Stránka 1 z 1

Napsal: pon 29.05.2006 20:16
od sturmann
Zdravím,mám E34 524TD.Nikdy tohle auto nebyl žádnej závoďák,ale teď netáhne skoro vůbec :cry: .Normální zátah teď mám do 3000ot/min a pak už jako by bylo na konci sil.Vypadá to na malou ŘJ,ale mám tam manual čerpadlo :!: .Nedavno jsem si ho nechal přetěsnit,trošku uchcávalo.Taky mi občas nejde otáčkoměr,někdy nejde vůbec.když to nastartuju tak jde a pak při rozjezdu padne na nulu.nějaký nápady co by to mohlo bejt :?: Díky

Napsal: úte 30.05.2006 16:44
od Maxiczech
Tohle jsem měl na Mercedesu 124. Bylo to podávací čerpadlo v nádrži. Jak mělo dát víc nafty, tak jako když mi někdo připojil vlek za prdel. Může to být i netěsnost pal. systému, ale to by ti pravděpodobně padala nafta a ráno by to dlouho točilo. S tím otáčkoměrem nevím. Možná uhlíky na altiku. Na vstřiky to nevypadá. To by kouřilo a motor by šel po startu nepravidelně. Pokud si nenatankoval nějaké "sračky", tak to je základní, co mě napadá. :?

Napsal: úte 30.05.2006 17:49
od paca
sturmann píše:Zdravím,mám E34 524TD.Nikdy tohle auto nebyl žádnej závoďák,ale teď netáhne skoro vůbec :cry: .Normální zátah teď mám do 3000ot/min a pak už jako by bylo na konci sil.Vypadá to na malou ŘJ,ale mám tam manual čerpadlo :!: .Nedavno jsem si ho nechal přetěsnit,trošku uchcávalo.Taky mi občas nejde otáčkoměr,někdy nejde vůbec.když to nastartuju tak jde a pak při rozjezdu padne na nulu.nějaký nápady co by to mohlo bejt :?: Díky

Pokud nejde otáčkoměr tak to fakt vypadá na malou ŘJ.

Napsal: úte 30.05.2006 18:21
od RedBaron
Malá ŘJ nebo ventil v okruhu turba. Když mi nešel otáčkoměr, auto škube při rozjezdech tak, že s ním skoro nejde jezdit.

Napsal: úte 30.05.2006 18:32
od sturmann
Hoj,malá ŘJ to nebude když tam mám manual čerpadlo.Je právě divný že to auto se chová uplně normálně,neškube,nekouří.Ale netáhne. :cry: OMG co si počnu :roll:

Napsal: úte 30.05.2006 20:54
od Maxiczech
sturmann píše:Hoj,malá ŘJ to nebude když tam mám manual čerpadlo.Je právě divný že to auto se chová uplně normálně,neškube,nekouří.Ale netáhne. :cry: OMG co si počnu :roll:

Zkus ten pal. systém. Podle mě ti jde málo paliva do motoru. Další možnost je, zasrané či zarostlé hadice přívodu paliva. Nebo dává málo čerpadlo. :cry: Pokud je to Bosch, tak vím, kde ho opravit. Pokud ne, tak asi jen výměna.. :(
Nebo blbej vtip.. 8O Nějaký bordel ve výfuku.. :?

Napsal: ned 11.06.2006 06:39
od Reymond
no to mas ete fpoho... me odeslo u 524TD turbo...

Napsal: ned 11.06.2006 09:32
od sturmann
Zdar,no nevím nevím.Turbo právě spíná kolem 2800ot/m a mě auto netáhne od 3000.Začínám mít podezření taky na Turbo.Jak se ti to projevuje když je KO Turbo?

Napsal: ned 11.06.2006 10:13
od Reymond
sturmann píše:Zdar,no nevím nevím.Turbo právě spíná kolem 2800ot/m a mě auto netáhne od 3000.Začínám mít podezření taky na Turbo.Jak se ti to projevuje když je KO Turbo?


no jde o to, ze jestli je to turbo, tak to muselo mit nejakou pricinu, pac ono samo dmychadlo jako takovy odejit nemuze... me se to stalo tak, ze mi z auta zacala tect naka kapalina... doted nevim co to je, a odkud, zatim sem to nak moc nezkoumal a delalo mi to takovy divny zvuky... ne hlasity, ale nejdriv jen jako mensi rezonance a pak jako kdyz slysis nejakej vetsi odpor treba projety loziska atd... podle me to byla chladici kapalina nebo tak neco a ponevadz na obvodu tech lopatek je az 2x vetsi rychlost zvuku, tak se to krapet zahriva... ete se na to musim podivat... jde o to jestli slysis to typicke piskani pri cca 3.500 ot pri plnem plynu... a nebudem si nic namlouvat... nove turbo stoji kolem 40ti tisic, ale k tomu musis repasovat rovnou i motor a to si asi sam neudelas... ja se na to za chvilku pujdu podivat, pac se mi to stalo dnes pri nocni a ja toho v noci moc nevidel ;)

Napsal: ned 11.06.2006 11:31
od Maxiczech
Reymond píše:
sturmann píše:Zdar,no nevím nevím.Turbo právě spíná kolem 2800ot/m a mě auto netáhne od 3000.Začínám mít podezření taky na Turbo.Jak se ti to projevuje když je KO Turbo?


no jde o to, ze jestli je to turbo, tak to muselo mit nejakou pricinu, pac ono samo dmychadlo jako takovy odejit nemuze... me se to stalo tak, ze mi z auta zacala tect naka kapalina... doted nevim co to je, a odkud, zatim sem to nak moc nezkoumal a delalo mi to takovy divny zvuky... ne hlasity, ale nejdriv jen jako mensi rezonance a pak jako kdyz slysis nejakej vetsi odpor treba projety loziska atd... podle me to byla chladici kapalina nebo tak neco a ponevadz na obvodu tech lopatek je az 2x vetsi rychlost zvuku, tak se to krapet zahriva... ete se na to musim podivat... jde o to jestli slysis to typicke piskani pri cca 3.500 ot pri plnem plynu... a nebudem si nic namlouvat... nove turbo stoji kolem 40ti tisic, ale k tomu musis repasovat rovnou i motor a to si asi sam neudelas... ja se na to za chvilku pujdu podivat, pac se mi to stalo dnes pri nocni a ja toho v noci moc nevidel ;)

Ty jsi ještě neviděl, že by odešlo Turbo z ničeho nic? Já tedy ano. A dále naprosto nechápu, proč by se po výměně Turba měla dělat repase motoru. 8O Může být v prdeli jen vrtule na Turbu nebo díra někde za Turbem k motoru. Může to foukat někam ven a Turbo může být v pohodě. Jde o to, o kolik se ten výkon snížil. Bez Turba je to samozřejmě línější, ale ne zase, že by jsi to musel tlačit do kopce. Prázdný auto, jako když je zasranej vzduch. filtr a v pěti lidech z plným koufrem řadíš do kopce za 3. :? Těžko říct, takhle z hlavy. Ještě bych zkusil vyměnit vzduch. filtr. :wink:

Napsal: ned 11.06.2006 18:25
od sturmann
Hmm,tak to pískání jsem neslyšel nikdy.mě ta tubína nikdy nepískala.Ale mě to teď nechce přes asi 3200ot jít.Motor už strašně řve a stejně netáhne.Na ten vzduch. filtr se kouknu,najel jsem na něj ale jen 6000 :oops: .Když jsem to koupil tak auto v poho dalo 180km/h,na romal silnici 150.Ted to musím roztahovat hrozně dlouho,tak jezdím spíš kolem těch 100. :cry: Rozjede se to i na víc ale trvá to a ve 150 už je to dost hlučný,což nebejvalo.Právě že mi přijde že je to jak ropák bez Turba :?:

Napsal: ned 11.06.2006 18:41
od Maxiczech
sturmann píše:Hmm,tak to pískání jsem neslyšel nikdy.mě ta tubína nikdy nepískala.Ale mě to teď nechce přes asi 3200ot jít.Motor už strašně řve a stejně netáhne.Na ten vzduch. filtr se kouknu,najel jsem na něj ale jen 6000 :oops: .Když jsem to koupil tak auto v poho dalo 180km/h,na romal silnici 150.Ted to musím roztahovat hrozně dlouho,tak jezdím spíš kolem těch 100. :cry: Rozjede se to i na víc ale trvá to a ve 150 už je to dost hlučný,což nebejvalo.Právě že mi přijde že je to jak ropák bez Turba :?:

6000 na filtr je docela malo, ale i tak bych na to mrknul. Jinak nekomu rekni a ve dvou na to skocte. Turbo byt slyset musi. Vyzkousis to jednoduse. Zatahni rucku, a zkus se rozjizdet. Turbo by melo byt slyset, kdyz vic zaberes. Ale zase rozumne, aby ti nevyskocila ven spojka. :o
Jinak bude fakt mozna foukat nekam ven. Potom bych sundal privodni trubku na turbo a vyzkousel bych zda-li dobre taha. Mel by tam byt podtlak jako svine, ale jak pisu, tohle zmaknes pouze ve dvou.. Muze byt v riti jen vrtule na turbu. Ale to se takhle tezko radi, kdyz to neslysim a nevidim. Co vstriky? Kolik maji nalitano? Muze to bejt i shit nafta. Ale vypada to na neco zasranyho. Pokud bude turbo o.k. tak ti jde malo nafty do valcu. Pak bych zacal privodnima trubkama paliva, jestli davaji dost nafty cerpadla a potom snad jen ty vstriky. Kolik ma motor nalitano? 8O

Napsal: ned 11.06.2006 18:48
od sturmann
Jo tak to nevím,tacháč je na 100% stáčenej,protože jinak by to mělo trochu přes 190000km.Počítám tak něco kolem 290000 :? v reálu.Asi to dám do Diesel servisu a? mi řeknou co stím je.Holt nasypu zase nějaký peníze do auta. 8)

Napsal: ned 11.06.2006 20:28
od jezibaba
ak sa smiem spytat, co je to "mala ŘJ"? :lol:

Napsal: ned 11.06.2006 22:13
od sturmann
malá ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA.V autě jsou dvě velká a malá.na co všechno přesně každá je to nevím.Když dáš hledat ve fóru tak se to tu určitě už řešilo. :idea:

Napsal: pon 12.06.2006 14:59
od guiver
jesli ti neco z auta vyteklo a byla to asi chladící kapalina tak pak to muže místo toho co vyteklo nasát vzduch a přestane to chladit jede se s tim přesně tak jak řikáš a už sem i viděl že teploměr na motoru ukazuje teplotu v pohodě jednodužse je ale vidět že to přestane topit jinak jiný budíky jdou ???? mimo rychlosti tedy protože palubky mejvaj napájení z vlasních baterek a už sem viděl že po letech provozu prostě vytekla a sežralo to spoje toho tachometru

Napsal: pon 12.06.2006 22:43
od shooter
Já měl podobné příznaky a byla to malá ŘJ. Když máš ale mechaniku tak nevim. Taky se mi jednou stalo, že mi sjela hadička ze snimače tlaku a taky to nejelo. Zajímavé ale je že mluvíš o tom, že ti otáčkoměr někdy jde a někdy ne. Já myslel, že když tam není el. čerpadlo tak otáčkoměr nefunguje. Svezl jsem se s kamarádem, který taky vyměnil za mechaniku a tomu otáčkoměr nejde. :?: