Stránka 1 z 1

Napsal: pon 08.10.2007 07:42
od Fandars
Mám takovej problém,padá mi nafta pokaždý ráno to nemůžu
nastartovat,čerpadlo v nádrži mi běží,ale jen když startuju,je to
v pořádku,nebo má běžet už když otočím klíčem ???
Palivový hadičky mám komplet nový,a nezdá se že někde smrdí,uniká
nafta?
Není tam někde nějakej ventilek?
Díky za radu!

Napsal: pon 08.10.2007 09:54
od tds
kontrolovat kontrolovat a zase kontrolovat. všude to musí být suché jak pepř.jinak budeš mít pořád problémy s padáním nafty.někdy bývá zteřelá gumička na odkalovači nafty.(dole na palivovým filtru) přepady,o.kroužky k filru a ven atd atd.
podávací pumpa běží když jede motor a při žhavení.otevři si víčko nádrže zapni klíček a musíš to slyšet jestli běží nebo ne.

Napsal: pon 08.10.2007 12:58
od svejda_BMW
taky sem to řešil... -> ventilek v podávacím čerpadle... ale nekterý typy (dřívější) ho vubec neměly... zajeď do elitu nebo nějakyho podobnyho shopu a kup si palivovou klapku.. mě stala cca 200,- ... dej ji před filtr na hadici a maš pokoj... :idea:

Napsal: úte 09.10.2007 19:37
od Doktor1
přepadový hadičky plus koncová zátka-vyměnit,bývají steřelé,nafta jina neteče,ale přisává to luft a padá nafta...

díly 13 a 14

http://bmwfans.info/original/images/2050_p.png

Napsal: úte 09.10.2007 19:55
od Bajzik
Doktor1 píše:přepadový hadičky plus koncová zátka-vyměnit,bývají steřelé,nafta jina neteče,ale přisává to luft a padá nafta...

díly 13 a 14

http://bmwfans.info/original/images/2050_p.png
já měl problém v 20, 17,18

Napsal: úte 09.10.2007 21:27
od Martinéz
mam ted auto s timto problemem v servise, tak dam vedet..

Napsal: stř 10.10.2007 10:44
od Fandars
Tak nakonec to byly přepad. hadičky,radši jsem vyměnil všechny + gumičky k pal. filtru!

Napsal: stř 10.10.2007 18:45
od Martinéz
Tak to jsi stastny muz.. ja mam vymeneny hadicky a tece to u 4. vstriku, kterej jedinej stoji raketu.. trosku si lamu hlavu, jestli to nemuze byt tim, ze jsem posledni 4 nadrze vzal Shell V-power Extra diesel, kterej udajne cisti usazeniny a vstriky.. :cry:

Napsal: stř 10.10.2007 19:40
od Bajzik
Martinéz píše:Tak to jsi stastny muz.. ja mam vymeneny hadicky a tece to u 4. vstriku, kterej jedinej stoji raketu.. trosku si lamu hlavu, jestli to nemuze byt tim, ze jsem posledni 4 nadrze vzal Shell V-power Extra diesel, kterej udajne cisti usazeniny a vstriky.. :cry:
ten tekoucí vstřik je mimochodem řidicí, také jsem ho měnil stál 5t. zajímavé je že na e38 TDS je o polovic levnější a co jsem se díval liší se konektorem :-D který jde snadno upravit a určitě to za to stojí

Napsal: stř 10.10.2007 20:15
od Martinéz
to reknu svymu mechosovi.. jak rikas, ridici vstrik..