Stránka 1 z 1
Napsal: ned 22.10.2006 07:17
od PavelP
Ahoj,mám takový drobný problém.Po nastartování auta začnou " běhat "
mororky seřizování světel podle zatížení vozu.Neběhají ale nahoru a dolu v plném rozsahu 0 - 2 ale pouze krátce nahoru a krátce dolu jakoby cukají.Za jízdy to samozřejmě nepoznám.Neví někdo kde hledat chybku.
Dík za rady.PavelP
Napsal: ned 22.10.2006 13:57
od Jawak
Pokud vím, tak je to u aut, co mají od výroby xenony, normální.
Rozhodně přesně to dělala e46 s xen, rok 99 a dělá to po zapnutí světel i e46 s bixenony, rok 04. To je normal.
Dělá to po nastartování motoru nebo po zapnutí potkávacích světel?
Napsal: ned 22.10.2006 22:18
od PavelP
cau jawaku,dnes jsem zjistil že to dělá po zapnutí potkávacích světel a dělá to stále, i když jsem přijel po jízdě před vrata garáže tak je to vidět jak světla běhají. pro upřesnění namám xenony jedná se o 525 i r.v 90.¨PavelP

Napsal: ned 22.10.2006 22:38
od Jawak
Pokud se nepletu, tak od výroby byla možnost xenonů jako příplatkové výroby u e32ek (7er) až od roku 1993, takže '90 e34 má dobastlené xenony do sériových H1 světel. Xenony mohou být z koncernu VW/Audi/Škoda (většinou), nebo nějaká universal sada.
V Německu je totiž ze zákona dáno, že "pokud je vozidlo vybaveno xenonovými světlomety, ať od výroby nebo dodatečně, musí tyto být automaticky nastavitelné při změně stoupání/klesání voidla, tak aby neoslňovaly řidiče nebo chodce v protisměru." ...dále musí tyto světlomety být vybaveny "Scheinwerferreinigungsanlage" - ostřikovače světlometů...

Napsal: pon 06.11.2006 11:34
od landys
Seřiď si je a vytáhni z toho konektory. Mě to vrzání taky štvalo. Jinak by mělo stačit vyčistit kontakty a konektory a pak to dá pokoj...
Napsal: čtv 09.11.2006 14:31
od PavelP
landys píše:Seřiď si je a vytáhni z toho konektory. Mě to vrzání taky štvalo. Jinak by mělo stačit vyčistit kontakty a konektory a pak to dá pokoj...
Taky řešení
Napsal: čtv 09.11.2006 15:32
od Catalyst
Jawak píše:Pokud se nepletu, tak od výroby byla možnost xenonů jako příplatkové výroby u e32ek (7er) až od roku 1993, takže '90 e34 má dobastlené xenony do sériových H1 světel. Xenony mohou být z koncernu VW/Audi/Škoda (většinou), nebo nějaká universal sada.
V Německu je totiž ze zákona dáno, že "pokud je vozidlo vybaveno xenonovými světlomety, ať od výroby nebo dodatečně, musí tyto být automaticky nastavitelné při změně stoupání/klesání voidla, tak aby neoslňovaly řidiče nebo chodce v protisměru." ...dále musí tyto světlomety být vybaveny "Scheinwerferreinigungsanlage" - ostřikovače světlometů...

ano ale to o com hovoris je ine... chalanko tu ma problem s motorcekmi ktore maju nastavit vysku svetla podla toho co si tam na koliesku na palubovke nastavis....
to co maju xenony je trosku iny mechanizmus.. to sa vivazuje pri kazdom zakolisani auta automaticky