Stránka 1 z 1

Napsal: úte 12.02.2008 15:44
od lucasoE30
Ahoj, jedná se o e34 tds, nevím kudy to nalít, měrku to nemá a jediný šroub který jsem našel je vedle vývodu na kardan. Ví někdo ?

Napsal: úte 12.02.2008 15:50
od CZAirwolf
lucasoE30 píše:Ahoj, jedná se o e34 tds, nevím kudy to nalít, měrku to nemá a jediný šroub který jsem našel je vedle vývodu na kardan. Ví někdo ?


Hledat. Pokud nemas merkovy automat, tak jedine pres ten sroub.

Napsal: úte 12.02.2008 15:52
od lucasoE30
hledal jsem, když jsem ten šroub vyndal, tak jsem zjistil, že to nikam nevede, prostě je to slepé.....

Napsal: úte 12.02.2008 20:51
od Mirahejny
lucasoE30 píše:hledal jsem, když jsem ten šroub vyndal, tak jsem zjistil, že to nikam nevede, prostě je to slepé.....


Ahoj má se to doplnovat ze spoda na olejové vaně je velký imbus .č--11-- http://bmwfans.info/original/E34/tou/52 ... l-24_0704/
Já to plním šroubem ze strany --č 4--- http://bmwfans.info/original/E34/tou/52 ... l-24_0794/

Napsal: stř 13.02.2008 13:58
od lucasoE30
Mirahejny píše:
lucasoE30 píše:hledal jsem, když jsem ten šroub vyndal, tak jsem zjistil, že to nikam nevede, prostě je to slepé.....


Ahoj má se to doplnovat ze spoda na olejové vaně je velký imbus .č--11-- http://bmwfans.info/original/E34/tou/52 ... l-24_0704/
Já to plním šroubem ze strany --č 4--- http://bmwfans.info/original/E34/tou/52 ... l-24_0794/


vyřešeno, děkuji za radu, byla to ta 4, uplně jsem ten šroub přehlédl :oops:

Napsal: stř 13.02.2008 14:52
od milonovo
A má to bejt teda po projetí a prořazení při těch cca 60ti stupních v týhle hladině?Asi si to radši vyměním sám.

Napsal: stř 13.02.2008 19:53
od Mirahejny
milonovo píše:A má to bejt teda po projetí a prořazení při těch cca 60ti stupních v týhle hladině?Asi si to radši vyměním sám.


Nevím jak s tou hladinou ale mně to pokaždé přetékalo i když tam byly 2litry oleje tak nevim jak to funguje , pokáždé to vypustim a nacpu tam kolem 4 litrů oleje tím šroubem ze strany a vše OK.

Napsal: stř 13.02.2008 23:11
od sobol
Mirahejny píše:
milonovo píše:A má to bejt teda po projetí a prořazení při těch cca 60ti stupních v týhle hladině?Asi si to radši vyměním sám.


Nevím jak s tou hladinou ale mně to pokaždé přetékalo i když tam byly 2litry oleje tak nevim jak to funguje , pokáždé to vypustim a nacpu tam kolem 4 litrů oleje tím šroubem ze strany a vše OK.


asi si to nezkousel pri nastartovanym motoru,proto to pretekalo...

Napsal: čtv 14.02.2008 14:37
od Mirahejny
sobol píše:
Mirahejny píše:
milonovo píše:A má to bejt teda po projetí a prořazení při těch cca 60ti stupních v týhle hladině?Asi si to radši vyměním sám.


Nevím jak s tou hladinou ale mně to pokaždé přetékalo i když tam byly 2litry oleje tak nevim jak to funguje , pokáždé to vypustim a nacpu tam kolem 4 litrů oleje tím šroubem ze strany a vše OK.


asi si to nezkousel pri nastartovanym motoru,proto to pretekalo...


nejsem blbej měl jsem to při natartovaném motoru na P i na N a pořád to přetékalo :(

Napsal: čtv 14.02.2008 15:22
od Slid
nevím teda jak u tohoto automatu, ale všeobecně u převodovek se mění že se auto zahřeje tak aby byla převodovka teplá na dotek, výpuštákem se vypustí olej a naleje nalejvacím otvorem tolik kolik má předepsáno a podmínka je že vždy po spodní hranu nalejvacího otvoru, nikdy nesmí přetékat olej, pokud ho tam naleješ už teď dost že přetéká a to je olej studený tak pak jak se převodovka zahřeje tak se olej ještě roztáhne a to je nebezpečí poškození a hlavně ten olej nemá kam pak vytéct, třeba u serva taky neměníš na horní rysku, protože jak se zahřeje a bylo by ho moc tak vyteče