Stránka 1 z 7

Napsal: ned 28.01.2007 10:10
od Dani34el
Pánové, můžu koupit báwo r.v. 2000. Je to 530d, common-rail, má 135 kW to znamená nějákejch 183 PS, 5ti kvalt, luimuzína, el. okna, el. zrcátka, automatická klimatizace, elektrony, airbagy,, parkovací asistent, xenon, vyhřívané sedačky, mlhovky, ESP........

S auťákem sem jel, jede a vypadá pěkně, nebyl bouranej, je koupenej v ČR a po prvnim majiteli........ serviskní knížku nemá, ale má doklady, co bylo dělaný, tak by ten tacháč asi neměl bejt zfalšovanej, ne ????

Ten chlápek potřebuje peníze, znám ho z práce, chce aspoň 270.000 Kč ....... co myslíte, je ta cena slušná ? Co jsem koukal na aaa, tipcars, vyzkouseno, cars... tak mi ta cena připadá podprůměrná.......

Kua mě se to auto tak líbí... 6ti válec, BMW ..... sem do něj zamilovanej :D a proto moc neuvažuju hlavou ........... :?: Co mám dělat ? Vim, že ten chlápek je ve finanční tísni :!:

Ještě něco: je to 5ti kvalt...při rozumný jízdě bych se do 8 litrů nafty měl vejít, ne ???????

Napsal: ned 28.01.2007 11:00
od M3maniac
Dani34el píše:Pánové, můžu koupit báwo r.v. 2000. Je to 530d, common-rail, má 135 kW to znamená nějákejch 183 PS, 5ti kvalt, luimuzína, el. okna, el. zrcátka, automatická klimatizace, elektrony, airbagy,, parkovací asistent, xenon, vyhřívané sedačky, mlhovky, ESP........

S auťákem sem jel, jede a vypadá pěkně, nebyl bouranej, je koupenej v ČR a po prvnim majiteli........ serviskní knížku nemá, ale má doklady, co bylo dělaný, tak by ten tacháč asi neměl bejt zfalšovanej, ne ????

Ten chlápek potřebuje peníze, znám ho z práce, chce aspoň 270.000 Kč ....... co myslíte, je ta cena slušná ? Co jsem koukal na aaa, tipcars, vyzkouseno, cars... tak mi ta cena připadá podprůměrná.......

Kua mě se to auto tak líbí... 6ti válec, BMW ..... sem do něj zamilovanej :D a proto moc neuvažuju hlavou ........... :?: Co mám dělat ? Vim, že ten chlápek je ve finanční tísni :!:

Ještě něco: je to 5ti kvalt...při rozumný jízdě bych se do 8 litrů nafty měl vejít, ne ???????


Koupenej v čr a servisku nemá? :? těch km bych se trochu bál....vem si sebou někoho kdo tomu rozumí a pokud nikoho takového nemáš tak s tím před koupi skoč na prohlídku do bmw.Jakmile se začne prodávající s prohlídkou v bmw cukat je něco v nepořádku a ruky pryč.

Napsal: ned 28.01.2007 11:31
od bpytlik
jojo, hlavne na te prohlidce v bmw trvej na overeni poctu najetych km a bacha aby majitel nebyl s klukama z bmw kamarad. To se mi stalo X let zpatky jak jsem kupoval e39, nechal sem to v bmw overit, zda sedi km a prohlidnout, vsecko f poho. Pak asi za dva roky mi pri servise udelali komplet prohlidku ve stejnem servise a rekli mi, ze mam stocene kilaky o 60 tisic, jestli to pry vim...

Napsal: ned 28.01.2007 17:25
od starML
Dani34el píše: .......můžu koupit báwo r.v. 2000. Je to 530d, common-rail, ............ je koupenej v ČR a po prvnim majiteli........ serviskní knížku nemá, ........... proto moc neuvažuju hlavou ........... :?

Ještě tu nejsi ani jeden den a tak jsi toho nemohl dost přečíst. Možná jen kvůli tomu jsi se sem přihlásil - takže :
- u common-railu okolo 150 tis.km odchází vstřiky, nové stojí okolo 70 tis. najdi si to tady na fóru
- servisní knížku nemá ? = protože by jsi zjistil skutečný stav kilometrů
- do servisu asi někam chodil, tak se přeptat tam, ale na prohlídku vyrazit do úplně jiného servisu, v tom prvním by mohl být domluvený
- finanční problémy majitele Ty neřeš, nebo je budeš mít sám
- nikoho nelze podezřívat, lze ale transparetně prověřovat

A tou hlavou už začni přemýšlet, jinak se ti z toho auta za čtvrt míče zatočí.

Napsal: ned 28.01.2007 18:04
od Martinéz
ja bych jeste hodil poznamku.. tech 270 bych rekl ze je cena primerena za predfacelift, kdyby mel jo potize, sel by niz..

Napsal: pon 29.01.2007 01:28
od Kuba
No jo, to je právě ono, těch vstřikovačů u CR se taky bojim, to je ranec...... jenže to bych si do smrti nemoh kouit nic...... Hodně sem uvažoval o komůrkovym TDS, tam stojej vstřikovače pár korun, jenže je to už relativně zastaralej motor a údajně při nižšim výkonu žere 525tds až o 2 litry víc než 530d :-(

Napsal: pon 29.01.2007 09:39
od Atila
Kuba píše:No jo, to je právě ono, těch vstřikovačů u CR se taky bojim, to je ranec...... jenže to bych si do smrti nemoh kouit nic...... Hodně sem uvažoval o komůrkovym TDS, tam stojej vstřikovače pár korun, jenže je to už relativně zastaralej motor a údajně při nižšim výkonu žere 525tds až o 2 litry víc než 530d :-(


Ono diky cene vstriku na 530d se tento motor v podstate ekonomicky nevyplati bez ohledu na to jakou ma spotrebu. Rekl bych, ze je skoro lepsi jit do benzinu, uzivat si lepsi dynamiku a to ze po najeti nejakych sto tisic kilometru zaplatis na benzinu vice nez kolega s dieselem na oprave vstriku bych asi neresil.

Napsal: pon 29.01.2007 13:55
od Kuba
Atila píše:
Kuba píše:No jo, to je právě ono, těch vstřikovačů u CR se taky bojim, to je ranec...... jenže to bych si do smrti nemoh kouit nic...... Hodně sem uvažoval o komůrkovym TDS, tam stojej vstřikovače pár korun, jenže je to už relativně zastaralej motor a údajně při nižšim výkonu žere 525tds až o 2 litry víc než 530d :-(


Ono diky cene vstriku na 530d se tento motor v podstate ekonomicky nevyplati bez ohledu na to jakou ma spotrebu. Rekl bych, ze je skoro lepsi jit do benzinu, uzivat si lepsi dynamiku a to ze po najeti nejakych sto tisic kilometru zaplatis na benzinu vice nez kolega s dieselem na oprave vstriku bych asi neresil.


No právě. Bojim se, že to, co jsi napsal, že v případě BMW common-rail pravda :-( Sám jsem zastánce nafty a spíš hledám důvody pro koupi nafty. U starších VW TDI ale i PD (-čerpadlo-tryska) kde vstřikovače i ty elementy nejsou drahý, je volba jasná, pokud hodně jezdim. Jenže to prostě na kulturu chodu BMW ani´na IMAGE BMW nemá, i když to neni špatný :-( ...... Ovšem i VW už bude definitivně přecházet na COMMON-RAILY ........ Pak ovšem pochybuju o tom, že existuje proklamovaný a předpokládaný "racionální chování" spotřebitele, když si to lidi stejně kupujou, ač se to ekonomicky s ohledem na ceny vstřikovačů CR i vzhledem riziku takový opravy - vlastně nevyplatí ekonomicky !!!! Výrobce se honosí výhodami CR ale tyhle nevýhody zamlčuje - vždyď je to tragédie 1 vstřikovač za 12.000,- Kč x 6 ks například :-(. Copak to nikdo nevidí ???

No dost nářků, s tim asi nehnem... mě napadá pro nás chudší - myslíte že je dobrej kompromis tedy E39 525tds tedy komůrkový ve ynikajicim stavu za slušnou cenu a pak upravit elektroniku (" chip" ) a pochopitelně to nehuntovat ?

Napsal: pon 29.01.2007 14:01
od gogoho
Většinou ti ale neodejdou všechny vstřiky najednou........Pokud se k tomu ten majitel alespoň trochu choval....Tak bych řekl, že neni problem a 150tkm...Neni zas tak moc, že by muselo být všechno v háji....Řekl bych, že 530d je opravdu super kočár.......Se super spotřebou...Vůbec bych se toho nebál....Mám známýho kterej na tom má najeto 350tkm.. a měnil pouze 2 vstřiky...Jinak pohoda......Ale chová se k tomu velice dobře a točí tam kvalitní naftu.....Já bych se toho vůbec nebál a bral to hned...Je to na tobě....

Napsal: pon 29.01.2007 14:16
od bmwfil
quote]No dost nářků, s tim asi nehnem... mě napadá pro nás chudší - myslíte že je dobrej kompromis tedy E39 525tds tedy komůrkový ve ynikajicim stavu za slušnou cenu a pak upravit elektroniku (" chip" ) a pochopitelně to nehuntovat ?[/quote]

To je asi nejrozumnější řešení, protože nikdy nevíš, jakou naftu u čerpačky čepuješ a Tdso zvladne skoro všecho. Pokud je motor v Ok stavu posílíš ho v poho bez vlivu na životnost na cca 170Ps a to už je k 185PS 530D docela blízko. Pokud bys byl extrémista, dá se z toho dostat i 220PS, ale to už vliv na životnost mít bude.[/quote]

Napsal: pon 29.01.2007 15:35
od Dani34el
Ano, 525tds s chipem může bejt pro někoho slušnej kompromis oproti 530d.......jak je to u 525tds se spotřebou v přímym porovnání s 530d ??? Město, mimo město, dálnice třeba 160 km/h ??? Bere ta 525tds v každym režimu tak o 2 litry víc nebo je to na dálnici když se to žene víc znát ????? Obě ta auta sou dost těžká co sem koukal !!!

Napsal: pon 29.01.2007 15:42
od Deli
Dani34el píše:S auťákem sem jel, jede a vypadá pěkně, nebyl bouranej, je koupenej v ČR a po prvnim majiteli........ serviskní knížku nemá, ale má doklady, co bylo dělaný, tak by ten tacháč asi neměl bejt zfalšovanej, ne ????

Né, že bych osobně na serv. knížce trval, ale jestli je první majitel a nemájí, tak je to minimálně podezřelé... 8O Takže bych klidně tipnul, že to auto bude stočené... Ale jinak se asi držet rad, co tu kluci psali, ale stejně bych se radši podíval třeba po 528i ;)

Napsal: pon 29.01.2007 15:50
od bmwfil
Dani34el píše:Ano, 525tds s chipem může bejt pro někoho slušnej kompromis oproti 530d.......jak je to u 525tds se spotřebou v přímym porovnání s 530d ??? Město, mimo město, dálnice třeba 160 km/h ??? Bere ta 525tds v každym režimu tak o 2 litry víc nebo je to na dálnici když se to žene víc znát ????? Obě ta auta sou dost těžká co sem koukal !!!


Ta spotřeba bude možná dost podobná... Ale všechno závisí od řidiče (někdo ti řekne rozdíl 2L, někdo, že to žere skoro stejně), stavu motoru konkrétního kusu, použitých pneu. No faktorů majících vliv na spotřebu je povícero. O čem ale nelze diskutovat jsou náklady na servis - tam Tds jasně vede (ať už koukáš na cenu vstřiků, čerpadla, nebo turba a o 2 váhách vzduchu za "lidovou" cenu nemluvě).

Takže pokud neřešíš peníze a chceš moderní, výkonný CR motor, vol 530d, pokud ti stačí o pár koní méně a dejme tomu o litr větší spotřeba a klidné spaní z cen ND ber Tds.

Napsal: pon 29.01.2007 15:54
od AdaM5
Kuba píše:
Atila píše:
Kuba píše:No jo, to je právě ono, těch vstřikovačů u CR se taky bojim, to je ranec...... jenže to bych si do smrti nemoh kouit nic...... Hodně sem uvažoval o komůrkovym TDS, tam stojej vstřikovače pár korun, jenže je to už relativně zastaralej motor a údajně při nižšim výkonu žere 525tds až o 2 litry víc než 530d :-(


Ono diky cene vstriku na 530d se tento motor v podstate ekonomicky nevyplati bez ohledu na to jakou ma spotrebu. Rekl bych, ze je skoro lepsi jit do benzinu, uzivat si lepsi dynamiku a to ze po najeti nejakych sto tisic kilometru zaplatis na benzinu vice nez kolega s dieselem na oprave vstriku bych asi neresil.


No právě. Bojim se, že to, co jsi napsal, že v případě BMW common-rail pravda :-( Sám jsem zastánce nafty a spíš hledám důvody pro koupi nafty. U starších VW TDI ale i PD (-čerpadlo-tryska) kde vstřikovače i ty elementy nejsou drahý, je volba jasná, pokud hodně jezdim. Jenže to prostě na kulturu chodu BMW ani´na IMAGE BMW nemá, i když to neni špatný :-( ...... Ovšem i VW už bude definitivně přecházet na COMMON-RAILY ........ Pak ovšem pochybuju o tom, že existuje proklamovaný a předpokládaný "racionální chování" spotřebitele, když si to lidi stejně kupujou, ač se to ekonomicky s ohledem na ceny vstřikovačů CR i vzhledem riziku takový opravy - vlastně nevyplatí ekonomicky !!!! Výrobce se honosí výhodami CR ale tyhle nevýhody zamlčuje - vždyď je to tragédie 1 vstřikovač za 12.000,- Kč x 6 ks například :-(. Copak to nikdo nevidí ???

No dost nářků, s tim asi nehnem... mě napadá pro nás chudší - myslíte že je dobrej kompromis tedy E39 525tds tedy komůrkový ve ynikajicim stavu za slušnou cenu a pak upravit elektroniku (" chip" ) a pochopitelně to nehuntovat ?


Mam uplne stejny nazor jako ty.Taky touzim po 530d ale ty vstriky me stvou.Myslim ze je to spis pro lidi co tyhle opravy moc neresi a nejde jim o malou spotrebu ,ale maji proste radi naftu(vlastnosti motoru), nebo si to koupit a doufat ze vstriky neodejdou tak brzo a uzivat si.

tds je taky super motor.chystam se ho chipnout a zatim mi docela staci, ale do budoucna me common rail nemine :D . Nejspis 535d e60 m-packet

Napsal: pon 29.01.2007 18:15
od Atila
gogoho píše:Většinou ti ale neodejdou všechny vstřiky najednou........Pokud se k tomu ten majitel alespoň trochu choval....Tak bych řekl, že neni problem a 150tkm...Neni zas tak moc, že by muselo být všechno v háji....Řekl bych, že 530d je opravdu super kočár.......Se super spotřebou...Vůbec bych se toho nebál....Mám známýho kterej na tom má najeto 350tkm.. a měnil pouze 2 vstřiky...Jinak pohoda......Ale chová se k tomu velice dobře a točí tam kvalitní naftu.....Já bych se toho vůbec nebál a bral to hned...Je to na tobě....


Obecne je zivotnost CR vstriku nekde mezi 200 a 250.000km s tim, ze pokud zacnou odchazet tak postupne odejdou vsechny, proste proto, ze vsechny absolvovaly za svuj zivot uplne to same. Vymena vsech sesti vstriku u 530d do 250.000km je obvykla a to i v zemich s kvalitnejsi naftou (Nemecko). Cimz nechci samozrejme rici, ze kdyz budes do auta lejt nejakou sracku, tak ti neodejdou podstatne drive.
Problem BMW je, ze cena tech vstriku je opravdu vysoka a navic samozrejme sestivalec ma o polovinu vstriku vice nez socialni ctyrvalec. Takze co u Forda TDCI dneska spravi nejakych patnact litru je uz BMW 530d holt zalezitost litru sedmdesati.

Napsal: pon 29.01.2007 18:19
od RedBaron
Atila píše:Takze co u Forda TDCI dneska spravi nejakych patnact litru je uz BMW 530d holt zalezitost litru sedmdesati.


...a to je cena libový E34ky v TDSu :lol:

Napsal: pon 29.01.2007 18:46
od bmwfil
RedBaron píše:
Atila píše:Takze co u Forda TDCI dneska spravi nejakych patnact litru je uz BMW 530d holt zalezitost litru sedmdesati.


...a to je cena libový E34ky v TDSu :lol:


No spíš slušně prorostlý :lol:

Napsal: úte 30.01.2007 17:48
od Kuba
No mě dneska tady v Praze v BMW ten přijímací technik ( sem dorazil pěšky, bez auta :-) po mym dotazu strašil, že i v E39 je ten "2,5 litr tds strašnej a zastaralej motor" kterej je nemoderní a žere jako kráva....... že si mám určitě koupit CR... když mu řikám, že střikovače stojej 7O.000,- plus minus tak mi řek, když takhle uvažuju, ať si koupim Mercedes Benz W124 250 D a budu mít klid ....... v BMW-servisu ! :twisted:

Napsal: úte 30.01.2007 17:58
od bmwfil
Kuba píše:No mě dneska tady v Praze v BMW ten přijímací technik ( sem dorazil pěšky, bez auta :-) po mym dotazu strašil, že i v E39 je ten "2,5 litr tds strašnej a zastaralej motor" kterej je nemoderní a žere jako kráva....... že si mám určitě koupit CR... když mu řikám, že střikovače stojej 7O.000,- plus minus tak mi řek, když takhle uvažuju, ať si koupim Mercedes Benz W124 250 D a budu mít klid ....... v BMW-servisu ! :twisted:


No tak sis aspoň udělal obrázek... :lol: Proč by Ti taky doporučoval auto s levným (relativně) servisem, kde by Tě nemohl tolik natáhnout da případných opravách, by byl sám proti sobě... :roll:

Napsal: úte 30.01.2007 18:23
od Marten
To Kuba: to měl chlapec pravdu, ale lepší je W124 300D 12 ventil. :lol: