Stránka 1 z 1

Napsal: ned 27.05.2007 15:40
od tomh1
Zdravím vás potreboval by som poradit chcem kúpiť BMW 524td r.v. 90
a chcel by som sa dozvediet viacej veci ohladom tohto auticka spotreba v meste mimo mesta a na dialnici popripade na kolkych litroch to vie ist najmenej. A este na ake veci si mám pri tomto aute dávať pozor. Mám vyhliadnuteho jedného kusa a chlap vravel že jediný problém čo na ňom je že niekedy vypadne otáčkomer, neviete čo to môže spôsobovať.
Vopred ďakujem za vaše odpovede

Napsal: ned 27.05.2007 20:25
od BMWAK
v 90tým se TDS myslím nedělalo.
jinak jim praskají hlavy když se s tím jezdí jako s benzínem....

Napsal: ned 27.05.2007 21:47
od matal
Rozhodně si přišetři na 525tds,je to daleko výkonnější a lepší než 524td.. :wink:
Jinak informací o E34kách je zde spousty i o spotřebě,tak použij tlačítko "Hledat"

Napsal: pon 28.05.2007 06:16
od gyrous
Když budeš chtít 524TD tak se zaměř hlavně na přehřívání motoru. Všechny diesly BMW jsou stejně souzené. Na začátku oslavované po pár letech zatracované.

Napsal: pon 28.05.2007 09:20
od tomh1
Pre tohto diesla som sa rozhodol kvoli trošku prijatelnejšej spotrebe momentálne mám Bmw 320 e21 a na tom neviem ísť pod 10l mimo mesto a to kludnou jazdov a ako študentovi ktorí dochádza denne 50 km na aute tak je to dosť ťaško zvláďať a ak chcem osťať u Bmw čo chcem tak jedine diesel

Napsal: pon 28.05.2007 11:33
od delawega
skus porozmyslat nad 325td/tds
ked mas dobry motor spotreba bude pod 7
ak 5tku tak ber tds. pri tomto motore sa nemusis obavat ze sa to dodrbu rozvody

Napsal: pon 28.05.2007 21:04
od matal
Pokuď chceš šetřit,tak si kup 318tds.. :wink:

Napsal: pon 28.05.2007 21:14
od Kail
No hoši,myslím že se tady jedná o trošku jinou cenovou kategorii než je 318TDS,který začínají dejme tomu na 80 000 Kč za ty nejhorší,zatím co původní 524Td,o který byla řeč je někde kolem 40 000 a bude poměrně slušná... :wink: I 525TDS ve slušným stavu je cenově někde jinde než 524Td...

Napsal: úte 29.05.2007 11:58
od tomh1
No u vás možno v čechách sa dá zohnať slušná 524td za 40000 kč ale u nás zoženieš slušnú tak za 90000sk co je približne 75000kč máte trošku lepšie pomeri. A zas aš tak veľmi šetriť nechcem ale nebavíma chodiť mimo mesto 70-80 km/h na 10l uplne my bude stačiť ked do 100 km/h budem robiť 7l.

Napsal: úte 29.05.2007 14:07
od pepus
jestli je to TD nebo TDS neres, spis si zkontroluj cerpadlo (jestli jsou ok teply starty), melo by to tahnout od 2200 az do omezovace (4800) cca stejne bez nejakejch skoku nebo skubani.

kdybys nahodou koupil TD a zdalo se ti malo das tam chip, martinez ti muze poreferovat ze uplne bez problemu...

ale s tou spotrebou pod 7 budes muset mit dost lehkou nohu, ja mam rekord na dalku 1200km 6.8, ale to bylo 110 na tempomat celou dobu a uz nikdy vice :)

spis se s tim jezdi tak za 8.5 ale zato docela svizne 8) :twisted:

Napsal: úte 29.05.2007 19:01
od tomh1
Díky moc za rady. Takže tých 7l pri takej 90 je reálnych a ešte sa chcem opítať koľko litrov bere zapnutá klíma.

Napsal: úte 29.05.2007 22:01
od matal
tomh1 píše:Díky moc za rady. Takže tých 7l pri takej 90 je reálnych a ešte sa chcem opítať koľko litrov bere zapnutá klíma.


+cca 1l/100km

Napsal: stř 30.05.2007 07:45
od Legend1
Tomh1: Snad není problém koupit auto v ČR a příhlásit na Slovensku? Takový cenový rozdíl by za to už stál. Mám Omegu 2.5TDs 96kW, jede docela slušně a žere normálně 8 a na dálku mám rekord 6.8 (130 na tempomat)

Napsal: stř 30.05.2007 10:42
od tomh1
No je stym kupenim v cechach problem lebo na slovensku neprihlasim auto strsie ako 96 alebo ho prihlasim ale musi mat E a aj to saskovanie okolo prihlasenia vynde na 12000 takze to kupenie auta v zahranici nie je pre mna az take vyhodne

Napsal: stř 30.05.2007 10:56
od bmwfil
Tak ho prihlas tady a jednou za 2 roky zajed na technickou a pohoda...

Napsal: stř 30.05.2007 10:59
od pepus
jestli si takle vic na spotrebu, tak dost delaj gumy - kdyz sem na tom mel 15/195, tak sem jezdil tak o litr min (7.5 a to docela svizne), na 16/225 je to tech 8.5

ale moc pod tech 7 to u TDS fakt nejde, je to stary motor a ma obrovsky turbo, ktery zabira az ve vyssich otackach (narozdil od TDI), takze pri malych otackach stejne moc neusetris, jenom to nejede :?