Stránka 1 z 1

Napsal: sob 19.01.2008 15:49
od Poho
Chlapi mám prosbu. U mojí E39 TDS se vyskytl problém. Zkoušel jsem maximálku a na 3 rychlostní stupeň vytočím motor ladně přes 4500 ot/min. Čtyřku a pětku vytočím na max. 3500 ot. a pak jako kdyby zasáhl nějakej omezovač jako kdyby tam nešla nafta ( ekonoměr padá k nule ). Zkusil jsem tedy znovu a jednička až trojka v pohodě přes 4500 ot. a čtyřka a pětka zase max.3500 ot. Maximálku mám tak 160 km/h.
Podotýkám, že jsem dělal servis v BDS kde dávali nové palivové čerpadlo, nová váha vzduchu, vyčištění trysek a celková kontrola. Tlaky jsou na 30 při stavu 288 tis. km a auto je prý OK tak nevím kde může být problém. Nikdo neví a v BMW v Č. Budějovicích jsou naprostí niemandi.
Nejde mi do hlavy, že když trojka vytočit jde tak proč nejde kurde vytočit 4 a 5.
Jinak auto jede moc pěkně.

PROSÍM PORADÍ MI NĚKDO?

Napsal: sob 19.01.2008 17:00
od Slid
nech si změřit plnicí tlak turba, popřípadě seřidit pokud je vyšší

Napsal: ned 20.01.2008 19:11
od tds
souhlasím s plnícím tlakem,je moc vysokej.koukni na hadičku co je přímo na turbu a vede do regulátoru,jestli není hadička vypadlá popř.porézní

Napsal: pon 21.01.2008 19:31
od Poho
Možná je to kravina, ale nemůže to nějak souviset s poruchou EGR ventilu?. Na diagnostice mi to píše závada recirkulace výfukových plynů.

Napsal: pon 21.01.2008 20:21
od tds
Poho píše:Možná je to kravina, ale nemůže to nějak souviset s poruchou EGR ventilu?. Na diagnostice mi to píše závada recirkulace výfukových plynů.

Je to možný, ještě zkontroluj hadičky k egr ventilu a k tlakomru turba zda nejsou porézní nebo vypadlé.

Napsal: úte 22.01.2008 17:56
od Poho
Musím to tedy vše projít a nějak pořešit. Já to tedy často nepotřebuju, jezdím většinou na krouťák volnou, ale žere mě to že mám nějakou závadu a nedá mi to spát. A nakonec mě dorazilo, když se mnou jeden mladej chcápek s kšiltem v ochcávce chtěl závodit na I/34 z J. Hradce do Č. Budějovic a natřel mi to. To tedy mé ego utrpělo ránu !!!!!!!!!!

Napsal: čtv 24.01.2008 16:44
od Homer
Jestli máš v prdeli EGR tak je to možný, protože ti přepouští výfukový spaliny zpátky do sání ještě před turbem. Takže základem je ho odpojit, vyčistit a zaslepit a jestli ta závada zase vyskočí, tak vyměnit ovládací elektroventil.Každopádně bych to už nepřipojoval