Stránka 1 z 2

Napsal: úte 05.06.2007 22:43
od Mirahejny
Dnes jsem byl na diagnostice a mám tam 1 závadu která nejde odstranit REGULACE PŔEDVSTŘIKU nevíte někdo co je to za závadu E34 525TDS rv 94

Napsal: stř 06.06.2007 06:15
od gyrous
Mirahejny píše:Dnes jsem byl na diagnostice a mám tam 1 závadu která nejde odstranit REGULACE PŔEDVSTŘIKU nevíte někdo co je to za závadu E34 525TDS rv 94


Co ti to dělá?
Já řeším "počátek regulace vstřiku".
Čerpadlo kaput :(

Napsal: stř 06.06.2007 14:24
od BMWAK
pokud vím tak předvstřik se u M21!!!!seřizoval hýbáním čerpadlem na místě kde je přidělaný k bloku..a u M51 si myslím že to nubude jiný...že y tam byla nějaká automatická věcička co by s tím hýbala se mi nezdá protože předvstřik se jednou nastaví a už se s ním nehýbe..

Napsal: stř 06.06.2007 21:50
od lenoch
BMWAK píše:pokud vím tak předvstřik se u M21!!!!seřizoval hýbáním čerpadlem na místě kde je přidělaný k bloku..a u M51 si myslím že to nubude jiný...že y tam byla nějaká automatická věcička co by s tím hýbala se mi nezdá protože předvstřik se jednou nastaví a už se s ním nehýbe..

BMwaku:/ Jako máš u primitivního benzíňáku štelování předstihu odstředivejma závažíčkama, tak i u TDS něco podobnýho je... je tam nějaký servo v čerpadle, který mění předvstřik v závislosti na provozu motoru... samo že prvotní předvstřik se šteluje natočením čerpadla:)

Napsal: stř 06.06.2007 21:55
od Mirahejny
gyrous píše:
Mirahejny píše:Dnes jsem byl na diagnostice a mám tam 1 závadu která nejde odstranit REGULACE PŔEDVSTŘIKU nevíte někdo co je to za závadu E34 525TDS rv 94


Co ti to dělá?
Já řeším "počátek regulace vstřiku".
Čerpadlo kaput :(


Nedělá mi to nic chytá to super za studena i za tepla

Napsal: čtv 07.06.2007 07:34
od Legend1
Na čerpadle je "přesuvník vstřiku", který měni předvstřik podle aktuálního zatížení motoru. Je úplně dole na čerpadle a vede k němu dvoupólový konektor.

Napsal: čtv 07.06.2007 08:48
od lenoch
Legend1 píše:Na čerpadle je "přesuvník vstřiku", který měni předvstřik podle aktuálního zatížení motoru. Je úplně dole na čerpadle a vede k němu dvoupólový konektor.

Nj, ale ten asi nemění předvstik plynule ne? Jen dokáže dvě polohy... větší a menší předvstřik...

Napsal: čtv 07.06.2007 09:32
od tds
lenoch píše:
Legend1 píše:Na čerpadle je "přesuvník vstřiku", který měni předvstřik podle aktuálního zatížení motoru. Je úplně dole na čerpadle a vede k němu dvoupólový konektor.

Nj, ale ten asi nemění předvstik plynule ne? Jen dokáže dvě polohy... větší a menší předvstřik...

tak tak pouze studený teplý motor.nic víc, v podstatě sytič.

Napsal: čtv 07.06.2007 11:54
od lenoch
Takže koukám že se TDS čerpadlo od čerpadla z 2.4TD nezměnilo.... je v něčem tedy jiné? A obecně... v čem je jiný TDS motor od TD?? Má větší výkon, má intercooler, nejspíš lambdu, místo dvou jedno PC.... má nějakou škrtící klapku na vzduchu třebas?? Nebo je to vlastně TD jen trošku poladěné na větší výkon a o decku větší oběm?:) Je to přeci taky komůrkovej vstřik a otvírací tlak vstřikovačů je taky 150Atm... V úplnym extrému... dá se dát mechanický vstřikovací čerpadlo na tenhle motor?? Po upravě rozvodovýho kola asi....

Napsal: čtv 07.06.2007 16:04
od Legend1
Motor 524TD má rozvody hnané řemenem, zatímco 525TDS má bezúdržbový řetěz. Ani jeden nemají lambdu ani škrtící klapku, to mají jen benzínové motory. 524TD má výkon 85kW, 525TDS má navíc intercooler, díky němuž se výrazně zvedl výkon (105kW). Taky byly ještě motory 525TD bez intercooleru s 85kW.

Napsal: čtv 07.06.2007 19:29
od lenoch
Legend1 píše:Motor 524TD má rozvody hnané řemenem, zatímco 525TDS má bezúdržbový řetěz. Ani jeden nemají lambdu ani škrtící klapku, to mají jen benzínové motory. 524TD má výkon 85kW, 525TDS má navíc intercooler, díky němuž se výrazně zvedl výkon (105kW). Taky byly ještě motory 525TD bez intercooleru s 85kW.

Takže 25TDS je vlastně jen vylepšený 24TD jinak nic nového krom toho co jsi psal?? Nevíte co to znamená v TDS to S na konci??

Napsal: pát 08.06.2007 08:06
od Pietro
To "S" je ten výše zmíněný intercooler - mezichladič stlačeného vzduchu od turba... :wink:

Napsal: pát 08.06.2007 21:21
od lenoch
Pietro píše:To "S" je ten výše zmíněný intercooler - mezichladič stlačeného vzduchu od turba... :wink:

Aha... ale S... je teda jaká zkratka... vím že to označuje intercooler, ale většínou ta zkratka jako první písmeno ze slova T-turbo, D-diesel a S....??:)¨Sem rejpal co?:/

Napsal: pát 08.06.2007 22:28
od LUBEC
S P O R T

Napsal: ned 20.01.2008 18:48
od fafejta
tds píše:
lenoch píše:
Legend1 píše:Na čerpadle je "přesuvník vstřiku", který měni předvstřik podle aktuálního zatížení motoru. Je úplně dole na čerpadle a vede k němu dvoupólový konektor.

Nj, ale ten asi nemění předvstik plynule ne? Jen dokáže dvě polohy... větší a menší předvstřik...

tak tak pouze studený teplý motor.nic víc, v podstatě sytič.



Takže jestli tomu teda rozumim,dle Vás to tedy má dva možné předvstřiky/za studena a zatepla/ více možností není?Nebo to dle Vás řídí něco jineho než ten přesuvník?

Napsal: ned 20.01.2008 19:07
od tds
Ano řídí to čerpadlo nějakým způsobem nechci kecat tak to tady ani nebudu rozebírat.kažkopadně hodnota předvstřiku se řídí na základě informací ze 4 vstřiku s káblíkem,otevření plyn.pedálu atd.

Napsal: ned 20.01.2008 21:10
od lenoch
fafejta píše:
tds píše:
lenoch píše:[quote="Legend1"]Na čerpadle je "přesuvník vstřiku", který měni předvstřik podle aktuálního zatížení motoru. Je úplně dole na čerpadle a vede k němu dvoupólový konektor.

Nj, ale ten asi nemění předvstik plynule ne? Jen dokáže dvě polohy... větší a menší předvstřik...

tak tak pouze studený teplý motor.nic víc, v podstatě sytič.



Takže jestli tomu teda rozumim,dle Vás to tedy má dva možné předvstřiky/za studena a zatepla/ více možností není?Nebo to dle Vás řídí něco jineho než ten přesuvník?[/quote]
Zdá se to dost divný co? Ale když sem to čerpadlo rozebíral, tak mi to tak přišlo. Možná že je to ale třebas ještě regulovaný nějakým přetlakem ze zubovýho čerpadla - podle otáček. Ale zdá se mi to nepravděpodobný... když je nafta studená, tak by to dalo větší tlak a tím větší předvstřik.... tak nevím

Napsal: ned 20.01.2008 22:13
od fafejta
Já si osobně myslí,že tu plynulou regulaci předvstřiku dělá právě ten elektromagnetický přesuvník vstřiku.To snímání teploty nafty na naftovém filtru je dle mne jen pro to topné těleso na naftovém filtru./předehřev při mrazu/
A ještě když je studený motor/dle tebe nafta studená/ tak je přeci předvstřik menší a né větší.Vstříkne se to později do už teplejšího vzduchu.

Napsal: pon 21.01.2008 13:43
od lucky
jede ti to normálně? 8)

Napsal: pon 21.01.2008 15:09
od tds
lucky píše:jede ti to normálně? 8)

co je to normálně.
Většinou z toho co tu čtu tak lidi ani pořádně neví jak tds v dobré kondici jede.