Stránka 1 z 2
Napsal: ned 04.06.2006 23:20
od tomtomas
mám automatickou klimatizaci. Když nastavím na 16 st. (maximální chlazení) mám pocit, že klima topí. Když si otevřu kapotu, tak trubky ke kompresoru jsou horké. Je možné, že je na kompresoru nějaký přepínač pracovního režimu kompresoru na chlazení/topení? Nemá někdo zkušenost z touto závadou?
Napsal: pon 05.06.2006 09:04
od Jakesh
Točí se ti větrák od klimy ?
Napsal: pon 05.06.2006 09:07
od tomtomas
Jakesh píše:Točí se ti větrák od klimy ?
větrák od klimy? co to je? já myslel, že je jen větrák před chladičem.
Napsal: pon 05.06.2006 09:32
od Jakesh
No, měl bys tam mít dvě vrtule, nebo ne ?
Napsal: pon 05.06.2006 09:35
od Birkoff
tomtomas píše:Jakesh píše:Točí se ti větrák od klimy ?
větrák od klimy? co to je? já myslel, že je jen větrák před chladičem.
Však jo, to je on, ten větrák před chladičem. Ten se musí točit, když není dostatečné chlazení chladiče klimačky třeba jízdou, ale i kdyby se ti netočil tak by to mělo chvilku chladit (než se to všechno ohřeje). Měl jsem podobnej problém (nechladilo to dostatečně) a bylo málo chladiva. Před časem to samý, ale to se zase netočil ten větrák=při jízdě to chladilo a po zastavení ještě chvíli a pak nic. O přepínači chlazení/topení nic nevím=myslím že nic takového není.
Napsal: pon 05.06.2006 09:43
od tomtomas
Birkoff píše:tomtomas píše:Jakesh píše:Točí se ti větrák od klimy ?
větrák od klimy? co to je? já myslel, že je jen větrák před chladičem.
Však jo, to je on, ten větrák před chladičem. Ten se musí točit, když není dostatečné chlazení chladiče klimačky třeba jízdou, ale i kdyby se ti netočil tak by to mělo chvilku chladit (než se to všechno ohřeje). Měl jsem podobnej problém (nechladilo to dostatečně) a bylo málo chladiva. Před časem to samý, ale to se zase netočil ten větrák=při jízdě to chladilo a po zastavení ještě chvíli a pak nic. O přepínači chlazení/topení nic nevím=myslím že nic takového není.
ano, kdyby to nechladilo, když to stojí, tak by mi to přišlo logické, ale ono to nechladí i když jedu a chladič je, si myslím, dobře chlazený. Také jsem myslel, že by to mohlo být množstvím chladiva, ale je mi divné, že když to umí topit, tak proč by to nemohlo chladit. Ale je možné, že to tím je.
Napsal: pon 05.06.2006 09:44
od tomtomas
Jakesh píše:No, měl bys tam mít dvě vrtule, nebo ne ?
aha, tak to jsem se nevšiml, měl jsem za to, že je tam jen ta vpředu. Ale mohu se podívat
Napsal: pon 05.06.2006 17:39
od Maxiczech
tomtomas píše:mám automatickou klimatizaci. Když nastavím na 16 st. (maximální chlazení) mám pocit, že klima topí. Když si otevřu kapotu, tak trubky ke kompresoru jsou horké. Je možné, že je na kompresoru nějaký přepínač pracovního režimu kompresoru na chlazení/topení? Nemá někdo zkušenost z touto závadou?
První, co bych udělal, že bych nechal doplnit směs do klimatizace. Ten větrák před chladičem se netočí hned, ale až když se natlakuje klima. Žádný přepínač tam nehledej. Proto je to automatická klima. Pokud chodí kompresor, tak to vypadá na málo chladiva..
Napsal: pon 05.06.2006 18:29
od Milda
POZOR BLÁZEN!!
Napsal: úte 06.06.2006 09:15
od tomtomas
Maxiczech píše:tomtomas píše:mám automatickou klimatizaci. Když nastavím na 16 st. (maximální chlazení) mám pocit, že klima topí. Když si otevřu kapotu, tak trubky ke kompresoru jsou horké. Je možné, že je na kompresoru nějaký přepínač pracovního režimu kompresoru na chlazení/topení? Nemá někdo zkušenost z touto závadou?
První, co bych udělal, že bych nechal doplnit směs do klimatizace. Ten větrák před chladičem se netočí hned, ale až když se natlakuje klima. Žádný přepínač tam nehledej. Proto je to automatická klima. Pokud chodí kompresor, tak to vypadá na málo chladiva..
no já nemyslel samozřejmě přepínač, který bych ručně přepínal, ale přepínač ovládaný elektronikou klimatizace, který řídí chod kompresoru chlazení/topení (tedy reverzaci chodu kompresoru).
Napsal: úte 06.06.2006 18:01
od Maxiczech
tomtomas píše:Maxiczech píše:tomtomas píše:mám automatickou klimatizaci. Když nastavím na 16 st. (maximální chlazení) mám pocit, že klima topí. Když si otevřu kapotu, tak trubky ke kompresoru jsou horké. Je možné, že je na kompresoru nějaký přepínač pracovního režimu kompresoru na chlazení/topení? Nemá někdo zkušenost z touto závadou?
První, co bych udělal, že bych nechal doplnit směs do klimatizace. Ten větrák před chladičem se netočí hned, ale až když se natlakuje klima. Žádný přepínač tam nehledej. Proto je to automatická klima. Pokud chodí kompresor, tak to vypadá na málo chladiva..
no já nemyslel samozřejmě přepínač, který bych ručně přepínal, ale přepínač ovládaný elektronikou klimatizace, který řídí chod kompresoru chlazení/topení (tedy reverzaci chodu kompresoru).
Nevím, co máš za model, ale já když si nastavím 16 st. tak taky nechladí. Chce to stisknout tu vločku na středním panelu.

Ta spíná agregát klimatizace (chlazení). A otočit si vepředu a vzadu kolečka na modrou barvu.
Pokud to tak děláš, tak si nech doplnit medium do klimy.
Napsal: stř 07.06.2006 08:07
od Jakesh
Mildo, tady ti s dovolením ulehčím práci :
"POZOR BLÁZEN!!"
Napsal: stř 07.06.2006 09:48
od delawega
Mildo, tady ti s dovolením ulehčím práci :
"POZOR BLÁZEN!!"
myslim ze uz na 34 ke vyplo klimu ak bolo malo media...
ak ti nefunguje vrtula, studeny vzduch by mal ist len ked je auto v pohybe...
pokial to doplnenie media nepomoze zbehni na diagnostiku
Napsal: čtv 08.06.2006 19:53
od GG
Jo klima, me to chladí jak blázen, ale jen od 16 do 20stupňů, pak to začne topit na nohy a okno

a venku může být klidně 30

Doplněnou ji mám, kompresor vrčí...
Řekl bych, že se tam nějak zasekávají nějaké ovladače, táhla nebo tak

Napsal: čtv 08.06.2006 22:06
od stanley07
GG píše:Jo klima, me to chladí jak blázen, ale jen od 16 do 20stupňů, pak to začne topit na nohy a okno

a venku může být klidně 30

Doplněnou ji mám, kompresor vrčí...
Řekl bych, že se tam nějak zasekávají nějaké ovladače, táhla nebo tak

Mě to dělá úplně to samý.... Nevím jestli je to správně....
Napsal: sob 10.06.2006 12:45
od roan
tomtomas píše:Birkoff píše:tomtomas píše:[quote="Jakesh"]Točí se ti větrák od klimy ?
větrák od klimy? co to je? já myslel, že je jen větrák před chladičem.
Však jo, to je on, ten větrák před chladičem. Ten se musí točit, když není dostatečné chlazení chladiče klimačky třeba jízdou, ale i kdyby se ti netočil tak by to mělo chvilku chladit (než se to všechno ohřeje). Měl jsem podobnej problém (nechladilo to dostatečně) a bylo málo chladiva. Před časem to samý, ale to se zase netočil ten větrák=při jízdě to chladilo a po zastavení ještě chvíli a pak nic. O přepínači chlazení/topení nic nevím=myslím že nic takového není.
ano, kdyby to nechladilo, když to stojí, tak by mi to přišlo logické, ale ono to nechladí i když jedu a chladič je, si myslím, dobře chlazený. Také jsem myslel, že by to mohlo být množstvím chladiva, ale je mi divné, že když to umí topit, tak proč by to nemohlo chladit. Ale je možné, že to tím je.[/quote]
no kompresor klimatizace nema nic spolecnyho s tim, ze auto topi. na topeni mas jinou soustavu. takze fakt si nech doplnit chladivo, stejne je tam prirozenej ubytek kazdej rok. pak je tam spousta moznosti, jako vadny tlakovy cidlo, spojka kompresoru a tak dale....
Napsal: pon 12.06.2006 22:52
od shooter
Nevím jaké máš přesně auto, ale o klimatizaci je něco zde:
http://e32.zcepe.net/heating.htm#top. Myslím že princip je tu popsaný dobře. Taky se chystám na zprovoznění klimy, neběžela minimálně tři roky, tak jsem zvědav.

Napsal: úte 13.06.2006 10:00
od tomtomas
tak mi technik na chlazení zjistil, že to utíká někde kolem spoje do kondenzátoru. Tak proto to nechladilo

Napsal: stř 14.06.2006 22:11
od tomtomas
tak problém byl v těsnícím kroužku u kondenzátoru. Asi to nějakou dobu neběželo, tak to gumička praskla. Po výměně a testech je to OK a chladí.
zároveň jsem zjistil, že reverzní chod to nemá (je pravda, že by to bylo dost složité)
Napsal: pát 16.06.2006 09:41
od GG
Hele, mám ten mikrofiltr taky na e39, nebo tam jsou jen ty dva v motorovém prostoru?