Stránka 1 z 5
Napsal: čtv 23.08.2007 18:36
od rakeesh
cau, mate nekdo zkusenosti se spotrebou E34 520i nebo 525i?
a btw ji shanim, takze kdyby nekdo prodaval, ozvete se
rakeesh@seznam.cz
Napsal: čtv 23.08.2007 22:51
od fotobobo
rakeesh píše:cau, mate nekdo zkusenosti se spotrebou E34 520i nebo 525i?
a btw ji shanim, takze kdyby nekdo prodaval, ozvete se
rakeesh@seznam.cz
Docela dost, pocitej kolem 12 litru ve meste a 9 litru na dalnici...
Ale zase jsou bezporuchove oproti nafte...
Mimochodem by me taky zajimalo, jestli se ten 2.5i dela
taky 24 ventil jako 520i
Napsal: pát 24.08.2007 01:28
od rakeesh
fotobobo píše:rakeesh píše:cau, mate nekdo zkusenosti se spotrebou E34 520i nebo 525i?
a btw ji shanim, takze kdyby nekdo prodaval, ozvete se
rakeesh@seznam.cz
Docela dost, pocitej kolem 12 litru ve meste a 9 litru na dalnici...
Ale zase jsou bezporuchove oproti nafte...
Mimochodem by me taky zajimalo, jestli se ten 2.5i dela
taky 24 ventil jako 520i
diky za odpoved, mluvis o 20i nebo 25i?
Napsal: pát 24.08.2007 06:50
od dexter
No myslím,že je to jedno,ono to výjde na stejno.rozdíl,možná deci.Ale co mě osobně dost zarazilo byl článek,v kterém opisovali něaké báwo a redaktor byl na rozpacích z toho,že melo menší spotřebu při vyžších otáčkach,než při nižších.Taky sem to pár krát skoušel,ale něaké změny sem nepostrěhl.Ale líp se jede z otáčkama nad 2500.Alespoň mě.
Napsal: pát 24.08.2007 08:04
od Anton
2,5 24V nebo 2,5 12V ?
Napsal: pát 24.08.2007 09:03
od dargon
Než založíte nový příspěvek, podívejte se, jestli již není podobný založen.
Napsal: pát 24.08.2007 14:01
od vitekk
Moje e34 525iA 24v, spotreba prumer 12. Ale to je tim automatem.
Napsal: pát 24.08.2007 14:08
od fotobobo
dargon píše:Než založíte nový příspěvek, podívejte se, jestli již není podobný založen.
Hele to je sice pravda, ale to by tady uz pak nikdo nemusel nic psat,
a rovnou jen hledat v prizpevcich...Tak ze by to nebylo diskuzni forum
ale vyhledavac "problemu"
Podle me je dobry, kdyz se o stejne veci bavi treba 10 krat.
Opakovani je matka moudrosti
Doufam ze me admin kuli memu nazoru nezabanuje

Napsal: pát 24.08.2007 14:09
od fotobobo
rakeesh píše:fotobobo píše:rakeesh píše:cau, mate nekdo zkusenosti se spotrebou E34 520i nebo 525i?
a btw ji shanim, takze kdyby nekdo prodaval, ozvete se
rakeesh@seznam.cz
Docela dost, pocitej kolem 12 litru ve meste a 9 litru na dalnici...
Ale zase jsou bezporuchove oproti nafte...
Mimochodem by me taky zajimalo, jestli se ten 2.5i dela
taky 24 ventil jako 520i
diky za odpoved, mluvis o 20i nebo 25i?
Hele to je jedno 525i a 520i zerou tak nastejno...
Napsal: pát 24.08.2007 14:27
od Maxiczech
Ono i jedou na stejno

) Jen u e-39 je rozdíl Vanos a bez. Já mám e-39 520i Touring se 170 kobylama.

A jako dobrý.. Na Touring dobrý

) Když jedu jak důchodce, tak jedu za 7,8 l/100km. Ale to se fakt nedá.

Průměr 9 litrů. Venku 8,2 (dálnice 130 km/h_tempomat) a město klíďo 13 litránků..

Napsal: pát 24.08.2007 14:49
od rakeesh
tyjo, jesli zerou nastejno, tak je to hodne dobra zprava! koukam totiz, ze 525i se mnohem lip shani. A kdyz uz jsme u toho, co spolehlivost, nejcastejsi problemy atd?
Napsal: pát 24.08.2007 15:08
od Anton
rakeesh píše:tyjo, jesli zerou nastejno, tak je to hodne dobra zprava! koukam totiz, ze 525i se mnohem lip shani. A kdyz uz jsme u toho, co spolehlivost, nejcastejsi problemy atd?
několikrát sem tu čet, že někomu prakla hlava třeba

Napsal: pát 24.08.2007 15:24
od Kail
Anton píše:rakeesh píše:tyjo, jesli zerou nastejno, tak je to hodne dobra zprava! koukam totiz, ze 525i se mnohem lip shani. A kdyz uz jsme u toho, co spolehlivost, nejcastejsi problemy atd?
několikrát sem tu čet, že někomu prakla hlava třeba

U benzínu?To jsem tedy ještě neslyšel...
Napsal: pát 24.08.2007 15:28
od Maxiczech
Nejhůře na tom byly nafty 524. To se fakt klukům v Baworsku moc nezadařilo. Jináč hlavy praskaly snad jen na diesselovejch motorech, jak píše Kail.

Napsal: pát 24.08.2007 15:50
od rakeesh
Maxiczech píše:Nejhůře na tom byly nafty 524. To se fakt klukům v Baworsku moc nezadařilo. Jináč hlavy praskaly snad jen na diesselovejch motorech, jak píše Kail.

fajn, takze 524td nekupovat?
napiste pls jeste nekdo zkusenosti s tou spotrebou.
Napsal: pát 24.08.2007 15:57
od Anton
Napsal: pát 24.08.2007 16:08
od rakeesh
Anton píše:http://forum.e30.cz/nova-hlava-na-525i-m50-t44290.html
takze M50 taky ne.. achjo

Napsal: pát 24.08.2007 16:13
od Anton
rakeesh píše:Anton píše:http://forum.e30.cz/nova-hlava-na-525i-m50-t44290.html
takze M50 taky ne.. achjo

tak když bude v dobry stavu....
Napsal: pát 24.08.2007 16:20
od Kail
rakeesh píše:Anton píše:http://forum.e30.cz/nova-hlava-na-525i-m50-t44290.html
takze M50 taky ne.. achjo

Tak to nesmíš brát,obecně bych řekl že všechny benzíny BMW sou se spolehlivostí na velmi vysoké úrovni...U dieselů je to spíš o zacházení,ale pokud koupíš dobrej kousek a budeš s ním zacházet opatrně tak bych se toho taky nebál...Ovšem musíš uvážit jestli se ti to vůbec vyplatí,přecejen nafta má spousty věcí které dřív nebo později udělat budeš muset - čerpadlo,vstřiky,možná turbo.Toto u benzínu odpadá...Do 524TD bych nešel ne ani tak kvůly spolehlivosti,ale spíš proto že je to prostě starej motor s nic moc výkonem - dnes sou i TDS za rozumný peníze,takže pokud diesela,tak jedině 525TDS (popř. 525TD).Ale z benzínů je podle mně nejrozumnější ta 525i - výkonu má dostatek na to aby to dokázalo slušně zamávat i s tak těžkou potvorou a spotřeba i ručení stejný jako 2.0i....1.8i je blbost a 3.0i a vejš je už jen na tom co od toho chceš

(samozřejmně mluvím o 2.5i i 2.0i 24v - 12v už je taky starej a nešel bych do něj,když sou 24v za takové peníze za jaké sou...)
PS: Hlava může odejít na jakymkoliv motoru,nenech se zastrašit,525i na to není nějak víc náchylná než jiný motory...
Napsal: pát 24.08.2007 16:27
od Maxiczech
Přesně tak. Pokud mu naložíš 6 tisíc za studena, tak ti odejde každá hlava. Je to o tom, jak se k tomu kdo chová. Ale statisticky jsou na tom naftové motory hůře, co se hlav týče určitě náchylnější na prasknutí.
Mi může trefit šlak, když hovado sedne ráno do auta a dá mu na jedničku plnej cérez. Si dycky řikám, kdyby ten motor uměl vylézt z pod kapoty a rozmlátil mu držku..
