Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 01.11.2007 15:35
od pajkin
caute. vymenil som tie silenbloky na motore org bmw. uz mi to bucha menej ale aj tak pocujem nejake buchanie pri rozjazde na spiatocke. buchne to, co by to mohlo byt? silenbloky na prevodovke? alebo niecio s kardanom? diky

Napsal: čtv 01.11.2007 21:26
od Hyri
Skus pozret na Hardynu.

Napsal: čtv 01.11.2007 22:43
od pajkin
ahoj. dik za odpoved. co to je ta hardyna? hardi spojka? kde sa nachadza?

Napsal: čtv 01.11.2007 23:26
od Hyri
vystup prevodovky a zaciatok kardanu.

Napsal: čtv 01.11.2007 23:26
od cernoch
hardi spojka spojuje převodovku a kardan,takze je hned za převodovkou je gumová a spojena šrouby určitě ji nepřehlídneš

Napsal: sob 03.11.2007 02:12
od pajkin
a nemoze to byt zotrvacnik? je to 2002 org 190000km org servisovane iba v bmw deutch,po prvom majitel.fullovica vybava,koza,org m podvozok, moj dream car,cukrik teraz som si ho doviezol.chcem ho dat do 100% stavu.vymenil som tie silenbloky na motore je to omnoho lepsie. moj foter tam nepocuje uz nic. ale urcite nieco nie je ok.asi jak to bolo vybite tie silenbloky povolilo aj nieci ine.silenbloky prevodovky alebo ten hardy spojka alebo lozisko na kardanecital som ze aj tie zotrvacniky odchadzaju?,stale ked sa rozbieham na spiatocke co si cvakne spod auta.ma to nervuje. nechcem menit dobre veci.a viem ze jak pojdem do bmw na sk vymenia uplne vsetko co netreba menit a to co treba najdu uplne posledne. viem s vlastnej skusenpsti.doteraz som mal uz 5bmw, e12 520i,e28 525e aut, e34 524td to bolo na picu,e34 525i 142kw aut vyborne, e34 525tds 110kwto stale este mam,diky za rady. bmw forever!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Napsal: pon 05.11.2007 16:30
od airbone
pajkin píše:a nemoze to byt zotrvacnik? je to 2002 org 190000km org servisovane iba v bmw deutch,po prvom majitel.fullovica vybava,koza,org m podvozok, moj dream car,cukrik teraz som si ho doviezol.chcem ho dat do 100% stavu.vymenil som tie silenbloky na motore je to omnoho lepsie. moj foter tam nepocuje uz nic. ale urcite nieco nie je ok.asi jak to bolo vybite tie silenbloky povolilo aj nieci ine.silenbloky prevodovky alebo ten hardy spojka alebo lozisko na kardanecital som ze aj tie zotrvacniky odchadzaju?,stale ked sa rozbieham na spiatocke co si cvakne spod auta.ma to nervuje. nechcem menit dobre veci.a viem ze jak pojdem do bmw na sk vymenia uplne vsetko co netreba menit a to co treba najdu uplne posledne. viem s vlastnej skusenpsti.doteraz som mal uz 5bmw, e12 520i,e28 525e aut, e34 524td to bolo na picu,e34 525i 142kw aut vyborne, e34 525tds 110kwto stale este mam,diky za rady. bmw forever!!!!!!!!!!!!!!!!!1



Moze to byt zotrvacnik, ale ten by trhal s autom pri ubrati/pridani plynu. Asi ho ten majitel prilis necukrikoval a daval mu dost nizke otacky, totiz ten dvojhmotny zotrvacnik zvykne odist u manualov, na ktorych sa niekto vozil na otackach podobnych volnobehu.....