 35 tisic....pak jsem to radeji strelil...nechtel jsem cekat co bude dal..ale mozna tohle je uplne neco jineho nez mas ty....nevim jetli ti tohle pomuze....tak hodne zdaru...

Napsal: ned 07.05.2006 20:38
od Vlasta
Úplně mně není jasný, jak se projevuje "netáhne". Já jsem u 530d měl problém, že při akceleraci motor začal lehce škubat. Když to bylo na mokru, tak jsem si myslel, ku*va, to je výkon, že prokluzují kola a aktivuje se DSC. Když jsem se dostal na suchou vozovku a dělalo to pořád, zajel jsem do servisu a tam diagnostikovali malý tlak na "liště". Vyměnili podávací pumpu a od tý doby vše O. K.

Napsal: pon 08.05.2006 22:37
od Huska
Tak KAT je OK. Auto nejede tak že např na tempomatu neudrží v kopci rychlost a klesne. Maximálka je někde kolem 175km/h a celkově je líné. dřív jelo suprově , ale ted ja to totálně nanic. Bylo dvakrát na testu neuakazuje žádné chyby. Filtry vzduchový, palivový , olej + filtr najeto max 1tis km, různě tankovaná nafta, kompletně projité hadice za turbem , itercooler vše OK. Auto má najeto 165tis km . Už si nevím rady. Doufal jsem že to bude KAT ale auto nejede jak má ani když jsem ho demontoval a projel.

Too davcer: zkusím někde sehnat vrakáč kde by se dal zkusit. Už jsem v situci kdy nejde o peníze, ale o to najít závadu a opravit.

někdo další nemá nápad?

Napsal: úte 09.05.2006 00:04
od kral
Prvni co me napadlo je turbo nebo vaha. Osobne bych bez ohledu na to co rika diagnostika zkusil jinou vahu, pokud si ji mas kde pujcit je to prace na 30 minut a prave v pripade t vahy je diagnostika v nekterych pripadech relativne slozita.

Napsal: úte 09.05.2006 18:21
od Maxiczech
Huska píše:Tak KAT je OK. Auto nejede tak že např na tempomatu neudrží v kopci rychlost a klesne. Maximálka je někde kolem 175km/h a celkově je líné. dřív jelo suprově , ale ted ja to totálně nanic. Bylo dvakrát na testu neuakazuje žádné chyby. Filtry vzduchový, palivový , olej + filtr najeto max 1tis km, různě tankovaná nafta, kompletně projité hadice za turbem , itercooler vše OK. Auto má najeto 165tis km . Už si nevím rady. Doufal jsem že to bude KAT ale auto nejede jak má ani když jsem ho demontoval a projel.

Too davcer: zkusím někde sehnat vrakáč kde by se dal zkusit. Už jsem v situci kdy nejde o peníze, ale o to najít závadu a opravit.

někdo další nemá nápad?

Pokud neřešíš bankovky, tak zajeď do origo BMW servisu. :D
Nesnaž se nám tady namluvit, že si nevědí rady. :?

Napsal: úte 09.05.2006 18:23
od Maxiczech
Zkoušel jsi vstřiky? :wink:
Nežere to olej? Co pístní kroužky? :idea:

Napsal: úte 09.05.2006 22:02
od roan
Huska píše:Poradí někdo kde by mohla být chyba když auto nechce táhnout. na diagnostice vše naprosto OK (veškerá elektronika, čerpadlo, váha i turbo), ale při jízdě jako by to někdo držel za prdel. mám podezření na KAT ale pokud máte někdo lepší nápad ocením Díky


no zkus tu vahu vzduchu jen odpojit, uvidis jestli se neco zlepsi. kdyz bude spatna tak to bude bez ni o neco lepsi. diagnostikovat treba vahu na miste bez zateze neni uplne ono. jinak jak tady uz nekdo psal, podavaci cerpadlo byva docela problem, kdyz nedava dostatecny tlak. no proste vsechno ok byt nemuze, kdyz to nejede

Napsal: stř 10.05.2006 10:43
od Huska
Maxiczech píše:[quPokud neřešíš bankovky, tak zajeď do origo BMW servisu. :D
Nesnaž se nám tady namluvit, že si nevědí rady. :?


já se nesnažím cokoli namlouvat.... pouze konstatuji že si i v origo servisu neví rady (Enselad). Jejich řešení: budem měnit za nové věci metodou Pokus X Omyl nehodláme akceptovat. Rádi zaplatíme jeden vadný díl ale ne 1/2 motoru zbytečně.

olej nežere tlaky jsou přeměřeny a motor je mechanicky v nejlepší kondici. vstřiky by měl test odhalit.

roan... díky zkusím ji odpojit.

momentálně je demontované turbo a jde na proměření na stolici.

Napsal: stř 10.05.2006 10:45
od JaraX
to bude něco s čerpadlem, resp přípravou směsi.

Napsal: stř 10.05.2006 13:24
od jezibaba
Kamarat mal podobny problem a tiez si snim nevedel poradit az kym sa mi nepodarilo objavit niekde na nete nieco o dakych cidlach, konkretne o cidle na vysokotlakovom okruhu nafty :blink stacilo ich ocistit a auto zase islo na 100% :driver: dufam ze ti toto pomoze...

Napsal: čtv 11.05.2006 18:33
od Maxiczech
Huska píše:
Maxiczech píše:[quPokud neřešíš bankovky, tak zajeď do origo BMW servisu. :D
Nesnaž se nám tady namluvit, že si nevědí rady. :?


Huska: já se nesnažím cokoli namlouvat.... pouze konstatuji že si i v origo servisu neví rady (Enselad). Jejich řešení: budem měnit za nové věci metodou Pokus X Omyl nehodláme akceptovat. Rádi zaplatíme jeden vadný díl ale ne 1/2 motoru zbytečně.

Hmm.. tak to slyším poprvé, že v origo BMW řeší servis vylučovací metodou. 8O
Sorry, ale nevěřím ti. Mám naprosto jiné informace. :?

Napsal: pát 12.05.2006 02:54
od jezibaba
Huska ma pravdu ze v orig. servise nevedia vobec nic okrem vypisovania faktury!!!! Maxiczech informacie su ti na hovno, treba mat skusenosti. Skus zajst do orig. servisu a potom mozes opisat ze aka bola tvoja prva skusenost s orig. servisom! :wink:

Napsal: pát 12.05.2006 15:42
od Huska
Too: Maxiczech ... nevěř tvůj problém... když si myslíš že jen tak pro srandu tu hledám pomoc :mad:

Too ALL:

!!! Auto opraveno !!! :lol:
pravdu měl Roan... váha bez zátěže funguje správně, ale při zátěži je totálně KO. Odpojení nepomohlo (žádná změna) , ale nová váha udělal neskutečný divy. Problém s váhou zřejmě zapříčinil předchozí majitel a servis Bychl (máme původní doklady) kde dali váhu ze slabšího modelu 135kW.

Napsal: pát 12.05.2006 15:50
od Pavel H
Huska píše:
!!! Auto opraveno !!! :lol:
pravdu měl Roan... váha bez zátěže funguje správně, ale při zátěži je totálně KO. Odpojení nepomohlo (žádná změna) , ale nová váha udělal neskutečný divy. Problém s váhou zřejmě zapříčinil předchozí majitel a servis Bychl (máme původní doklady) kde dali váhu ze slabšího modelu 135kW.


Tak to je parada. GRAT.
Jen mne zarazi, ze na to neprisla diagnostika, ze je tam vaha jinych parametru.

Napsal: pát 12.05.2006 16:10
od Huska
Pavel H píše:
Huska píše:Tak to je parada. GRAT.
Jen mne zarazi, ze na to neprisla diagnostika, ze je tam vaha jinych parametru.


to taky nevím, ale zřejmě je mezi těma váhama zanedbatelný rozdíl nebo tam přehráli software. Každopádně se na starší typ přišlo až po rozbalení nové, která má jiné číslo podle kterého patří do 135kW. Veškeré servisování a vyplněná serviska je u Bychla tak ted nevím co si myslet. Zrovna tento servis jsem považoval za solidní.

Napsal: pát 12.05.2006 16:19
od RedBaron
Huska píše:Veškeré servisování a vyplněná serviska je u Bychla tak ted nevím co si myslet. Zrovna tento servis jsem považoval za solidní.


To já tedy rozhodně ne! Při jediném úkonu, který tam na mém autě dělali, tj. výměna oleje v automatu po sobě zanechali banální chybu, neutáhli výpustní šroub, což mě málem stálo převodovku. Můj "garážovej šmudla" mi nikdy podobnou kravinu nevyvedl a to k němu jezdím čtvrtým rokem.

Napsal: pát 12.05.2006 16:37
od Pavel H
Huska píše:
Pavel H píše:
Huska píše:Tak to je parada. GRAT.
Jen mne zarazi, ze na to neprisla diagnostika, ze je tam vaha jinych parametru.


to taky nevím, ale zřejmě je mezi těma váhama zanedbatelný rozdíl nebo tam přehráli software. Každopádně se na starší typ přišlo až po rozbalení nové, která má jiné číslo podle kterého patří do 135kW. Veškeré servisování a vyplněná serviska je u Bychla tak ted nevím co si myslet. Zrovna tento servis jsem považoval za solidní.


No je fakt, ze na Bychla bych to taky netipoval, ze to takhle poku*vi. Jo, kdyby to delal Böhm, tak nereknu....Hlavne, ze je to OK.

Napsal: pát 12.05.2006 16:40
od vally
Kluci z Inveltu v Plzni, taky nejsou špatný... Dělali mi něco v nádrži a nějak tam zapomněli dát těsnění... Já pak přijel na benzínku, natankoval plnou a najednou koukam a kolem auta louže, jako kdyby se tam převrhla cisterna... Od té doby mi říkali, že kam já příjedu tam teče (nikoliv šampaňské) ale benzín proudem.... :D

Napsal: pát 12.05.2006 18:02
od Maxiczech
jezibaba píše:Huska ma pravdu ze v orig. servise nevedia vobec nic okrem vypisovania faktury!!!! Maxiczech informacie su ti na hovno, treba mat skusenosti. Skus zajst do orig. servisu a potom mozes opisat ze aka bola tvoja prva skusenost s orig. servisom! :wink:

Zatím jsem do servisu s ničím nemusel. :D Až budu muset, tak dám vědět. :cry: