Stránka 1 z 1
Napsal: sob 11.08.2007 00:49
od Clairvoyant
S předchozím autem jsem tankoval V-power, četl jsem o tom samou chválu, tak jsem to prostě bral.
Teď jsem konečně koupil vysněnou E34, 525i r.v. 94, má nalítáno 262 tis. Asi už ze zvyku bych pokračoval v tankování V-poweru, ale zase jsem si někde přečetl, že bych tím dokonce motoru s tolika km mohl spíš přihoršit. Jak se na to díváte???
Napsal: sob 11.08.2007 01:14
od Demostenes
Ja leju pokud mozno shell, v nejhorsim omv. Je to dost znat, malinko lepe to jede a malinko mene to zere. V power podle me neni nutny, ale cas od casu neuskodi, pry jsou v tom nejaka aditiva na cisteni.
Napsal: sob 11.08.2007 07:54
od skodik
čím novější(technologie) motor tím větší nároky na kvalitu benzínu,někde sem dokonce četl ,že např.motory FSI jsou pro stř.evropu seškrceny protože zde nekoupíš dostatečně kvalitní benzín.Jinak kvalita benzínu je velmi důležitá pro hoření směsi atd.prostě není to jen ,,benzín" tak jako není benzín jako benzín
Napsal: sob 11.08.2007 09:29
od mufman
Myslím, že tazatel se ptal na něco trochu jinýho. Máš asi na mysli to, že ve V-power jsou aditiva co rozpousti usazeniny v motoru a ze u motoru co ma hodne najeto je tech usazenin hodne a pokud by se vsechny odstranily, mohl by motor zacit delat neplechu(zrat olej atd.). Osobne se v tom tolik nevyznam. Spis teorie. Muj osobni nazor je takovej ze normalnim kvalitnim palivem autu neublizis rozhodne. Ja to resim tak ze se snazim tankovat kvalitnim benzin(napr. shell) a cas od casu tam dam V-power, jen pro pocit

Napsal: sob 11.08.2007 09:39
od skodik
v podstatě sem to tak myslel,že lepším neuškodí ,jen sem to blbě vyjádřil

Napsal: sob 11.08.2007 09:43
od Clairvoyant
mufman píše:Myslím, že tazatel se ptal na něco trochu jinýho. Máš asi na mysli to, že ve V-power jsou aditiva co rozpousti usazeniny v motoru a ze u motoru co ma hodne najeto je tech usazenin hodne a pokud by se vsechny odstranily, mohl by motor zacit delat neplechu(zrat olej atd.)
JO, to je presně to, co mě zajímá.. u V-power mi nejde o zvýšení výkonu, podle testů to bylo max o 3koně, ale spíš o ty speciální čistící aditiva. V tomhle podle testů (nějaké speciální komory, tak by ani nemuseli lhát..) byl hodně dobrý - tož dobře to prej čistí, prej to funguje opravdu. Ale nevím, jestli je to vhodné opravdu pro motor s 262 tis. km.
Napsal: sob 11.08.2007 10:02
od hopiondra
mam nalitono 300tisic a po koupi cca 3tisice KM beru jen V-power a hodlam pokracovat
Napsal: ned 12.08.2007 13:27
od k2
Já to dělám tak:
Zásadně tankuju na Shell, tři nádrže naturalu 95 a pak jednu V-power.
Dělám to tak stále.
K2
Napsal: ned 12.08.2007 14:57
od Checker
Tankuji poslední dobou(asi5měsíců) pouze V-Power, před tím sem tankoval Shell 95..Mam třicatou čtvrtou taky 525i Vanos 11/95...
Téma mě velice zajíma...takže sečteno podtrženo...nemám snad pokračovat aby mě to nezačlo žrát olej?!