Stránka 1 z 1
Napsal: pát 30.11.2007 16:48
od bmw530d
prosím o radu, mám 530D 135kw rv00 a na volnoběh nepravidelně kolísají otáčky a za jízdy to silně cuká. Párkrát se mi stalo, že to za jízdy i zdechlo. Na autě je měněný čerpadlo v nádraži, podávací čerp. pod řidičem a všechny vstřiky. Výsledek je ten, že je to stále stejné. Jo a filtry jsou taky měněný. Vstřiky i čerpadlo byly na stolici a prý jsou 100 procentně v pořádku. Mám auto už asi 3týdny v BOSH a ani tam si neví rady. Zkoušeli i jiné čerpadlo i řídící jednotku, čidlo tlaku, ale stále nic

Začínám přemýšlet, že to auto je zakleté. Jo a zapoměl jsem dodat, že to vyjímečně má slabé chvíle a jede normálně.
Kdyby někdo něco podobného někdy řešil - pravděpodobnost asi O - ale kdyby, nebo někoho něco napadne dejte prosím vědět. Děkuju moc

Napsal: pát 30.11.2007 17:04
od Vlasta
A co čidlo vzadu na sání?
Napsal: pát 30.11.2007 17:21
od bmw530d
možná se zeptám hloupě, ale které?? a kde??
Napsal: pát 30.11.2007 18:14
od milonovo
Vlasta myslel asi čidlo tlaku v sání,to je na pravý straně vzadu na sání,není vidět,musíš ho našáhnout.To že to zdechne za jízdy je divný,skoro bych zkusil profouknout trubky do nádrže.Podle mě tohle by muselo bejt spiknutí všech možnejch čidel

To vypadá že tam nejde nafta.
Napsal: pát 30.11.2007 18:30
od bmw530d
trubky a hadičky jsou čistý - prověřeno

Napsal: pát 30.11.2007 19:02
od milonovo
Mě dělal problém EGR ventil,zkus ho odpojit.Co diagnostika?Není tam nějakej regulátor tlaku paliva,nebo vetlil kterej by zavíral naftu?
Napsal: pon 03.12.2007 07:59
od Paul_von_BMW
Cus, me to tedka cerstve zacalo delat to samy... Odpoledne to zkusim pripojit na diagnostiku. Pri volnobehu kolisaji otacky, rozjezd je Ok, stredni otacky cukaji a ve vyssich otackach to taky nekdy zacuka. Take mi to asi dvakrat zdechlo. EGR jsem odpojil uz pred 100 000 km... to na to vliv urcite nama. Tipuju bud cidlo tlaku vzduchu nebo cidlo tlaku na Railu a nebo vahu vzduchu.
Napsal: úte 04.12.2007 08:24
od Paul_von_BMW
Tak pratele, z me diagnostiky vypdala jednoznacna odpoved: P0190 Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Malfunction

Nastesti mel kamarad toto cidlo z Boxera, je to naprosto to samy a o 1500 levnejsi, origo vyjde na 4500,- Jede to perfektne... skoda ze ma Bosh ceny jiny pro BMW a jiny pro PSA...
Napsal: úte 04.12.2007 20:56
od bmw530d