Stránka 1 z 1
Napsal: sob 16.06.2007 12:39
od Jethro
Mam ho jen tri tydny, ale kdyz dam karu a jedu proti kopci, tak najednou prestane tahnout a prestane chladit vetrak chladice a zacne se hrat...vetsinou pomuze vykvaltovat a nechat spadnout otacky na volnobeh a pak to zas tahne. dela to jen nekdy.
je to prvni bmw, tak se rozkoukavam, na hlinikovym sacim potrubi je zespoda pichnuta hadicka vedouci k snimaci a pak je primo v tom potrubi zespoda zapojenej konektor- co z toho je snimac tlaku turba a co je to druhy? muze to bejt timhle?
diky
Napsal: sob 16.06.2007 13:57
od smucka
Hadička je ke snímači tlaku a to od čeho vedou drátky je snímač teploty nasávaného vzduchu. S tou ztrátou výkonu mne napadá jen jestli nejsou zasraný filtry (vzduch, palivo)
Napsal: sob 16.06.2007 19:12
od Jethro
nene, filtry sou novy a proste to skoci do nahradniho rezimu-jestli to tedy nejakej ma...jako u tdi, kdyz zlobil ventil nebo vaha....
Napsal: sob 16.06.2007 19:13
od Jethro
nene, filtry sou novy a proste to skoci do nahradniho rezimu-jestli to tedy nejakej ma...jako u tdi, kdyz zlobil ventil nebo vaha....
Napsal: sob 16.06.2007 21:31
od smucka
Napiš rok výroby auta, ať se dá něčeho chytnout. Mě nic nenapadá, ale někdo kdo se s něčím podobným setkal ti snad pomůže. Nebo navštívit servis.
Napsal: sob 16.06.2007 21:55
od Huska
jestli se začně přehřívat tak řídící jednotka začne ochuzovat směs to by mohl být důvod menšího tahu. Proto bych pořešil to přehřívání a teprve potom úbytek výkonu
Napsal: ned 17.06.2007 12:36
od Legend1
Mě se stejně chovala Omega 2.5TD, když jsem měl ucpaný chladič vodním kamenem a při jízdě po dálnici se mi to při táhlém stoupání přehříval nad 100°C. Stačilo jet jenom 150 a teplota rostla skoro stejně jako otáčkoměr, po dosáhnutí 103°C to přestávalo táhnout a musel jsem zpomalit abych motor dochladil apak to zase jelo normálně. Asi je to nějaká softwarová ochrana proti uvaření motoru. Po výměně chladiče to bylo v pohodě, při 190 normálně těch 95°C, jinak běžně 92°C.
Napsal: pon 18.06.2007 21:13
od Jethro
je to rv 95 525TDS kombi...
neprehriva se, teplota je konstantni a v okamziku, kdyz to prestane tahnout-je to skokovity, proste se to stane naraz, tak prestane jit vetrak a zacne se to hrat....
nu sjedu s tim do nemec do werkstattu, diagnostika nic nenasla
Napsal: stř 20.06.2007 18:04
od zet
přesně tohle mě dělala vodní pumpa,napřed to přestalo táhnout potom vylítla teplota až do p.... -hlavně v kopcích a na dálnici.Sralo mě to v Rakousku,nevyjel jsem k vůli tomu Pyreneje až se mi nakonec totálně vysypala ve Varech. Rok mě to sralo a nemoh jsem na to přijít.
Napsal: stř 20.06.2007 18:56
od d.aemon
Legend1 píše:Mě se stejně chovala Omega 2.5TD, když jsem měl ucpaný chladič vodním kamenem a při jízdě po dálnici se mi to při táhlém stoupání přehříval nad 100°C. Stačilo jet jenom 150 a teplota rostla skoro stejně jako otáčkoměr, po dosáhnutí 103°C to přestávalo táhnout a musel jsem zpomalit abych motor dochladil apak to zase jelo normálně. Asi je to nějaká softwarová ochrana proti uvaření motoru. Po výměně chladiče to bylo v pohodě, při 190 normálně těch 95°C, jinak běžně 92°C.
To by mohlo být ono - tahle Omega má motor z BMW se sníženým výkonem.
Ale proč přestane jít větrák, to nechápu - měl by se naopak rozjet, ne?? Nebo který větrák to má být?