Stránka 1 z 1
Napsal: ned 06.01.2008 18:42
od VPetr
Ahojte mam problem na aute a prosim o radu.
Na aute zaclo tect pal.cerpadlo a tak se nechalo pretesnit + repasovat.Vse bylo spravne namontovano z5.
Motor ale ted nema zadny vykon a do kopce musim mit i na 2 plny plyn.
Po namontovani zpet mech.umyl motor a od te doby sviti na palubce vstrikovac.Na diag. to nasalo 3 chyby.
Snimac teploty vzd.v sani-zkrat na kostru
Regulace rychlosti -zkrat na kostru
Snimac zdvihu jehly -mimo rozsah
Muzete mi poradit co znamenaji ty 2 posledni zavady?Nebo jsou zavisle treba na jedne???
Diky
Napsal: ned 06.01.2008 20:56
od fafejta
Regulace rychlosti je tempomat
Snímač zdvihu jehly si myslím,že by to mohl být řídící vstřik na čtvrtém válci,ten když odejde tak pak ta ikona vstřiku svítí.Jinak řídící vstřik slouží pro regulaci předvstřiku.
Napsal: pon 07.01.2008 01:09
od VPetr

Dekuji,za odpoved...pokusim se to nejak najit a vyresit...
Napsal: pon 07.01.2008 14:31
od gyrous
To druhé tipuju na potenciometr plynového pedálu.(často se kazí)
A to třetí to bude nejspíš závada na vstřikovacím čerpadle...
Napsal: pon 07.01.2008 19:21
od fafejta
gyrous píše:To druhé tipuju na potenciometr plynového pedálu.(často se kazí)
A to třetí to bude nejspíš závada na vstřikovacím čerpadle...
Myslím,že se hrubě mýlíš.
Napsal: stř 09.01.2008 15:40
od barvas
Já mám e34 525td 85kw, letos o dovolený jsem chtěl Bávu udělat radost a umyl motor. Né nějak surově Wapem, pouze hadice a snažil jsem se vyhnout el. Rozsvítila se mi kontrolka vstřiku a nejelo to, sotva to lezlo. Rozebral jsem svorkovnice, vysoušel a nic platný. Pak se to postupně zlepšovalo, dokonce to začalo jezdit normálně akorát to občas vynechávalo, škubalo. Potíže pak sami odezněli asi po dvou! měsících a do teď nevím kde ta voda byla. Už to nikdy neudělám.
Napsal: stř 09.01.2008 17:48
od lucky
VPetr píše:Ahojte mam problem na aute a prosim o radu.
Na aute zaclo tect pal.cerpadlo a tak se nechalo pretesnit + repasovat.Vse bylo spravne namontovano z5.
Motor ale ted nema zadny vykon a do kopce musim mit i na 2 plny plyn.
Po namontovani zpet mech.umyl motor a od te doby sviti na palubce vstrikovac.Na diag. to nasalo 3 chyby.
Snimac teploty vzd.v sani-zkrat na kostru
Regulace rychlosti -zkrat na kostru
Snimac zdvihu jehly -mimo rozsah
Muzete mi poradit co znamenaji ty 2 posledni zavady?Nebo jsou zavisle treba na jedne???
Diky
teď mam ten samej problém a řešim nový čerpadlo. Vyndal jsem ho dal ho zpátky a už to nejelo vůbec. Zkus váhu vzduchu nebo reklamovat čerpadlo. Dneska nemůžeš věřit nikomu.... Dám pak vědět jak jsem dopadl.
Napsal: stř 09.01.2008 21:31
od fafejta
Ono,ale záleží co je to za 525tds,myslím z jakého roku.Ty první M51 váhy neměly a musely si vystačit jen se snímačem tlaku turba.Mám dojem,že je měly až M51 s plastovým sáním,takže od roku 1995/poslední E34/ .
Napsal: čtv 10.01.2008 12:13
od lucky
hmmmm

děkuju za radu,mě všichni píšou ať zkusim váhu vzduchu a ona tam neni, doooobrý... A ze spoda na sání je teda ten snímáč tlaku stlačenýho vzduchu,jo?

Napsal: čtv 10.01.2008 12:22
od fafejta
To je snímač teploty nasávanýho vzduchu.
Napsal: čtv 10.01.2008 15:38
od tds
fafejta píše:Ono,ale záleží co je to za 525tds,myslím z jakého roku.Ty první M51 váhy neměly a musely si vystačit jen se snímačem tlaku turba.Mám dojem,že je měly až M51 s plastovým sáním,takže od roku 1995/poslední E34/ .
ee až e39
Napsal: čtv 10.01.2008 22:22
od lucky
někdo říká váha vzduchu někdo zas tlak vzduchu a pak nakonec teplota vzduchu. Sakra chlapy domluvte se... Tak co tam teda mam?
Napsal: pát 11.01.2008 02:57
od Pyshtoun
VPetr píše:Po namontovani zpet mech.umyl motor a od te doby sviti na palubce vstrikovac.Na diag. to nasalo 3 chyby....
OT : stare motory neumyvat, dela to neplechu, to by mohl Tvuj mechanik vedet.... Jinak preju hodne stesti s opravou!!!
Napsal: pát 11.01.2008 08:05
od tds
máš prostě někde vodu,tím že to ještě neodeznělo samo tak přepokládám že nejezdíš až tak dlouhé trasy a auto nemáš v teplé garáži (kvůli vysušení) dle mého názoru by to mělo přestat samo.udělej si výlet nějaký tak min.150 km a mělo by to přestat až se voda během jizdy vysuší.
Napsal: pát 11.01.2008 11:26
od fafejta
lucky píše:někdo říká váha vzduchu někdo zas tlak vzduchu a pak nakonec teplota vzduchu. Sakra chlapy domluvte se... Tak co tam teda mam?
Absolutně nevím kde a co myslíš,a myslím,že chyba je na tvé straně,protože si blíže nespecifikoval co máš za auto/rv./ není tds jako tds.A chlapi je měkké /jako páni/
Napsal: ned 13.01.2008 14:27
od lucky
vyměnil sem čerpadlo a jede to ok.
Napsal: pon 14.01.2008 09:45
od lucky
VPetr píše:Ahojte mam problem na aute a prosim o radu.
Na aute zaclo tect pal.cerpadlo a tak se nechalo pretesnit + repasovat.Vse bylo spravne namontovano z5.
Motor ale ted nema zadny vykon a do kopce musim mit i na 2 plny plyn.
Po namontovani zpet mech.umyl motor a od te doby sviti na palubce vstrikovac.Na diag. to nasalo 3 chyby.
Snimac teploty vzd.v sani-zkrat na kostru
Regulace rychlosti -zkrat na kostru
Snimac zdvihu jehly -mimo rozsah
Muzete mi poradit co znamenaji ty 2 posledni zavady?Nebo jsou zavisle treba na jedne???
Diky
Koukal si na hadičky a kabílky? Třeba to je jen nějaká píčovina...