Stránka 1 z 1
Napsal: stř 20.02.2008 16:48
od milonovo
Tak si na mě moje Mnichovská zrada vymyslela další problém.Getriebenotprogram,někdy to v něm je,někdy není,když není,řadí to super,když,je kope to.Byl jsem na diagnostice a je problém v komunikaci mezi jednotkama??Má někdo páru v čem to může bejt,kromě špatný ŘJ převodovky a kde tu jednotku najít?
Napsal: stř 20.02.2008 19:32
od libovka
jednotka převodovky je u jednotky motoru a to je v motorovém prostoru vpravo pod oknem v to černym kastlíku.
Napsal: stř 20.02.2008 19:34
od milonovo
Paráda,aspoň že je to přístupný.
Napsal: čtv 21.02.2008 17:27
od mamouschek
milonovo píše:Paráda,aspoň že je to přístupný.
Vycvakej štekry a prohlídni. Občas je tam oxidace, páč někteří umělci nepochopili důvod, proč musí být řádně ustaven ten plast pod mikrofiltr. Pak se stává, že se dostane deš´tová voda do tý plastový kisny a konektory vlivem vlhka oxidujou. Někdy bývá problém ve štekru u převodovky - pomršený kabely, rozlámanej plastík štekru, .... Pak už jen ŘJ nebo převody.
Napsal: čtv 21.02.2008 17:55
od milonovo
Díky,zítra na to mrknu,snad to bude v pohodě.
Napsal: pát 22.02.2008 21:50
od milonovo
Je to v pohodě,ani známka vlhkosti nebo oxidace.No nic v pondělí mám skoro domluvenou diagnostiku tak uvidím.
Napsal: úte 26.02.2008 16:49
od milonovo
Co je DSC?Byl jsem na diagnostice,ale je to snad nejhorší výsledek jakej mohl bejt,prostě chyba v komunikaci,semtam a přijít na to je na dýl.Napadlo mě natáhnout ty dráty skrz který to jde nový,ale to je můj laickej pohled,do elekriky moc nevidím.Nebo napadá někoho něco?Díky.
Už se těším až se toho krámu zbavím a koupím se auto.
Napsal: úte 26.02.2008 18:30
od mamouschek
milonovo píše:Co je DSC?Byl jsem na diagnostice,ale je to snad nejhorší výsledek jakej mohl bejt,prostě chyba v komunikaci,semtam a přijít na to je na dýl.Napadlo mě natáhnout ty dráty skrz který to jde nový,ale to je můj laickej pohled,do elekriky moc nevidím.Nebo napadá někoho něco?Díky.
Už se těším až se toho krámu zbavím a koupím se auto.
Tak to je opravdu blbá varianta. Buď ŘJ nebo převodovka. Napadá mě ještě omrknout ŘJ motoru, s kterou to spolupracuje. Z hlavy nevím, ale jestli to má CanBus vedení, tak zkontrolovat i to. Teď do WDS vejrat nechci. Olej z automatu je cítít spáleninou?
Napsal: úte 26.02.2008 18:52
od Zaza
Tak mě se to stalo také a bylo mě jako tobě .Totálně vyřízenej.V Renokaru v Brně mi tuto závadu odstranili a bylo to kupodivu uplně někde jinde nnež psala diagnostika.Totiž na tuto závadu nelze přijít běžně,protože se vyskytuje jen náhodně a zpusobuje to komunikační jednotka ,která je umístěna někde pod volantem v v utrobách.Její označení je jednotka EWS kat.č 61358380363 v ceně 1825,-bez DPH.Problém ,ale byl že nová jednotka zase nekomunikoval se starým software a muselo se celý softwer nahrát nový.Záleží ale na ročníku auta.Skus si prověřit tuto cestu.Zaza.
Napsal: úte 26.02.2008 19:56
od milonovo
mamouschek:Má to CanBus a je to 5/2000(výroba)ŘJ jsem ,,obhlídnul" obě,pěkný čistý,víc tam vidět není...Nevím čím je cejtit olej,protože to nemá měrku a hloub jsem zatím nelezl.ŘJ by to bejt neměla,protože se údajně hlásí úplně v pohodě.Převodovku bych taky netipoval,řadí úplně super.Pouze pokud to spadne do tý nouze,začne to kopat.
Zaza:díky za tip,zkusím to.
Napsal: stř 27.02.2008 18:04
od Zaza
Ještě jsem si vzpoměl,jednou mě to začlo kopat do nouzového režimu a byl vychozený poták na škrticí klapce.Mám ASC a tak jsem je prohodil než došel nový a potom už nic nekopalo.Zaza.
Napsal: stř 27.02.2008 18:55
od dexter
Mrkni pod auto.Je tam takovej černej tlustej konektor který jde do převodovky.Omrkni ten.Rozpoj ho pročisti a mělo by to být OK.Nejspíš tam máš vodu nebo nějakej bordel.

Napsal: stř 27.02.2008 20:02
od milonovo
Zaza:škrtící klapku nevlastním

Ale i tak díky.Netušíš prosímtě kde se nachází ta EWS jednotka,stačí vyndat budíky,nebo musí dolů celej vršek palubky?
Začnu pod autem,to mě taky napadlo,protože nemám ten plast pod motorem,pak půjdu po tomhle.
A ať nezakládám zbytečně další tema,jak nejlíp vyndat turbo?Spodem,nebo to po odstrojení půjde i z vrchu?Nebo to nepůjde vůbec

Napsal: čtv 28.02.2008 18:00
od Zaza
K jednotce EWS se technik dostával tak,že odělal plastové kryty co jsou pod volantem.Kde ale je nevím.Nic jiného nerozdělával..Mám tu vadnou a je to tak rozměr 8.5x6x3cm s žlutým obdélníkovým konektorem.Jinak klapku mám asi na očích,to tvoje D jsem přehlidl.Ahoj.Zaza
Napsal: čtv 06.03.2008 12:49
od Turbo9
Ahoj, chci zeptat jak se u vás projevola to kopaní převodovky? Mě to těd taky začalo zlobit a jsem pořád v nozovým režimu. Šlápnu víc na plyn, výlítnou otáčky a pak tam tvrdě padne rychlostní stupeň až to škubne s autem. Dokonce mám pocit že mi z toho škubání začala prokluzovat dvojka. Nevíte prosím vás někdo co s tím?
Napsal: čtv 06.03.2008 13:32
od dexter
turbo,máš tam dost oleje?
Napsal: čtv 06.03.2008 13:57
od Turbo9
Oleje by tam melo byt dost, protože nedavno byl vyměněnej(3500km) a všechno bylo ok.
Napsal: čtv 06.03.2008 14:33
od milonovo
Mě to jede normálně,nekope,neklouže.Jen když to spadne do tý nouze,tak tam ty rychlosti padaj s kopancem,opět nic neklouže.Nechal bych zkouknout hladinu oleje,po tý výměně nemusí bejt OK.
Napsal: čtv 06.03.2008 17:14
od Zaza
Pokud to dělá takto natvrdo,je nejlepší jet na diagnostiku.Pokud máš ASC ,tak skus prohodit potenciometry.U mě to byla tato zývada.
Napsal: čtv 06.03.2008 17:51
od Turbo9
A kde by přesnějc měli být ty potenciometry prosím tě?