Stránka 1 z 1

Napsal: ned 03.06.2007 13:13
od MartD
Pojistka je OK, light modul byl vyměněn. Nejdříve se ventilátor točil i při vypnutém klíčku zapalování a při chodu měl ventilátor nepravidelné otáčky (dýchal). Důsledkem byla pak vybitá baterka. Po výměně light modulu zůstaly jen ty nepravidelné otáčky a po měsíci provozu se ventilátor přestal točit úplně. Co s tím? Díky...

Napsal: ned 03.06.2007 13:35
od P-J
A co má light modul společného s ventilátorem topení? 8O

Napsal: ned 03.06.2007 14:57
od Vlasta
Ježek v pi*i. Už se to tady řešilo. Hledej.

Napsal: ned 03.06.2007 15:03
od GeorgosAc
Vlasta píše:Ježek v pi*i. Už se to tady řešilo. Hledej.


kontaktuj Dargona , umi to opravit :wink:

Napsal: ned 03.06.2007 15:11
od MartD
Na light modulu je i elektronika na regulaci otáček pro ventilátor.
Díky zkusím ho kontaktovat.

Napsal: ned 03.06.2007 20:57
od P-J
MartD píše:Na light modulu je i elektronika na regulaci otáček pro ventilátor.


No když myslíš.......

Takže Ty jsi kvůli ventilátoru měnil modul, který stojí cca 9300,- ?

Napsal: ned 03.06.2007 22:11
od MartD
P-J píše:
MartD píše:Na light modulu je i elektronika na regulaci otáček pro ventilátor.


No když myslíš.......

Takže Ty jsi kvůli ventilátoru měnil modul, který stojí cca 9300,- ?


No, naštěstí jsem ho měl půjčený od známého. Asi to nebyla ta správná rada. Asi je to ten ježek. :?

Napsal: pon 04.06.2007 08:49
od Birkoff
MartD píše:
P-J píše:
MartD píše:Na light modulu je i elektronika na regulaci otáček pro ventilátor.


No když myslíš.......

Takže Ty jsi kvůli ventilátoru měnil modul, který stojí cca 9300,- ?


No, naštěstí jsem ho měl půjčený od známého. Asi to nebyla ta správná rada. Asi je to ten ježek. :?


Je to určitě ten ježek. Dělalo mi to stejný, po výměně OK. A je pravda že Dargon ho umí opravit.

Napsal: pon 04.06.2007 14:31
od dafson
Taky se pridam na 150procent jezek taky sem ho mel v p....ale ja jeste debil koupil novej ventilator kterym to nebylo takze se mi doma vali novej a nikdo ho nechce pokud byste nekdo vedel kdo ho shani dejte vedet urcite bysme se domluvili.

Napsal: pát 15.06.2007 20:09
od MartD
dafson píše:Taky se pridam na 150procent jezek taky sem ho mel v p....ale ja jeste debil koupil novej ventilator kterym to nebylo takze se mi doma vali novej a nikdo ho nechce pokud byste nekdo vedel kdo ho shani dejte vedet urcite bysme se domluvili.

Diky za radu. Bylo to tak a spravilo to 2104,- v BMW za ježka. Starého jsem rozdělal a je neopravitelný. Zalitá deska s SMD součástkami a 2 transistory v TO220.

Napsal: pát 15.06.2007 22:37
od Maxiczech
Co je to ten ježek? :oops: Kde ho najdu? :? Mám e-39. A mám obavu, že mě to taky čeká. Jednou mi přestal točit úplně. Už je to rok a chodí tak nějak né úplně v pohodě. :( Řekl bych.. :wink:

Napsal: sob 16.06.2007 11:49
od dafson
Pro Maxiczek:Toho jezka najdes pod kastlikem spolujezdce v levo dole sundas tapecirunk z panelu a sahnes pro nej dirou po nim kdyz tam rozsvitis baterkou tak ho i uvidis je to takova zalita kosticka s se vstupem pro konektor a jdou od toho takovy trny je tam jen nacvakly zadny sroubek jen vysunot.

Napsal: pon 18.06.2007 08:46
od Birkoff
Kdyby jste nebyli líní .... a trochu hledali.
http://www.540i6.com/finalstagereplacement.html i s obrázky.

Napsal: pon 26.01.2009 14:33
od Maxiczech
Tak mám kluka taky mrtvýho nebo spí.. :lol:
Už nebudu dělat pokusy. Won se asi zase vzbudí, ale dnes jsem jel s prckem k doktorce a nebylo to příjemné. Zamlžené auto, jak stará Š100. :-)
Tak ho jdu objednat a vyměním ho.
Jen se chci zeptat, na co si dát pozor. Zda-li mě tam dole pod tapecem nečeká nějaká vychytávka? A tapec jde dolu v pohodě? Nerad bych to dobastlil.. :?
Esli mi rozumíte. Díkes.. ;)

Napsal: pon 26.01.2009 15:59
od Milhaus_
Maxiczech> tapec jde dolu v pohode, jen zatahni smerem k sobe (proti smeru jizdy) a stejne tak i ten dekl co je zespodu za kastlikem (neni nutny ho vyndavat, ale alespon tam budes mit o neco vic mista pro ruce)
jinak ten konektor v tom drzi jaxwine a i vyndani jezka byla pakarna pac je tam naprosto minimalne mista (je tam kabelovy svazek co prave vede do toho konektoru + trubka vydechu vzduchu), ale do pul hodky se to da zvladnout

Napsal: pon 26.01.2009 16:22
od Maxiczech
Díkes za info. Naštěstí je normálně k dostání. Tak ho jdu zítra koupit (1.830,- s DPH) a až se dobře vyspim, tak ho vyměnim. :)

Napsal: ned 08.02.2009 11:39
od Maxiczech
Tak jsem ho tam úspěšně vdechnul..

Tedááá.., spíš soused, já na to neměl nerwy.. :lol:

K tomu je přístup, jak k penězům. A nejdřív jsem odmontoval něco úplně jiného. Lama lamovitá.. :lol:
Ten první nejpřístupnější motůrek, co je vidět hned, co odendám tapec.. Pak jsem zjistil, že tomu chybí ostny, tak jsem ho tam dal z5. :D
Ten ježek je fakt až úplně vepředu a ven mi nešel.. A ty kabely taky ne, tak jsem auto zamknul a přišel soused záchranář.
15 minut práce.. :)

Jen se chci zeptat, ty ostny, co jsem měl v Bawku jsou o hodně delší a širší než ten, co jsem tam dával novej. Může to mít na něco vlilv?
Klima jede nádherně, konstantní otáčky a reaguje jak má.. 8)

Napsal: ned 08.02.2009 12:30
od dandy
Ten ježko je novší model a vraj už by nemal byť poruchový, takže vzhľad nerieš.Trošku ho ostrihali :lol:

Napsal: ned 08.02.2009 20:07
od Maxiczech
To jsem si všiml, že dle katalogu ETK se už ten původní nevyrábí. Je to jedno, hlavně, že pojede v pohodě..
Ten původní byl celokovový a ten novej je plastový.
Mám lehčí auto, takže spotřeba půjde určitě dolu.. :lol:
Hlavně, že mi nebude mrznout princezna a potomci.. :wink: