Stránka 1 z 1

Napsal: pát 11.01.2008 00:49
od Kadas525TDS
Zdravím tak příští týden ve středu mám se jet podívat na bmw 525TDS r.v. 94-95 je to combi. tak sem se chtěl zeptat co spotřeba? jak to jede? na co si dávat bacha? moc dík

Napsal: pát 11.01.2008 00:57
od Kadas525TDS
jo a ještě prosím co ty motory vydrží ? myslím počet km jako moc nevěřím takovejm těm co maj na tachometru 120 na 13 let starým autě

Napsal: pát 11.01.2008 02:12
od Pyshtoun
120k a 13 let ??? Leda ze by nekde poslednich 6 let stala nekde na parkovisti... No a jinak doporucuju fci "hledat" (hint: zkus hledat "E34 AND TDS" a mas cteni na mesic :))) )

Napsal: pát 11.01.2008 08:40
od gyrous
Dávej si bacha na zadní nápravu a jestli má tažné, jestli měl předchozího majitele víc jak 5 let, tak se nemusíš bát, a pokud měl max. 1 rok, tak ho prodal těsně před novou údržbou, obyčejně to tak bývá, že tam nedá ani pneumatiky a pouze střídá auta na sezonu.
A to se pak chce kouknout, kolik tak za brzdy, ramena, čepy, ložiska, spojku a další a zprvu aspoň si spočítat kolik za údržbu, filtry, olej (skoro 7l), baterku doporučuju i 90Ah.
Pak jestli má přečalouněný auto, to je taky problém, lepší zkušební jízdu bez ventilačky jestli extrém nezapařujou okna. Dále je dobré se kouknout na místo u baterky pod sedačkou. Zkusit jestli točí vrtule(visco).Pokud nefunguje zadní stěrač a nedá se otevřít zadní okno, tak tam bude někde cvaklý kabel a nebo orezlé zevnitř dveří.
Zase na druhou stranu, pokud bude vozidlo kolem sto tisíc, tak se stává, že dostane nový lak, bude jak nový a bude to dovoz. Tak tam bude dobré řešit motor převodovku a kardan, bo tam lijou stejně kvalitní olej jak ten lak, co se občas rozesere po roce či dvou, při horších podmínkách např. když stojí pod stromy.

Napsal: pát 11.01.2008 12:32
od fotobobo
Kadas525TDS píše:Zdravím tak příští týden ve středu mám se jet podívat na bmw 525TDS r.v. 94-95 je to combi. tak sem se chtěl zeptat co spotřeba? jak to jede? na co si dávat bacha? moc dík


Jestli koupis spatny kus, teda jestli to nekdo prodava ze se toho
chce zbavit, tak se uz muzes jen modlit.

Pokud se ti to auto zacne sypat, tak si rovnou priprav do kasicky
tak 50.000,-

Na tom aute je takovych veci co ti muze odejit, ze nemas ani
poneti....

1, hlava
2, turbo
3, vstriky
4, cerpadlo (!!!!)

a jinne drobnosti, ktere na tomhle aute radi odchazi....

To auto vubec nezkousej kupovat v autobazaru, ale pouze
od nejakeho clena BMW, ktery se o to staral, a nelil do toho
jen naftu....

Pokud to tak neudelas, tak zaplaces..

Napsal: pát 11.01.2008 13:44
od tomascz2
loni v říjnu jsem koupil E34 TDS. No a v podstatě v ní střídavě sedím nebo pod ní ležím :D . Dělal jsem komplet brzdy 10, podvozek zase 10 čerpadlo 8 ............ no momentálně jsem dal do oprav cca 35tis. Mužu jenom potvrdit těch 5O v opravách není žádný problém. Když to srovnám s auty které jsem měl předtím (passat B4 TDI 96, Vectra 16 16V 02) zas taková hruza to není

Napsal: pát 11.01.2008 13:50
od Pavel H
MOD:
Informaci na toto tema je tady nespocet. Navic toto tema nepatri do sekce servis. Zamceno