Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 19.07.2007 19:37
od kavanda
Stala se mi taková věc.Měnil jsem olej a dělal rozvody.Nechal jsem to delší dobu vypuštěný , po kompletaci a natočení svítí mazání a nemaže.
Neměl jste někdo takový problém a vyřešil ho :?:

Napsal: čtv 19.07.2007 19:48
od JaraX
to mě řikal mechoš že stary bmw to občas dělali, že když spadl olej tak už to samo malo kdy nasavalo, prej to vyřešil tam že foukll kompresorem do te trubičky jak je měrka oleje což vytlačilo olej do pumpy a ta ho nasala ale nevím co je na tom pravdy.

Napsal: čtv 19.07.2007 19:52
od kavanda
Zkoušel jsem to polejt i bez víka, nalejt přes filtr a nic.Venku bylo i oil čerpadlo a taky OK.
Toto jsem ještě nezkusil.
:wink:

Napsal: čtv 19.07.2007 19:54
od Vlasta
A nebo chcíplo čidlo.

Napsal: čtv 19.07.2007 19:58
od JaraX
Vlasta píše:A nebo chcíplo čidlo.


sem TDSo jednou tak dukladne umyl že mi taky zlobilo čidlo, ale dal bych si bacha, ještě mě napadlo ten motor "utopit" dat tam třeba od par litru vic a jak se to chytne tak to vypustit, ale asi je to pičovina.

Napsal: čtv 19.07.2007 22:24
od gyrous
může to být taky tohle

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ht=rozvody

Mě se to povolilo při nárazu, jinak si nedovedu představit, že by s tím předchozí majitel jezdil. :?

Napsal: čtv 19.07.2007 23:58
od kosa
ee se to stane kolegovi se to stalo v jugošce stal tam 14 dní do kopce a v tom vedru to pěkne vše steklo a už to nešluklo musel doplnit olej přes čidlo do čerpadla a zároven otáčet motorem aby se to naplnilo ...proste se to stane musíš vytrvat a chytne se

Napsal: pát 20.07.2007 06:54
od kavanda
dnes vyzkouším všechnz způsoby a dám vědět. :rolleyes:

Napsal: pát 20.07.2007 17:07
od kavanda
tak se foukalo do trubičky,lilo přes čidlo,utopilo motor oilem a nic. :roll:

Napsal: pát 20.07.2007 18:00
od JaraX
kavanda píše:tak se foukalo do trubičky,lilo přes čidlo,utopilo motor oilem a nic. :roll:


kurva musí to nějak jít, mechoš říkal že měnil tři čerpadla a nepomohlo to, du mu volat.

Napsal: pát 20.07.2007 23:38
od kosa
musí to jít já to zažil na 324 d stejný problém a šlo to sice to trvalo ale šlo!!

Napsal: sob 21.07.2007 07:57
od Fugo
to čerpadlo to musí nasát, žádný zalívání nepotřebuje, a už vůbec ne foukání vzduchu skze měrku oleje a když tak velmi malý tlak ono by totiž nikoho nepotěšilo vytlačený gufero či těsnění.
vyndat čidlo či záslepku na hlavním mazacím kanále a nasadit měřák a nastartovat, pokud to nebude během pár sec tlakovat, tak kontrola sacího koše, pumpy a taky všech O-kroužků ve vedení, nezapomenout také na přetlakový ventil v čerpadle který může být zaseklý v otevřené poloze a tudíž vše co čerpadlo nasaje vypustí zase zpět do vany, zaseklý ventil je dost často po šlehnutí do vany ať už netěsností kolem kroužků (velmi špatný motor) a nebo skrze odvětrání klikové skříně (často u turbo motorů)a nebo také při foukání vzduchu skrze měrku do klikové skříně.

Napsal: pon 23.07.2007 07:49
od Paul_von_BMW
Cus, mel jsem 524 e34 a musel jsem vzdy pri vymene remenu udelat takouvou jednoduchou proceduru :-) (menil jsem i olej + filtr). Otevri viko od olejovyho filtru. Uvidis na dne dve zaklopky. Vezmi si svareci drat na autogen a konec ohni o 90 stupnu tak, aby ten konec mel jen tak 2-3 mm. Strc tenhle drat k ty zaklopce a otoc s nim tak, aby si zaklopku nadzvihnul. V tu chvilku ti nekdo musi zastartovat, ale jen par otacek, protoze to cerpadlo to tam zacne hrozne hrnout! Jde proste o to, ze se ti nemuze samo odvzdusnit cerpadlo, je tam vzduch, ktery brani nasati.

Napsal: pon 23.07.2007 15:48
od Paul_von_BMW
Maxiczech píše:To asi nebude běžný postup, že? 8O Chtěl bych vidět mechoše v BMW, jak mi strkají svářecí drát do motoru. :) Bych mu urazil řepu.. :wink:


Zalezi kam ten drat strka... Mno a ja bych zase nenechal strkat byt jen prsty mechose z autorizovanyho servisu do myho auta... to mas jedno... standartni postup to neni, to netvrdim, ale zato vim, ze to funguje... koneckoncu muze vyndat taky treba 20 tisic z kapsy, protoze pan "mechos" rekne, ze mel v haji olejovy cerpadlo... znam to, ver mi...

Napsal: pon 23.07.2007 15:59
od psena
Maxiczech píše:To asi nebude běžný postup, že? 8O Chtěl bych vidět mechoše v BMW, jak mi strkají svářecí drát do motoru. :) Bych mu urazil řepu.. :wink:

No on to nestrka do motoru, ale pouze do olejoveho schranky oil filtru.Ja vim, pro Tebe je vsechno pod haubnou"motor" taky jsem to tak v peti letech vnimal :D

Napsal: pon 23.07.2007 19:10
od kavanda
Tak už maže!!! :)

Drát jsem tam nestrkal,ale odpojil jsem hadici před filtrem.
Trošku to sice šplouchlo,ale funguje jak má.
Myslím,že to je nejelegantnější a nejrychlejší metoda odvzdušnění oil čerpadla.
:banan: :pivo:

Napsal: úte 24.07.2007 12:12
od Paul_von_BMW
No ja jsem to akorat delal tak, aby nebyl olej vsude :-) Jinak super, ze se Ti to podarilo :wink:

Napsal: úte 24.07.2007 12:19
od kavanda
Díky, díky moc

:Poklona:

Napsal: úte 24.07.2007 13:19
od Maxiczech
[quote="psena"][quote="Maxiczech"]To asi nebude běžný postup, že? 8O Chtěl bych vidět mechoše v BMW, jak mi strkají svářecí drát do motoru. :) Bych mu urazil řepu.. :wink:[/quote]
No on to nestrka do motoru, ale pouze do olejoveho schranky oil filtru.Ja vim, pro Tebe je vsechno pod haubnou"motor" taky jsem to tak v peti letech vnimal :D[/quote]

Chtěl jsem jen podotknout, že svářecí drát asi nebude ten pravý nástroj..