Stránka 1 z 1

Napsal: stř 21.02.2007 09:29
od Pietro
Ahoj všem, mám M50B20 bezvanos, v poslední době se mi hřeje, cca po ujetí 10-12 km. Vodní pumpa se jeví OK(neprotáčí se, kovová...) termostat pravděpodobně taky OK( pro sichr dám zítra funglovku..) Naposled, když jsem měl dole chladič, to šlo špatně odvzdušnit... Bíle to nekouří... Voda víceméně nemizí... Mno.. Co dál? Jak přesně zjistím, v čem je zrada? Předem díky za postřehy. Petr

Napsal: stř 21.02.2007 16:03
od Diesel
Když nemizí voda tak to nemůže být těsnění ani hlava. Takze snad ten termostat. Jinak odvzdušněný to máš teďka v pohodě?

Napsal: stř 21.02.2007 18:37
od Pietro
Myslím, že odvzdušněný to už je ted dobře... Zítra tam dám termostat, a pak se uvidí. Bylo by fajn, kdyby to bylo jen tím... Otázka je, na co se případně zaměřit dál..? Díky. P

Napsal: stř 21.02.2007 21:25
od Diesel
a motor se fakt hřeje?nemuže byt v haji jen teplotní čidlo?

Napsal: čtv 22.02.2007 08:51
od Birkoff
Podle čeho jsi usoudil to přehřívání? Jen podle budíku, nebo další příznaky? Zkus se trochu rozepsat. Jinak zaseklej termostat je prevít. :D Určitě bych ho zkontroloval a čidlo teploty taky.

Napsal: čtv 22.02.2007 09:21
od Pietro
Mno bohužel to není ani budíkama( několikrát test jiných...) a pravděpodobně ani čidlem.... Když se přehřeje víc, evidentně to vaří v domečku termostatu a ve vratnej hadici do chladiče... Při posledním vrtáním v tom(test vodní pumpy) nám to šlo blbě odvzdušnit a dlouho to nechtělo začít topit, hned se to jen hřálo a vařilo ve výše uvedeném místě. Nastartuju-li studenej, motor se ohřívá plynule, jede normálně, jen se to ohřívání bohužel nezastaví... Jo a na víčku oleje se objevu malej šlemík, ale spíš ve stadiu ohřívání, někdo mi tvrdil, že se tam jen kondezuje voda v důsledku teplotních změn v motoru, bohužel to by ale podle mě spíš svědčilo na tu palici(těsnění). tak nevím...

Napsal: čtv 22.02.2007 16:01
od dafson
myslim ze hlavy a tesneni se nemusis bat ja mel prasklou palicii u 523i E39 a tlakovalo to do hadic kdyz sem jel do prahy tak mi bouchly vychcala voda a okamzite sla rucicka z prostredka do cervenyho a hlavne se mi ztracela voda!tak ti preju at ti to brzo slape ja byl bez auta dva mesice a jako zadna sranda jezdit socialem!

Napsal: čtv 22.02.2007 20:13
od Attac
dafson píše:myslim ze hlavy a tesneni se nemusis bat ja mel prasklou palicii u 523i E39 a tlakovalo to do hadic kdyz sem jel do prahy tak mi bouchly vychcala voda a okamzite sla rucicka z prostredka do cervenyho a hlavne se mi ztracela voda!tak ti preju at ti to brzo slape ja byl bez auta dva mesice a jako zadna sranda jezdit socialem!


Stejna skusenost u 520i ale nebylo to tak drsne.nastesti ten mechanik co tam daval hlavu nedotahl poradne hadice takze mi to jen na zahrade vylitlo kdyz sem tahal druhou e34.

Napsal: čtv 22.02.2007 21:34
od Diesel
Tak co termostat uz tam je?A co to dělá?

Napsal: čtv 22.02.2007 22:16
od Rubini
Rek bych, ze to sou presny prvni priznaky tesneni/praskla hlava. Jestli mas vsechno odzkouseno (pumpa,vizka, termostat). Kdyz ta netesnost/prasklinka je opravdu mala, tak ubytek vody ani nemusis zaznamenat... :( Natoz paru ve vyfuku.

Napsal: pát 23.02.2007 10:46
od Pietro
Tak diky všem za postřehy... Včera jsem tam dal novej termostat, ještě jasi bylo přidřený ložisko na šponovací kladce na řemem, poskládalo se to a ted se teplota ani nehne, ujel jsem zatim zkušebně jen asi 50 km v kuse a vypadá to, že vše OK!!! Ještě jen dotaz navíc - jak moc vám tlakujou běžně hadice? Jak kámen? Když tam dám "140" víčko z 318, tak jsou pěkně měkké, když "200" z 520, tak už jsou tvrdší..... Patří tam ale asi to "200" ....

Napsal: stř 28.02.2007 10:56
od Pietro
Tak nikdo neví, jak mu tlakujou hadice....? :)