Stránka 1 z 1
Napsal: ned 03.06.2007 13:13
od MartD
Pojistka je OK, light modul byl vyměněn. Nejdříve se ventilátor točil i při vypnutém klíčku zapalování a při chodu měl ventilátor nepravidelné otáčky (dýchal). Důsledkem byla pak vybitá baterka. Po výměně light modulu zůstaly jen ty nepravidelné otáčky a po měsíci provozu se ventilátor přestal točit úplně. Co s tím? Díky...
Napsal: ned 03.06.2007 13:35
od P-J
A co má light modul společného s ventilátorem topení?

Napsal: ned 03.06.2007 14:57
od Vlasta
Ježek v pi*i. Už se to tady řešilo. Hledej.
Napsal: ned 03.06.2007 15:03
od GeorgosAc
Vlasta píše:Ježek v pi*i. Už se to tady řešilo. Hledej.
kontaktuj Dargona , umi to opravit

Napsal: ned 03.06.2007 15:11
od MartD
Na light modulu je i elektronika na regulaci otáček pro ventilátor.
Díky zkusím ho kontaktovat.
Napsal: ned 03.06.2007 20:57
od P-J
MartD píše:Na light modulu je i elektronika na regulaci otáček pro ventilátor.
No když myslíš.......
Takže Ty jsi kvůli ventilátoru měnil modul, který stojí cca 9300,- ?
Napsal: ned 03.06.2007 22:11
od MartD
P-J píše:MartD píše:Na light modulu je i elektronika na regulaci otáček pro ventilátor.
No když myslíš.......
Takže Ty jsi kvůli ventilátoru měnil modul, který stojí cca 9300,- ?
No, naštěstí jsem ho měl půjčený od známého. Asi to nebyla ta správná rada. Asi je to ten ježek.

Napsal: pon 04.06.2007 08:49
od Birkoff
MartD píše:P-J píše:MartD píše:Na light modulu je i elektronika na regulaci otáček pro ventilátor.
No když myslíš.......
Takže Ty jsi kvůli ventilátoru měnil modul, který stojí cca 9300,- ?
No, naštěstí jsem ho měl půjčený od známého. Asi to nebyla ta správná rada. Asi je to ten ježek.

Je to určitě ten ježek. Dělalo mi to stejný, po výměně OK. A je pravda že Dargon ho umí opravit.
Napsal: pon 04.06.2007 14:31
od dafson
Taky se pridam na 150procent jezek taky sem ho mel v p....ale ja jeste debil koupil novej ventilator kterym to nebylo takze se mi doma vali novej a nikdo ho nechce pokud byste nekdo vedel kdo ho shani dejte vedet urcite bysme se domluvili.
Napsal: pát 15.06.2007 20:09
od MartD
dafson píše:Taky se pridam na 150procent jezek taky sem ho mel v p....ale ja jeste debil koupil novej ventilator kterym to nebylo takze se mi doma vali novej a nikdo ho nechce pokud byste nekdo vedel kdo ho shani dejte vedet urcite bysme se domluvili.
Diky za radu. Bylo to tak a spravilo to 2104,- v BMW za ježka. Starého jsem rozdělal a je neopravitelný. Zalitá deska s SMD součástkami a 2 transistory v TO220.
Napsal: pát 15.06.2007 22:37
od Maxiczech
Co je to ten ježek?

Kde ho najdu?

Mám e-39. A mám obavu, že mě to taky čeká. Jednou mi přestal točit úplně. Už je to rok a chodí tak nějak né úplně v pohodě.

Řekl bych..

Napsal: sob 16.06.2007 11:49
od dafson
Pro Maxiczek:Toho jezka najdes pod kastlikem spolujezdce v levo dole sundas tapecirunk z panelu a sahnes pro nej dirou po nim kdyz tam rozsvitis baterkou tak ho i uvidis je to takova zalita kosticka s se vstupem pro konektor a jdou od toho takovy trny je tam jen nacvakly zadny sroubek jen vysunot.
Napsal: pon 18.06.2007 08:46
od Birkoff
Kdyby jste nebyli líní .... a trochu hledali.
http://www.540i6.com/finalstagereplacement.html i s obrázky.
Napsal: pon 26.01.2009 14:33
od Maxiczech
Tak mám kluka taky mrtvýho nebo spí..
Už nebudu dělat pokusy. Won se asi zase vzbudí, ale dnes jsem jel s prckem k doktorce a nebylo to příjemné. Zamlžené auto, jak stará Š100.
Tak ho jdu objednat a vyměním ho.
Jen se chci zeptat, na co si dát pozor. Zda-li mě tam dole pod tapecem nečeká nějaká vychytávka? A tapec jde dolu v pohodě? Nerad bych to dobastlil..
Esli mi rozumíte. Díkes..

Napsal: pon 26.01.2009 15:59
od Milhaus_
Maxiczech> tapec jde dolu v pohode, jen zatahni smerem k sobe (proti smeru jizdy) a stejne tak i ten dekl co je zespodu za kastlikem (neni nutny ho vyndavat, ale alespon tam budes mit o neco vic mista pro ruce)
jinak ten konektor v tom drzi jaxwine a i vyndani jezka byla pakarna pac je tam naprosto minimalne mista (je tam kabelovy svazek co prave vede do toho konektoru + trubka vydechu vzduchu), ale do pul hodky se to da zvladnout
Napsal: pon 26.01.2009 16:22
od Maxiczech
Díkes za info. Naštěstí je normálně k dostání. Tak ho jdu zítra koupit (1.830,- s DPH) a až se dobře vyspim, tak ho vyměnim.

Napsal: ned 08.02.2009 11:39
od Maxiczech
Tak jsem ho tam úspěšně vdechnul..
Tedááá.., spíš soused, já na to neměl nerwy..
K tomu je přístup, jak k penězům. A nejdřív jsem odmontoval něco úplně jiného. Lama lamovitá..
Ten první nejpřístupnější motůrek, co je vidět hned, co odendám tapec.. Pak jsem zjistil, že tomu chybí ostny, tak jsem ho tam dal z5.
Ten ježek je fakt až úplně vepředu a ven mi nešel.. A ty kabely taky ne, tak jsem auto zamknul a přišel soused záchranář.
15 minut práce..
Jen se chci zeptat, ty ostny, co jsem měl v Bawku jsou o hodně delší a širší než ten, co jsem tam dával novej. Může to mít na něco vlilv?
Klima jede nádherně, konstantní otáčky a reaguje jak má..

Napsal: ned 08.02.2009 12:30
od dandy
Ten ježko je novší model a vraj už by nemal byť poruchový, takže vzhľad nerieš.Trošku ho ostrihali

Napsal: ned 08.02.2009 20:07
od Maxiczech
To jsem si všiml, že dle katalogu ETK se už ten původní nevyrábí. Je to jedno, hlavně, že pojede v pohodě..
Ten původní byl celokovový a ten novej je plastový.
Mám lehčí auto, takže spotřeba půjde určitě dolu..
Hlavně, že mi nebude mrznout princezna a potomci..
