Stránka 1 z 1

Napsal: pát 13.04.2007 06:38
od karlos0609
Zdravím,
včera jsem měnil palivový filtr a potřeboval jsem to odvzdušnit. Tak jsem rozpojil hadici mezi filtrem a vstřik. čerpadlem, vyndal relé podávacího čerpadla, propojil kusem drátu, aby šlo čerpadlo pořád, ale do filtru nic neteklo..... Šel jsem k nádrži a tam něco bzučí (tak si myslím, že se točí), ale z filtru fakt žádná nafta neteče. Tak jsem letěl domu pro hadičku, vycucnul něco nafty z nádrže, nalil do filtru a točil tak dlouho, než to chytlo a je to teď v poho.
Doma jsem si pak pročetl diskuzi o podávacím čerpadlu a všichni tu říkali, že pokud mají pod 20 litrů v nádrži, tak to blbne. Já tam mám asi 15 litrů a dnes ráno jsem v poho natočil a dojel do práce. A žádné bubliny v pal. hadičce nemám.
Tak nevím. Jaká je funkce toho čerpadla v nádrži? A můžemete mi někdo prosím poradit, jak poznám jestli je v pořádku? A taky jestli výše popsaný postup pro odvzdušnění je správný.
Díky
Karel

Napsal: pát 13.04.2007 11:10
od benny24
musíš točit tak dlouho až to chytne a před tím než tam dáš novej filtr tak ho zalej naftou a sešlápni plyn do plnýho.

Napsal: pát 13.04.2007 13:02
od gyrous
Postup ovzdusneni je spravny. Nefacha ti cerpadlo v nadrzi...
Jizda bez podavaciho cerpadla je mozna, vstrikovaci cerpadlo si natahne naftu samo. Podavaci cerpadlo je tam od toho aby ti to nastartovalo na prvni skrt. :idea:

Napsal: pát 13.04.2007 14:01
od karlos0609
Díky za odpovědi. O víkendu na to snad budu mít čas kouknout.

Napsal: pát 13.04.2007 15:02
od benny24
u opela s TDSovym motorem to čerpadlo nefunguje na každej druhej a koukni kolik jich ještě jezdí asi bych to nějak neřešil starší ho neseženeš a nový je drahý

Napsal: pát 13.04.2007 16:23
od karosmyk
na dostání nafty do čerpadla stačí kus drátu na plus a následně na pojistku 23 máš ji v motorovým prostoru