Stránka 1 z 1
Napsal: pát 07.12.2007 08:14
od JohnyE36
Mam problem s vybijenim baterky na e39 523i 1996,kdyz auto necham dele stat,tak se vybije a to i presto ze to je uz za 2 roky druha bezudrzbova baterka banner 74ah a pred 14 dny jsem ji nabijel,a po tydnu nejezdeni byla zase KOl.Nekde tam je odber, jsem domluveny s mechosem na pristi tyden a vim ze uz se to tady asi resilo,tusim ze to bylo neco s ventilatorem,topenim nebo tak...,nevite nekdo cimpak by to asi mohlo byt at nemusime zkouset a rozebirat cele auto?Diky

Napsal: pát 07.12.2007 09:20
od Buri
no tak to je těžký. může to být cokoliv. např. já jsem měl zkrat v konektoru elektrické sedačky u řidiče. vyměnil jsem a baterie drží. zjistil jsme to tak, že mi sem tam sedačka neudržela přednastavenou paměť. někdy jo, někdy ne. může to být podobná blbost.
Napsal: pon 10.12.2007 11:08
od Maxiczech
Jde o to, co si představit pod pojmem "auto nechám déle stát". Týden? 14 dní? Nebo měsíc? Taktéž jsem to řešil. Měl jsem v autě baterii origo BMW 70 Ah a jednoho dne jsem nenatočil. Vyměnil jsem ji za 100 Ah. Poté jsem zjistil, že původní baterie je O.K.

Nechcete někdo baterku?
Byl jsem nemocný a jezdil jsem jen okolo komína. Start, stop, start, stop. Doktorka, pošta, obchod. Tohle žádná betarie nevydrží moc dlouho. A pokud tam máš alarm, tak ten taktéž něco sosá. Jen si vezmi, kolik žárovek svítí, když otevřeš centrálem vůz.

Pokud dobře počítám tak 8. Nebo 10?
Zkrátka se nestačí dobíjet..

Napsal: pon 10.12.2007 19:39
od Michall
To mě se vybila,když jsem nechal přes noc v garáži klíče v zapalovaní.Když je vyndám tak ok.

Napsal: úte 11.12.2007 00:18
od Maxiczech
To může být dáno tím, že se řídící jednotka nepřepne do režimu stand-by.
Ale i tak asi bude baterka K.O.

Napsal: stř 12.12.2007 17:52
od Elektro
Doporučuji ti porměřit proud v klidovém stavu,ale pozor auto se přepne do spícího režimu za 15 nebo 20 minut po uzavření posledních dveří a kufru.Někdo tady psal,že u automatu pohasne osvětlení řadičky,když to usne.Jinak umojí E39 523i to byl odběr 1,5A .Když to usne,tak by měl být odběr cca 20mA.Doporučuji ti vyndavat pojistky a odpojovat jednotlivé větve,než to najdeš.
Napsal: čtv 13.12.2007 00:58
od Igor1977
A nemáš poit ked vypneš auto že by si počul stále ísť ventilátor??? Mne to robil reostat ventilátora kúrenia ale to som ho po vybratí kľúča zo spínačky jemne počul bežať.
Napsal: čtv 13.12.2007 08:31
od dan16
Mel jsem ten sami problem,nakonec jsem zjistil,ze je to ridici jednotka centalu,nejake relatko uz nesepinalo a byl tam staly odber.Muze to byt cokoliv.Nechej to dukladne promerit a hned uvidis.
Napsal: čtv 13.12.2007 10:22
od JohnyE36
Dneska jsem to odvez do servisu,mam podezreni na ten reostat ventilatoru,jelikoz byl slyset i po vypnutem zapalovani.Pak dam vedet cim to bylo.Diky

Napsal: čtv 20.12.2007 14:55
od JohnyE36
tak to vypada ze to neni reostatem ale budu muset vymenit cely panel klimatizace,je tam pry nejaky odber,nesetkal jste se uz nekdo s tim,nahodou please?A nemate nekdo nahodou doma funkcni ten ovladaci panel klimy navic z nejake bouracky nebo tak?Diky
Napsal: pon 24.12.2007 13:34
od Pyshtoun
JohnyE36 píše:tak to vypada ze to neni reostatem ale budu muset vymenit cely panel klimatizace,je tam pry nejaky odber,nesetkal jste se uz nekdo s tim,nahodou please?A nemate nekdo nahodou doma funkcni ten ovladaci panel klimy navic z nejake bouracky nebo tak?Diky
Po vypnuti motoru mi taktez jede nejaky vetrak, nicmene po cca 30 minutach se vypne a nedela mi to problem. E39 jsem kupoval v -10 stupnovem mraze potom, co cca mesic stala a nebyl zadny problem se startem... Nemenil bych takove dily, dokud si nebudu stopro jisty, ze je to tim. "Nejaky" odber tam muze byt i normalne...
Napsal: pon 24.12.2007 13:48
od Igor1977
Keď je z vnútra veľmi zaprášený tak ti to môže skratovať. Skús ho najprv rozobrať a vyčistiť.