Stránka 1 z 1
Napsal: úte 29.08.2006 22:17
od Mirw
Včera mi začal nejak cukat motor

, když stojim (na volnoběh) a při jizdě od 1000 ot do 1500 ot. Když přidam přestane to. Neni to takový to houpání když je špatný vs. čerpadlo,mám nový pár tisíc km,prostě to jakoby vynechává.
Může to dělat paliv. filtr bo co?
...e34 TDs ..93
Napsal: stř 30.08.2006 09:31
od Mirw
Jo ještě sem zapoměl napsat, že po cestě z brna sem natankoval u Nova invest

nakou posranou naftu....
Napsal: stř 30.08.2006 20:24
od Marwin
Mirw píše:Včera mi začal nejak cukat motor

, když stojim (na volnoběh) a při jizdě od 1000 ot do 1500 ot. Když přidam přestane to. Neni to takový to houpání když je špatný vs. čerpadlo,mám nový pár tisíc km,prostě to jakoby vynechává.
Může to dělat paliv. filtr bo co?
...e34 TDs ..93
Minulý týden jsem podobný problém řešil na benzínu. Projevovalo se to přesně tak jak píšeš. Příčina byla velmi banální - slabá baterie. Teoreticky by to mohl být i tvůj případ.

Napsal: čtv 31.08.2006 17:39
od Mirw
Marwin píše:Mirw píše:Včera mi začal nejak cukat motor

, když stojim (na volnoběh) a při jizdě od 1000 ot do 1500 ot. Když přidam přestane to. Neni to takový to houpání když je špatný vs. čerpadlo,mám nový pár tisíc km,prostě to jakoby vynechává.
Může to dělat paliv. filtr bo co?
...e34 TDs ..93
Minulý týden jsem podobný problém řešil na benzínu. Projevovalo se to přesně tak jak píšeš. Příčina byla velmi banální - slabá baterie. Teoreticky by to mohl být i tvůj případ.

Coze, za jizdy bo na volnobeh baterka nema nanic vliv,nebo se pletu?
Umne je to fakt vtej nafte, tanknul sem tam shel + aditivum Castrol a celkem pohoda, uz to skoro nedela jednou za cas po delsim stani na semaforu.Az to vsechno vyjedu tak uvidim

Napsal: čtv 31.08.2006 17:52
od Marwin
Mirw píše:Marwin píše:Mirw píše:Včera mi začal nejak cukat motor

, když stojim (na volnoběh) a při jizdě od 1000 ot do 1500 ot. Když přidam přestane to. Neni to takový to houpání když je špatný vs. čerpadlo,mám nový pár tisíc km,prostě to jakoby vynechává.
Může to dělat paliv. filtr bo co?
...e34 TDs ..93
Minulý týden jsem podobný problém řešil na benzínu. Projevovalo se to přesně tak jak píšeš. Příčina byla velmi banální - slabá baterie. Teoreticky by to mohl být i tvůj případ.

Coze, za jizdy bo na volnobeh baterka nema nanic vliv,nebo se pletu?
Umne je to fakt vtej nafte, tanknul sem tam shel + aditivum Castrol a celkem pohoda, uz to skoro nedela jednou za cas po delsim stani na semaforu.Az to vsechno vyjedu tak uvidim

1. mě to dělal volnoběh tak do 1500 ot. Při vyšších otáčkách už to bylo dobrý - začal naplno altík.
2. z čeho se asi bere energie na vytvoření jiskry na svíčce? Myslíš, že by to mohly být sirky? Já spíš tipuju v první fázi po nastartování baterii (proto můj tip z praxe) a pak při vyšších otáčkách alternátor

Napsal: čtv 31.08.2006 18:25
od major
No jo, šetřílkové

. Jo a ten palivák vyměň, pokud ti to bude blbnout i nadále.
Napsal: pát 01.09.2006 02:06
od BMWAK
Marwin píše:Mirw píše:Marwin píše:[quote="Mirw"]Včera mi začal nejak cukat motor

, když stojim (na volnoběh) a při jizdě od 1000 ot do 1500 ot. Když přidam přestane to. Neni to takový to houpání když je špatný vs. čerpadlo,mám nový pár tisíc km,prostě to jakoby vynechává.
Může to dělat paliv. filtr bo co?
...e34 TDs ..93
Minulý týden jsem podobný problém řešil na benzínu. Projevovalo se to přesně tak jak píšeš. Příčina byla velmi banální - slabá baterie. Teoreticky by to mohl být i tvůj případ.

Coze, za jizdy bo na volnobeh baterka nema nanic vliv,nebo se pletu?
Umne je to fakt vtej nafte, tanknul sem tam shel + aditivum Castrol a celkem pohoda, uz to skoro nedela jednou za cas po delsim stani na semaforu.Az to vsechno vyjedu tak uvidim

1. mě to dělal volnoběh tak do 1500 ot. Při vyšších otáčkách už to bylo dobrý - začal naplno altík.
2. z čeho se asi bere energie na vytvoření jiskry na svíčce? Myslíš, že by to mohly být sirky? Já spíš tipuju v první fázi po nastartování baterii (proto můj tip z praxe) a pak při vyšších otáčkách alternátor

[/quote]
to je jasný u TDS to budo svíčky...nebo možná kabely ke svíčkám

Napsal: pát 01.09.2006 15:36
od Mirw
Marwin píše:Mirw píše:Marwin píše:[quote="Mirw"]Včera mi začal nejak cukat motor

, když stojim (na volnoběh) a při jizdě od 1000 ot do 1500 ot. Když přidam přestane to. Neni to takový to houpání když je špatný vs. čerpadlo,mám nový pár tisíc km,prostě to jakoby vynechává.
Může to dělat paliv. filtr bo co?
...e34 TDs ..93
Minulý týden jsem podobný problém řešil na benzínu. Projevovalo se to přesně tak jak píšeš. Příčina byla velmi banální - slabá baterie. Teoreticky by to mohl být i tvůj případ.

Coze, za jizdy bo na volnobeh baterka nema nanic vliv,nebo se pletu?
Umne je to fakt vtej nafte, tanknul sem tam shel + aditivum Castrol a celkem pohoda, uz to skoro nedela jednou za cas po delsim stani na semaforu.Az to vsechno vyjedu tak uvidim

1. mě to dělal volnoběh tak do 1500 ot. Při vyšších otáčkách už to bylo dobrý - začal naplno altík.
2. z čeho se asi bere energie na vytvoření jiskry na svíčce? Myslíš, že by to mohly být sirky? Já spíš tipuju v první fázi po nastartování baterii (proto můj tip z praxe) a pak při vyšších otáčkách alternátor

[/quote]
Alternator dobiji baterku hned po startu a nejen ve vyšších otáčkách
Major: Ja sem nechtel usetrit, ale potreboval sem nutne natankovat, dyt sem tam dal za par stovek. Uz sem to vyjel natankoval a poho

. Takze ten filtr vymenim az s vymenou oleje.
Ale provas vsechny

Unicron oil + Nova invest nebrat, kamos co unich makal a potvrdil mi, ze to rezou cim muzou a jak muzou. Takze fuck off na kof!!