Stránka 1 z 2
Napsal: ned 18.02.2007 16:08
od donco
prosím o radu dvakrát v tomto týdnu se mi stalo,že při jízde mi zničeho nic vysadil motor a rosvítila se oranžová kontrolka vstřiku nebo co to je.Měl jsem tam vždy pětku,přeřadil na 4,kontrolka zhasla a jelo to dál a vše OK.Stalo se mi to 2x za týden.Startuje normálně.Čím to nemáte někdo zkušenosti.Díky.

Napsal: ned 18.02.2007 19:00
od Marten
Zřejmě to bude vadná elektronická tryska (vstřikovač). Poznáš ho tak, že do něj vede kabel o dvou drátech.
Napsal: ned 18.02.2007 19:17
od donco
Marten píše:Zřejmě to bude vadná elektronická tryska (vstřikovač). Poznáš ho tak, že do něj vede kabel o dvou drátech.
takže pokud máš pravdu,bude se tato závada opakovat čím dál častěji.Zatím mi to udělalo 2x.Nemáš tušení co stojí nová???

Napsal: ned 18.02.2007 19:48
od Marten
Je to zřejmé, ale cenu nového vstřiku neznám.

Napsal: ned 18.02.2007 20:04
od Legend1
Nemusí to být špatný řídící vstřik, ale i závada v hlavě vstřikovacího čerpadla, která se bude postupně zhoršovat. Nejlepší je vzít to na diagnostiku než třeba zbytečně kupovat vstřik. Řídící vstřik s kabelem stojí přes 8000 a ostatní vstřiky bez kabelu přes 2000.
Napsal: ned 18.02.2007 22:25
od LUBEC
diagnostika ti řekne víc ale cena toho vstřiku není tak tragicka. Kupoval sem ho v Brně v nějákym obchodě z dílama a chtěli za něj 3000kč s tím že jim ten starej donesu zpět
Napsal: pon 19.02.2007 22:31
od dubar
Mam podobny problem, len neviem ci to s tym suvisi, ta kontrolka mi svieti len pri zhaveni, potom zhasne. Je to OK? Alebo je to chyba popisana kolegom vyssie.

Mam 524td.
Napsal: úte 20.02.2007 01:46
od donco
dubar píše:Mam podobny problem, len neviem ci to s tym suvisi, ta kontrolka mi svieti len pri zhaveni, potom zhasne. Je to OK? Alebo je to chyba popisana kolegom vyssie.

Mam 524td.
mě při žhavení jen problikne a vše je ok.Rosvítila se mi při jízdě motor zhasnul,po přeřazení na 4 to zhaslo,a vše bylo ok.A od soboty se to zatím neopakovalo tak uvidím.

Napsal: úte 20.02.2007 07:48
od gyrous
Mě oranžová kontrolka vstřiku problikává při sešlápování plynu a přitom se nic se neděje. Dělá mi to umírající podávací čerpadlo...
Řídící vstřik(ten s kablíkem co to hlídá) ukazuje problém, a jestli problikne sem tam, tak to nejspíš znamená, že auto chce víc nafty (potenciometr na pedálu hlásí plné sešlápnutí v řídící krabičce a řídící vstřík ukazuje, že není čím, ale to by ti taky nemělo tahat jak má). Jestli ti to bliká furt tak to je na výměnu vstřiku, co ti to hlídá...
Takový tip, máš problém s dodávkou nafty do motoru...
Napsal: úte 20.02.2007 07:58
od gyrous
dubar píše:Mam podobny problem, len neviem ci to s tym suvisi, ta kontrolka mi svieti len pri zhaveni, potom zhasne. Je to OK? Alebo je to chyba popisana kolegom vyssie.

Mam 524td.
Tak to je OK, kdyby ti to nebliklo před startem, tak možná potom bys musel řešit buď kontrolku, nebo řídící vstřik, který by přestal být funkční. Vlastně to asi funguje tak, že se po otočení klíčkem zapne řídící vstřik dřív než se dostane k němu nafta a proto blikne. Pokud se nepletu...

Napsal: úte 20.02.2007 15:53
od dubar
Som spokojny

ze to nie je vada vstrikov. Este dotaz, startujem az ked to zhasne ale este sviti zeleny okruh, alebo mozem startovat hned po zhasnuti zhavenia?
Napsal: úte 20.02.2007 22:18
od donco
gyrous píše:Mě oranžová kontrolka vstřiku problikává při sešlápování plynu a přitom se nic se neděje. Dělá mi to umírající podávací čerpadlo...
Řídící vstřik(ten s kablíkem co to hlídá) ukazuje problém, a jestli problikne sem tam, tak to nejspíš znamená, že auto chce víc nafty (potenciometr na pedálu hlásí plné sešlápnutí v řídící krabičce a řídící vstřík ukazuje, že není čím, ale to by ti taky nemělo tahat jak má). Jestli ti to bliká furt tak to je na výměnu vstřiku, co ti to hlídá...
Takový tip, máš problém s dodávkou nafty do motoru...
díky,teď jsi mě přivedl na myšlenku,že to opravdu asi bude podávací čerpadlo.Vzpomínám,že už jsem s ním problém měl a naposled když se to rosvítilo tak jsem dost spěchal takže nafty bylo třeba hodně

Napsal: stř 21.02.2007 13:31
od gyrous
dubar píše:Som spokojny

ze to nie je vada vstrikov. Este dotaz, startujem az ked to zhasne ale este sviti zeleny okruh, alebo mozem startovat hned po zhasnuti zhavenia?
Vůbec nevím co myslíš
Zelené leda ty čtverečky, které jsou na displeji (ty informují stav oleje), a to není třeba...
Napsal: čtv 22.02.2007 08:08
od dubar
nemam na mysli oilservice.
Napsal: sob 03.03.2007 14:50
od donco
tak dnes mi auto zhaslo úplně,kontrolka svítila a nešlo natočit.Nechal jsem se odtáhnout domů asi 7km a u baráku to zase normálka chytlo.V naftovým filtru nebyla nafta tak mám podezření opravdu že vynechává podávací čerpadlo,nebo nějaký bordel v nádrži,
Napsal: úte 06.03.2007 21:54
od tds
chlapi kontrolka žlutá s vyzobrazeným vstřikem nezahrnuje pouze ´´řídící vstřik´´nýbrž celou vstřikovací soustavu.t.j. hod to na kompl a pak uvidíš co ti napíše za chybu.se vstřikem to nemusí mít nic společného.to co popisuješ by mohl být el.mag.ventil který uzavírá přívod nafty pro zhasnutí motoru.
Napsal: stř 07.03.2007 07:15
od gyrous
Podávací čerpadlo mám vyměněné. Podávací čerpadlo funguje jen během startování vozidla. Během jízdy si naftu tahá vstřikovací čerpadlo.
Napsal: čtv 08.03.2007 13:08
od tds
gyrous píše:Podávací čerpadlo mám vyměněné. Podávací čerpadlo funguje jen během startování vozidla. Během jízdy si naftu tahá vstřikovací čerpadlo.
před startem beží jen tak dlouho jako žhavení, po startu pořád.
Napsal: pát 09.03.2007 07:43
od gyrous
No tak žhavení a vstřik trvá asi 3 sekundy. Čerpadlo, než to natlakuje trvá asi víc. Měl jsem to testnuté a auto jelo s odpojeným podávacím čerpadlem stejně. Myslel jsem, že je to podávacím čerpadlem, že mi to tak slabě jede, ale je tam toho víc. Navíc nevím jestli by takové prdítko na baterku zvládlo utáhnout za svoji životnost několik kubíků nafty během jízdy.
Ale mě to aspoň startuje konečně lépe bez sešlápnutí plynu.

Napsal: pon 26.03.2007 18:47
od delawega
no co poviete na toto..sice sa mi nerozsvieti zlta tryska ale vypise mi fuel inj.system error. asi perto ze kontrolku trysky nemam... bolo to na diagnostike v bmw a povedali mi ze to moze byt bud tryska alebo cerpadlo...na kompe im ukazuje to ze mam mat predvstrek 3.5 stupna s toleranciou 2 a hodnota pri zakladnych otackach je 9,5 - 10.2 apreto mi to vypne a vyhpise chybu. ked znovu nastartujem ide to ok..
neviem ci tie hodnoty su vadnou tryskou alebo cerpadlom...zisitl som ze riadiaca tryska ma mat hodnotu od 96 do 124 Ohmov nameral som 116.6takze predpokladam ze tryska je ok. este je teoreticky mozne to ze samotna tryska ma slaby tlak a otvara skorej ako ma.. peto ukazuje pomali 3x viac..
ak mate s tym skusenosti dajte vediet, jedna sa o TDS E39
Dik