Stránka 1 z 2

Napsal: stř 07.03.2007 18:10
od Tommy-cupra
chci se zeptat, za kolik se s timhle autem da jezdit a na co si dat pozor?? kdyz ma auto pres 200tis najeto je to pruser?? diky za odpovedi

Napsal: stř 07.03.2007 20:33
od 154
jezdim 70% po praze a zere to 14-16 kdyz vyuzivas zhruba jen prvni 2milimetry zdvihu plynovyho pedalu. :lol:
pokud ma m5 najeto pres 2kila, neodkapava z ni olej a motor nezni jak avie, tak bych do ni klidne sel - pokud by stala tak do 350

Napsal: stř 07.03.2007 22:30
od M3maniac
154 píše:jezdim 70% po praze a zere to 14-16 kdyz vyuzivas zhruba jen prvni 2milimetry zdvihu plynovyho pedalu. :lol:
pokud ma m5 najeto pres 2kila, neodkapava z ni olej a motor nezni jak avie, tak bych do ni klidne sel - pokud by stala tak do 350


Jen musíš dodat ,že musíš mít bokem 200litrů na nečekané výdaje a měsíčně tak 50k na provoz :wink:

Napsal: čtv 08.03.2007 09:42
od Deli
M3maniac píše:a měsíčně tak 50k na provoz :wink:

Měsíčně? 8O :D

Napsal: čtv 08.03.2007 12:41
od Tommy-cupra
M3maniac píše:
154 píše:jezdim 70% po praze a zere to 14-16 kdyz vyuzivas zhruba jen prvni 2milimetry zdvihu plynovyho pedalu. :lol:
pokud ma m5 najeto pres 2kila, neodkapava z ni olej a motor nezni jak avie, tak bych do ni klidne sel - pokud by stala tak do 350


Jen musíš dodat ,že musíš mít bokem 200litrů na nečekané výdaje a měsíčně tak 50k na provoz :wink:


to jako fakt?? takze je to sebevrazda??

Napsal: čtv 08.03.2007 15:48
od M3maniac
Tommy-cupra píše:
M3maniac píše:
154 píše:jezdim 70% po praze a zere to 14-16 kdyz vyuzivas zhruba jen prvni 2milimetry zdvihu plynovyho pedalu. :lol:
pokud ma m5 najeto pres 2kila, neodkapava z ni olej a motor nezni jak avie, tak bych do ni klidne sel - pokud by stala tak do 350


Jen musíš dodat ,že musíš mít bokem 200litrů na nečekané výdaje a měsíčně tak 50k na provoz :wink:


to jako fakt?? takze je to sebevrazda??


Hele ,ber to tak že to auto není nové a v M5 se moc opatrně nejezdí....a díly typu převodovka,difer,spojka,kotouče nebo vanos prostě stojí ránu...tím nechci říct že se to musí posrat hned co to koupíš,ale hold by jsi s tím měl počítat...jen sada zadních gum je cca 14-20k a ty se daj zežrat na teto bestii za 5minut

Napsal: čtv 08.03.2007 18:57
od Lukáš
M3maniac píše:
Tommy-cupra píše:
M3maniac píše:[quote="154"]jezdim 70% po praze a zere to 14-16 kdyz vyuzivas zhruba jen prvni 2milimetry zdvihu plynovyho pedalu. :lol:
pokud ma m5 najeto pres 2kila, neodkapava z ni olej a motor nezni jak avie, tak bych do ni klidne sel - pokud by stala tak do 350


Jen musíš dodat ,že musíš mít bokem 200litrů na nečekané výdaje a měsíčně tak 50k na provoz :wink:


to jako fakt?? takze je to sebevrazda??


Hele ,ber to tak že to auto není nové a v M5 se moc opatrně nejezdí....a díly typu převodovka,difer,spojka,kotouče nebo vanos prostě stojí ránu...tím nechci říct že se to musí posrat hned co to koupíš,ale hold by jsi s tím měl počítat...jen sada zadních gum je cca 14-20k a ty se daj zežrat na teto bestii za 5minut[/quote]

5 minut???? viděl sem rychlejc :-D

kluci maj pravdu provoz tak kolem 50k mesicne....

Napsal: čtv 08.03.2007 20:33
od 154
no jo, zivot je holt otazkou priorit.

Napsal: ned 11.03.2007 08:58
od miryn
co to tady chlapi placate?Ja osobne M5 na prodej ted mam, je v sekci auta na prodej.
Tak 50k mesicne?
To jste vycetli nekde z nejakeho pornocasopisu casopisu? :lol:
Neblaznete.
M5 zere cca 15l/100km,kdyz se chcete projet tak 18-20l/100km,ale to uz asi vite.
S touto M5tkou jsem najezdil hodne kilometru,gumy vymenite po cca 20-25t.km, samozrejmne,ze kdyz nebudu jezdit opatrne a budu pri kazde prilezitosti hrabat jak blbec , tak mi zadky vydrzi tak 5t.km.Vsechno je to o zpusobu jizdy, jak spotreba , tak i naklady na gumy apod.
Moje M5 ma nalito 195t.km, je servisovana vzdy u BMW,spojka byla vymenena u tohohle auta 2x,pri 100t.km, a ted pred mesicem.
2x se menily vahy vzduchu, tak samo jako u spojky.
Kdyz se o to auto starate, davate mu to co mu patri,racing olej apod..., tak vam to auto bude delat jenom radost a jeste navic ve velkem M stylu.

Napsal: ned 11.03.2007 11:18
od Maxiczech
EMková řada je prostě sport. Tak co řešit. Pokud chceš auto pro rodinku a počítáš bankovky, tak do eMka určitě nechoď a zvol něco volnějšího. Třeba mojí e-39 Touring. 170 kobylek. Pohoďka. Bohužel tenhle model nikde nekoupíš. :) A to mě sakra lebedí :tongue:

Napsal: ned 11.03.2007 12:01
od M3maniac
miryn píše:co to tady chlapi placate?Ja osobne M5 na prodej ted mam, je v sekci auta na prodej.
Tak 50k mesicne?
To jste vycetli nekde z nejakeho pornocasopisu casopisu? :lol:
Neblaznete.
M5 zere cca 15l/100km,kdyz se chcete projet tak 18-20l/100km,ale to uz asi vite.
S touto M5tkou jsem najezdil hodne kilometru,gumy vymenite po cca 20-25t.km, samozrejmne,ze kdyz nebudu jezdit opatrne a budu pri kazde prilezitosti hrabat jak blbec , tak mi zadky vydrzi tak 5t.km.Vsechno je to o zpusobu jizdy, jak spotreba , tak i naklady na gumy apod.
Moje M5 ma nalito 195t.km, je servisovana vzdy u BMW,spojka byla vymenena u tohohle auta 2x,pri 100t.km, a ted pred mesicem.
2x se menily vahy vzduchu, tak samo jako u spojky.
Kdyz se o to auto starate, davate mu to co mu patri,racing olej apod..., tak vam to auto bude delat jenom radost a jeste navic ve velkem M stylu.


Hele jsou lidi a lidi...a pokud si budeš M5ky užívat tak to hold je pravda....a pokud tady píšeš že najedeš na M5ce na gumy 25-30tkm tak všichni co jsou trošku v obraze vědí jak si v ni jezdil :wink: jestli sis všiml tak tu nedávno byla debata kolik kdo najede na gumy a číslo 25-30 tu byl téměř strop u běžných aut s max.polovičním výkonem.A když si někdo koupí M5 se 400koněma a nepošle ji každou 3tí zatáčku bokem...tak mu stačí 528ma :wink: ale to je jen můj názor....jinak těch 50k měsíčně je myšleno pokud ji má člověk na denní ježdění....něco jiného je když si ji koupí jako druhé auto pro radost.Znám pár lidí co M5 maji nebo měli a dobře vím jaká je frekvence servisu při jízdě pro radost a funu s ní...je to dáno jeji váhou a velkou rychlostí.....a řekl bych že při plném využívání tohoto auta se jednou měsíčně vždy oběví jeden nákladnější servisní úkon.Ono stačí když jdeš do bmw vyměnit olej a jsi na pár tisících... tím ti nechci kazit prodej ale jen naznačit že to není auto pro lidi s průměrným platem a to dokonce ani s tím udávaným v médiích kterej je 20k....bohužel je v čr asi 70% lidí pod touto hranicí... Taky dodávám,že pokud v tom někdo bude jezdit jen podle předpisů či svižně tak jsou náklady určitě nižší....ale v tomto případě bych si M5 nekupoval

Napsal: ned 11.03.2007 12:12
od M3maniac
jinak kousek víš píše jeden majitel M5 poctivě kolik to žere :wink: 14-16 při používání 2mm plynového pedálu :wink: ono se totiž v tomto autě jezdí pomalu dost blbě :D akdyž člověk ví,že ten nádhernej zvuk přijde až od 4000 kde následuje huba od uchu k uchu tak je to opravdu těžké :wink: ji nedat forsáž :D

Napsal: ned 11.03.2007 13:33
od Maxiczech
Mno, vyše uvedeno budiž pravda. Ale tu pravou nádheru si užije normální člověk s nadupaným motorem. Jezdí v klidu, ale svižně. A když je to holt potřeba, pošimrat pod výkem motoru kobylky a dát mu pěkně naložit. :P Nezastávám názor.. míti M5, musiti jezdit jak vocas do každé zatáčky.. Ne ne ne.., ty ty ty ... 8)

Napsal: ned 11.03.2007 23:02
od kosh
miryn píše:co to tady chlapi placate?Ja osobne M5 na prodej ted mam, je v sekci auta na prodej.
Tak 50k mesicne?
To jste vycetli nekde z nejakeho pornocasopisu casopisu? :lol:
Neblaznete.
M5 zere cca 15l/100km,kdyz se chcete projet tak 18-20l/100km,ale to uz asi vite.
S touto M5tkou jsem najezdil hodne kilometru,gumy vymenite po cca 20-25t.km, samozrejmne,ze kdyz nebudu jezdit opatrne a budu pri kazde prilezitosti hrabat jak blbec , tak mi zadky vydrzi tak 5t.km.Vsechno je to o zpusobu jizdy, jak spotreba , tak i naklady na gumy apod.
Moje M5 ma nalito 195t.km, je servisovana vzdy u BMW,spojka byla vymenena u tohohle auta 2x,pri 100t.km, a ted pred mesicem.
2x se menily vahy vzduchu, tak samo jako u spojky.
Kdyz se o to auto starate, davate mu to co mu patri,racing olej apod..., tak vam to auto bude delat jenom radost a jeste navic ve velkem M stylu.



20 000 na jedny gumy ? :lol:

Napsal: pon 12.03.2007 10:44
od 154
no uprimne - ono to auto kupodivu zas tak moc k nejaky agresivni jizde nesvadi. clovek si jen tak v klidu jede po dalnici, ticho a klid, a nema potrebu zavodit, protoze vi, ze je to zbytecny. na okreskach zase clovek nemuze jet pilu, protoze na tech dirach a nekvalitnim asfaltu je to o nervy a auto trpi. otazkou je, jestli to auto teda v nasich podminkach vlastne neni na hovno? no mozna je, ale nevymenil bych ho ani za nic. uzivam si kazdou vterinu za volantem a ani na vterinu sem nikdy nezapochyboval, ze to byla nejlepsi vec co sem si kdy moh prat vlastnit. nicmene bych kecal kdybych rek ze se pedal plynu parkrat za den nepodiva do koberecku... ten zvuk a zatah v jakychkoli otackach je navykovej. nenapada me auto, ktery bych vlastnil radsi.

Napsal: pon 12.03.2007 12:22
od vlhko
sorry ze se vam micham do tematu, ale neni potom resenim 540 v manualu?? spotreba v klidu 10-12, relativne levne dily i nakup. a tech 300 koniku na blbnuti staci...a da se s tim jezdit i normalne :-)

Napsal: pon 12.03.2007 12:49
od RuDoSh
vlhko píše:sorry ze se vam micham do tematu, ale neni potom resenim 540 v manualu?? spotreba v klidu 10-12, relativne levne dily i nakup. a tech 300 koniku na blbnuti staci...a da se s tim jezdit i normalne :-)


njn, ale M5 je M5 :-)

Napsal: pon 12.03.2007 14:05
od M3maniac
154 píše:no uprimne - ono to auto kupodivu zas tak moc k nejaky agresivni jizde nesvadi. clovek si jen tak v klidu jede po dalnici, ticho a klid, a nema potrebu zavodit, protoze vi, ze je to zbytecny. na okreskach zase clovek nemuze jet pilu, protoze na tech dirach a nekvalitnim asfaltu je to o nervy a auto trpi. otazkou je, jestli to auto teda v nasich podminkach vlastne neni na hovno? no mozna je, ale nevymenil bych ho ani za nic. uzivam si kazdou vterinu za volantem a ani na vterinu sem nikdy nezapochyboval, ze to byla nejlepsi vec co sem si kdy moh prat vlastnit. nicmene bych kecal kdybych rek ze se pedal plynu parkrat za den nepodiva do koberecku... ten zvuk a zatah v jakychkoli otackach je navykovej. nenapada me auto, ktery bych vlastnil radsi.


Nevím jak dlouho ji máš,ale myslím že ne moc dlouho...i u mě je normální,že když si člověk koupí nějakej svůj sen tak z počátku jezdí jak ty říkáš...pohoda,huba od ucha k uchu....ale každý den člověk kousíček přidává na volume...teda podle mě....Taky někdy jen tak bublám na trojku a vyčkávám na Tuning scenu v ochcávce a největším křídlem na světě :D někdy mě baví jet třeba v emku pohodičku kdy sleduju BC a jedu s 350ti koněma za 8,9litrů :D

Napsal: pon 12.03.2007 20:43
od miryn
ok, chlapi, sto lidi sto chuti, ja jen tvrdim a tu M5 vlastnim, ze tyhle kecy o 50t. za mesic je trosku dost ulet...ikdyby jste ji pouzivali na kazdodenni jezdeni, tak vas to na tolik neprijde..
pokud nejezdite kazdou chvilku Praha-Ostrava :lol:
ja vam nevnucuju svuj nazor, jen jsem tady napsal to, co je pravda a co vim.
Kdyz budu litat s M5 jak ocas a na kazde krizovatce to zaslapnu, na rovinach budu litat 300km/h, tak ano..spotreba 25l, gumy 10t.km, neni co resit.
Nevedel jsem,ze kdyz mam M5 musim s ni litat jako zavodnik!!!
Ale prave naopak, uzivam si jizdu, relaxuji s pocitem, ze kdyz me nahodou problikne nejake tuningove ucho, tak ho podelam i na 5tku a o tom to je.Jezdim z OV na Frydek, zkuste si to, jet 280km/h touto relativne peknou rovnou cestou, myslim, ze lidi tady stale nejsou pripraveni na to, ze auto,ktere vidi v zrcatku, bude za 3vteriny u neho, tak si to v tom levem pruhu uzivaji a ja blednu :lol:
Kazdopadne je to bomba, M5 je proste fajn strela..

Napsal: pon 12.03.2007 21:23
od 154
maniak ma pravdu ze za pul roku mozna budu mluvit jinak, mozna ze az se mi vyjebe treba prevodovka tak uz to auto tak moc mit rad nebudu a rozhodne uz nebudu prohlasovat jak je to bezudrzbova kara co nestoji v prumeru vic nez ochcavka tdi. do ty doby si to ale poradne uziju :lol: hodne muziky holt nekdy muze stat ponekud hodne penez. kazdopadne kdyz kolem toho jdu v garazi tak mam co delat abych se tomu neudelal do vejfuku !! :twisted: