Stránka 1 z 1
Napsal: pon 25.12.2006 12:58
od karosmyk
e34 tds touring svině nestartuje nejdřív to začalo jakoby že je slabá baterie jen někdy vypnul jsem zapalování počkal pár vteřin otočil klíčkem a vrtělo to motorem v pohodě jel jsem k autoelektrikářům proměřily to a zjistily velmi malý odběr asi 5w žárovka při úplně vyplejch spotřebičích zjistil jsem že při zamklém autě svítí knoflíky ovládání oken na tunelu ale to baterii vybít nemůže používám ho každý den a navíc při měření byla nabitá je nová měřily to zátěžákem a altík dobíjí takže tady chyba nebude ukostření motoru je taky dobrý ještě by to prý mohlo mýt spojitost s imobilizérem na to sem krátkej ale otázka zní kde je u touringa ukostření karoserie pleas taky by to mohl být startér ale při startu ani tuk a kontrolky svítěj normálně kdyby stahoval proud tak se to na nich určitě projeví a stáhlo by to svítivost pak ještě mluvili něco o náký 50 asi nějaká pojistka toho debilního alarmu s immobilizérem jesli pustí nebo nepustí proud do startéru či co tak sem se objednal ale až na 03.01 kurva a to je doba jesli by někoho něco napadlo uvítám to díky zkrátka si startuje jak chce někdy v poho někdy špatně a to mě sere dnes už vůbec ale je možný že za půl hodiny to půjde jak hodiny

Napsal: pon 25.12.2006 16:42
od honzin
.....uhliky ve starteru , až to nepujde vem kladivo a poťukej ho ,jestli jsou kratký uhliky tak poklepanim na starter si sednou .
Napsal: pon 25.12.2006 21:38
od dafa
karosmyk píše:e34 tds touring svině nestartuje nejdřív to začalo jakoby že je slabá baterie jen někdy vypnul jsem zapalování počkal pár vteřin otočil klíčkem a vrtělo to motorem v pohodě jel jsem k autoelektrikářům proměřily to a zjistily velmi malý odběr asi 5w žárovka při úplně vyplejch spotřebičích zjistil jsem že při zamklém autě svítí knoflíky ovládání oken na tunelu ale to baterii vybít nemůže používám ho každý den a navíc při měření byla nabitá je nová měřily to zátěžákem a altík dobíjí takže tady chyba nebude ukostření motoru je taky dobrý ještě by to prý mohlo mýt spojitost s imobilizérem na to sem krátkej ale otázka zní kde je u touringa ukostření karoserie pleas taky by to mohl být startér ale při startu ani tuk a kontrolky svítěj normálně kdyby stahoval proud tak se to na nich určitě projeví a stáhlo by to svítivost pak ještě mluvili něco o náký 50 asi nějaká pojistka toho debilního alarmu s immobilizérem jesli pustí nebo nepustí proud do startéru či co tak sem se objednal ale až na 03.01 kurva a to je doba jesli by někoho něco napadlo uvítám to díky zkrátka si startuje jak chce někdy v poho někdy špatně a to mě sere dnes už vůbec ale je možný že za půl hodiny to půjde jak hodiny

Takze je nekolik moznosti jak lokalizovat zavadu:
1.pokud se zmerilo odber pri vypnutych spotrebicich neco jako 5w zarovka,tak to odpovida asi 0,5A.Coz neni nejmin,tento odber baterku vybije do tydne.Pocitam,ze na odberu se podili radio a imobilizer(i tak je to dost)
2.Cislo 50 je oznaceni kontaktu ze spinaci skrinky,kterou se spina civka ve starteru,ale protoze mas imobilizer,tak tato 50 je vedena zrejme pres rele z imobilizeru.
3.Podsviceni tlacitek na tunelu sviti po zamknuti asi 0,5 az 1min.Pak zhasne.Po odemknuti se opet jako prvni rozsviti.
Prvni veci bych zkusil pripojit voltmetr na svorku civky u starteru proti zemi.Je to privod asi 2-4mm dratem(tj.nejmensi drat privedeny ke starteru).Zkousej startovat a divej se jestli se objevuje napeti 12V.Pokud to bude fungovat,tak zamkni auto odemkni a zkus startovat.Verim,ze problem bude v rele ktery je spinano imobilizerem a privadi napeti na starter(tenky drat u starteru).Jinak nevim proc hledas zem karoserie,ta neni pro toto dulezita.(Jinak je co vim tak u baterky pod zadni sedackou)V tvem pripade je dulezita zem motoru.Pokud mas spatnou zem motoru,tak se to muze chovat presne takto.Ale zacal bych imobilizerem.
Napsal: pon 25.12.2006 22:10
od kadous
jednou jsem mel povoleny kabel na starteru a delalo to samy,ale po zkusenostech s podobnymi problemy to vetsinou byla baterka on ten 6tival na start ty ampery proste potrebuje cus
Napsal: úte 26.12.2006 11:57
od karosmyk
díky za odpovědi ta od dafy je vyčerpávající dneska zkouška a nestartuje prostě ani tuk ani snaha baterka je nabitá kostra motoru je v cajku zkusím ten poklep starteru jinak to dám elektrikářům jesli je zakopanej pes v tom imobilizéru tak na to sem stejně krátkej a elektrika je moje slabá stránka teda ta v autě jinak kdyby ještě někoho něco napadlo tak díky auto na parkovišti a nestartuje mám z toho nervy

Napsal: úte 26.12.2006 12:38
od karosmyk
problém objeven je to startér tedy uhlíky sem ho poklepal a vše fachčí jak má nevím proč sem to nezkusil hned asi sem se spoléhal že je dobrej a myslel si že to je tím imobilizérem jinak díky za tento web je tu spousta lidí co rádi poradí a to je super

Napsal: úte 26.12.2006 17:05
od honzin
.............BINGOOOOO.......

Napsal: čtv 28.12.2006 22:57
od DAVe_1
nestihl sem reagovat na maxiczecha ssssaaaakraaa

Napsal: pát 29.12.2006 14:30
od karosmyk