Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 21.02.2008 16:53
od Dresic
Nějak se mi nezdá spotřeba u mojeho TDesa...nato že to netočím skoro vubec přes 2,5 tisíce tak stejně za 200 ujedu 50km...a to kdybych tomu šlápl tak radši ani nevím :? 8O lil sem teďkom dvakrtá nějaké aditivum na do nádrže spolu s naftou, tak nevím ejslti to nemuže být tím, ale to by mělo být spíše naopak ne?

Napsal: čtv 21.02.2008 17:05
od AdaM5
Tak za 200,-kč natankuju 6 litrů nafty. Když ujedeš 50km tzn spotřeba 12l/100km. Je to celkem hodně na tds, ale záleží na tom jestli je to v kuse nebo ne. Pokud ráno vstaneš a promrzlej motor natočíš a ujedeš 10km přes město do práce, kde ho necháš vychladnout a pak jedeš zase 10km domu. Tak by to v týhle zimě mohlo bejt reálný.

Já osobně v zimě nechávám motor chvilku zahřát a pak pomalinku jedu a to bere nafty dost. Jinak ale při normální jízdě třeba 30km mám i se studeným startem spotřebu do 8l/100km

Napsal: čtv 21.02.2008 17:11
od Dresic
jj tak no ráno a asi 15 km do práce pak odpoledne zpět + nějaký popojíždění po městě....ale prostě ani nenchám vytočit turbo jen tak lehtám plyn a stejně to žere moc. Zkusím vyměnit palivovej filtr, asi už bude zasranej tak to třeba víc žere...

Napsal: čtv 21.02.2008 17:14
od Mirw
Ja taky, kolem 8l prumer a se snim moc neseru. Teda za studena to chce pianko to je jasny 8)
Sem ho koupil od meho otce a ten ma lehkou nohu tak mel 6,5 na 100. Ale rikam hodne leha noha max 100Km/hod to neumim :D

Napsal: čtv 21.02.2008 17:56
od fafejta
Dresic píše:jj tak no ráno a asi 15 km do práce pak odpoledne zpět + nějaký popojíždění po městě....ale prostě ani nenchám vytočit turbo jen tak lehtám plyn a stejně to žere moc. Zkusím vyměnit palivovej filtr, asi už bude zasranej tak to třeba víc žere...
No filtrem to nebude,ten by ti to spíš brzdil tu spotřebu jako je třeba restriktor u turba.12l je dost na ten režim co říkáš,že jezdíš.Zkusil bych udělat otvírací tlaky na tryskách a pak poseřídit vstřik.čerpadlo/dávku,předvstřik atd./Otázka je jestli ti to nejede v nouzáku a nemáš tam nějakej defekt na elektronickom řízení motoru.Co z výfuku kouř,lítaj saze?Zkus tu autodiagnostiku,že 5 krát za 5 vteřin sešlápneš plyn.pedál do maxima při rozsvícených kontrolkách.Ale počkej až zhasne ta kontrolka s ikonou vstřiku při rozsvícení těch kontrolek.Pak se případně rozbliká ta kontroka s ikonou vstřiku /oranžová vedle žhavení/ a spočítej kolikrát to blikalo.
TDSa nejsou špatný motorizace,ovšem samozřejmě když by byl motor nový a všechno si člověk pohlídal/zahřívání,výměny oleje a normální způsob jízdy,ale to je utopie motor za 250K.Tady se zatím majitelé dohaduju kdo z toho více vymačkne a co tam dá za čip na polovydechlej motor.
Ono těch tds po důchodcích co to měli od začátku je hodně hodně málo.

Napsal: čtv 21.02.2008 22:46
od Dresic
no z vyfuku kouř žádnej, saze taky ne...auto táhne super, starty studený po ránu uplně na drc, teplý to samý, udělal sem diagnsotiku a je to teda chyba 29. ale co to znamená? A jak si to myslel s tím nejde v nouzáku? možná jede, mám totiž problém s autem takovej, že mi svítí abska a to souvisí s mojí závadou co sem zde už psal na foru, a to že mi začnou skákat otáčky když třeba zapnu rozmrazenbá oken, nebo psuítm ventilátor, nebo pootočím volantem, tak mi 3-4 skočí za sebou otáčkoměr..jak kdyby něco bralo proud tomu....a na diagnostice mi řekli že to je něco s těma abs jak svítí že to nejsou čidla špatný, ale snímače abs a proto mi to dělá...........a tak ta spotřeba muže být i tímto ne?

Napsal: čtv 21.02.2008 23:36
od fafejta
Dresic píše:no z vyfuku kouř žádnej, saze taky ne...auto táhne super, starty studený po ránu uplně na drc, teplý to samý, udělal sem diagnsotiku a je to teda chyba 29. ale co to znamená? A jak si to myslel s tím nejde v nouzáku? možná jede, mám totiž problém s autem takovej, že mi svítí abska a to souvisí s mojí závadou co sem zde už psal na foru, a to že mi začnou skákat otáčky když třeba zapnu rozmrazenbá oken, nebo psuítm ventilátor, nebo pootočím volantem, tak mi 3-4 skočí za sebou otáčkoměr..jak kdyby něco bralo proud tomu....a na diagnostice mi řekli že to je něco s těma abs jak svítí že to nejsou čidla špatný, ale snímače abs a proto mi to dělá...........a tak ta spotřeba muže být i tímto ne?

29-je signál údaje rychlosti, psal jsem tady o tom v tématu o seřízení čerpadla,tak se nato mrkni.
Ale trochu tomu nerozumim jaký je rozdíl mezi čidlem abs a snímačem abs,přijde mi to prašt jako uhod.
Ale co jsem ted koukal do šaltplánu,tak nevím po jakom pinu by spolu komunikovali řj motoru a řj abs tudíž tam komunikace není a na spotřebu motoru by to mít vliv /porouchané abs/ nemělo.

Napsal: pát 22.02.2008 12:19
od Mirw
Dresic píše:no z vyfuku kouř žádnej, saze taky ne...auto táhne super, starty studený po ránu uplně na drc, teplý to samý, udělal sem diagnsotiku a je to teda chyba 29. ale co to znamená? A jak si to myslel s tím nejde v nouzáku? možná jede, mám totiž problém s autem takovej, že mi svítí abska a to souvisí s mojí závadou co sem zde už psal na foru, a to že mi začnou skákat otáčky když třeba zapnu rozmrazenbá oken, nebo psuítm ventilátor, nebo pootočím volantem, tak mi 3-4 skočí za sebou otáčkoměr..jak kdyby něco bralo proud tomu....a na diagnostice mi řekli že to je něco s těma abs jak svítí že to nejsou čidla špatný, ale snímače abs a proto mi to dělá...........a tak ta spotřeba muže být i tímto ne?
No mne kontrolka na ABS zacala svitit v Mariboru 500 Km od hranic CR....
Nakonec mi auto chciplo uplne,byl totalne vypalenej alternetor.Proste to vubec nedobijelo,ale nesvitila ani kontrolka,ta cervena....Zaclo to tou kontrolkou na ABS,potom zacalo vyjizdet a zajizdet CD a pak chcip :?
Tak sem po 100km menil baterku s autem ktery dobijelo a vesele dojel 8) az domu,stastny pribeh ne :D
Jo a zralo to porad stejne....

Napsal: sob 23.02.2008 14:30
od Dresic
no taky nevím, pořádně sem to nepochopil z té diagnostiyk, ale prostě je tam něco špatně...tak ve čtvrtek sem objednanej dát to do servisu tak uvidím...

Napsal: ned 24.02.2008 08:38
od elektrik
tak to ti žere jako moje třiapůlka benzin:) Vyzkoušej spotřebu při normální jízdě. Udělej si vejlet s rodinou a jestli tam nebude spotřeba 7-8 litrů tak se ti musí černě hulit z vejfuku jinak to neni možný:D:D:D
Já tudle zkoušel ject co nejúspornější jízdou za cílem dokázat co nejmenší spotřebu a výsledek? 9.7 litru na trase dlouhej 50 Km. Start s ohřátym motorem a po silnicích první třídy. Takže jsem došel k závěru že s BMW se prostě úsporně jezdit nedá protože když mu dávam neskutečnou čočku a točim ho do 6 tis tak sem na spotřebě 13.5 litu a víc ani ránu.
Jen tak mimochodem nevíte někdo kde je čidlo na venkovní teplotu na e34? ukazuje mě to -37 a při pohledu na to číslo automaticky přidávam topení :lol:

Napsal: ned 24.02.2008 17:25
od rzich
Zacinam si myslet to same mam sice starsi stroj - TDS 1995 ale nevim jestli ta spotreba je normalni.Cerpadlo mam nacate ale to spotrebu asi neovlivni,saze litaji akorat pri zahulu, kdyz oddelam vicko od oleje prska to olej ale nezere.V klidu tak 10l/100km asi to bude tim ze to moc nehonim.Starsi Bavoraky asi nejsou delane na spotrebu.Jezdim sice po Londyne ale ted jsem najel celkem poklidnou jizdou asi 240km s 27litry.Asi to zacnu vic tocit jedine ze by me nekdo presvedcil o 8 litrech na 100km zacal bych premyslet co je spatne , mozna diagnostika az se vratim domu.

Napsal: ned 24.02.2008 19:54
od Dresic
Já mám taky to samý...TDs 1995tku právě no

Napsal: ned 24.02.2008 20:55
od pepus
ja sem na TDSu nemel za tri roky nikdy spotrebu na celou nadrz pres 10, takze bude urcite neco spatne... lehka noha 7.5 normos 8.5 (i s mestem)

Napsal: ned 24.02.2008 21:03
od rellum
Spotřeba u tds město a couračky kolem 10l je normal.

Napsal: ned 24.02.2008 21:16
od Mirahejny
Já jsem se ještě pod 10l nedostal :D

Napsal: ned 24.02.2008 21:27
od rzich
ono ani po dalnici jsem toho moc nenasetril,nektere trasy do prace jsou po dalnici ale taky to netocim nad 3000.Asi za mesic jedu domu tak to pichnu na diagnostiku.Me se nedari spustit ani ten test.Kaslu na to, je toho vic,naprava,kdyz se za studena rozjizdim neco tam huci nebo kdyz jedu do prudkeho kopce,mozna diferak, mozna lozisko,mozna silenbloky motoru nebo prevodovky,zaber automatu pri rozjizdeni taky neni buhvi co.Chce to proste machra co mrkne a vidi a rekne.Nebo si nachystat 100 000kc.Ale za mi to nestoji at je to bavor nebo cadillac

Napsal: ned 24.02.2008 22:44
od tds
Lidi co to máte za auta? mám tds na čipu a nikdy jsem neměl větší spotřebu jak 9,2l a to už jsem letěl po dálnici 180-220. jinak průměr 8,2l a věřte mi že rychlostní limity jsou hodně překročeny.fakt bez keců

Napsal: ned 24.02.2008 22:49
od rzich
no do Mikulova to neni tak daleko,asi se tam za tebou zastavim abys mi rekl co s tim.

Napsal: ned 24.02.2008 22:52
od pepus
tds píše:Lidi co to máte za auta? mám tds na čipu a nikdy jsem neměl větší spotřebu jak 9,2l a to už jsem letěl po dálnici 180-220. jinak průměr 8,2l a věřte mi že rychlostní limity jsou hodně překročeny.fakt bez keců
jj, presne... ono pri zivotnosti cerpadla 200-300tkm je asi uz dost kousku na hrane a pak to dela vselicos. ja mam najeto dneska presne 45tkm, takze mi jeste tak 200t v poho zbyva 8)

Napsal: pon 25.02.2008 07:36
od gyrous
Teď přes zimu dlouhodobě 8l ale jezdím na spotřebu, tj. jízda téměř bez brzd. Už se těším zase na léto. Samosebou se to nedá udržet a v každé jízdě to někde rozkulim s pedálem na podlaze, když je volná cesta. 8)
Přes 10l jsem se nedostal, a to jsem už tahal auta a jednou zabržděné ručkou, to jsem si myslel, že celou dobu zkouší nastartovat a má zařazenou rychlost.