Stránka 1 z 1

Napsal: stř 09.04.2008 17:32
od DRZDK525
mám e34 '94, bezvadný auto, prostě luxus, jediný co mě trápí jsou ty starty, když je auto studený, na potřetí, nebo na počtvrtý to nakonec chytne. Vím, že to tak se studenym šestiválcem bude, ale chtěl jsem se zeptat, jestli na to nemáte nějaký fígle, jak tomu motůrku pomoci, aby chytnul hned na poprvý i v zimě??.. Dík

Napsal: stř 09.04.2008 17:58
od Kail
No pokud si myslíš že je toto normální tak se pleteš,mně chytne vždycky na poprvé,a může být třeba -20...A to i přesto že mám nějaký žhavičky KO (ukazuje to kontrolka,řekl bych tak 2 budou KO...).Nevím čím to,že by ti spadávala nafta když to dýl stojí?I to je možný,zkouknout všechny hadičky,těsnění atd...Nic jinýho mně nenapadá :wink:

Napsal: stř 09.04.2008 20:44
od Caris
Ja se studenyma startama take nemam problem. Teple starty jsou o neco horsi ale vyresil jsem to vetsim predvstrikem. Zacal bych se zhavickama, pak s padajici naftou, podival bych se jestli tlaci cerpadylko v nadrzi. A nakonec tlaky ve valcich.

Napsal: stř 09.04.2008 23:48
od Gav328ci
DRZDK525 píše:mám e34 '94, bezvadný auto, prostě luxus, jediný co mě trápí jsou ty starty, když je auto studený, na potřetí, nebo na počtvrtý to nakonec chytne. Vím, že to tak se studenym šestiválcem bude, ale chtěl jsem se zeptat, jestli na to nemáte nějaký fígle, jak tomu motůrku pomoci, aby chytnul hned na poprvý i v zimě??.. Dík
Myslím že ti padá nafta

Napsal: čtv 10.04.2008 07:12
od dzonnek
Težko říci ale asi bych jako první měnil svíčky. A pak se uvidí. Rozhodně aby to chytlo na po 4té není určitě normální u žádného motoru. Jde o to co jde z výfuku...pokud to čoudí a motor má ze začátku nepravidelný běh budou to nejspíše svíčky pokud ale chytne a běží pak hladce je to docela možné že ti fakt může padat ta nafta..

Napsal: čtv 10.04.2008 13:59
od DRZDK525
dneska, to chytlo na poprvý a včery taky, ale jinak když je fakt zima tak to čoudí až se stydim, tak 15-20 sekund, pak se to zklidní, ještě chvilku kolísaj otáčky, ale tak po minutě už je to v pohodě.. Teplý starty jsou už potom lepší, otáčky už nekolísaj, prostě nejhorší je to po ránu to první nastartování, pak to chytá už v pohodě... Takže kouknu na svíčky, žhavičky a palivový čerpadlo? Jinak dík

Napsal: čtv 10.04.2008 14:06
od mika_hakkinen
než budeš kupovat nové svíčky, tak učin jednoduchý pokus odpoj od svíček ocelový pásek a vezmi kus drátu připoj to na servisních +12, a kde ta svíčka budou jiskry tak ta svička je OK, když nejiskří tak KO. Hele po zhasnutí kontrolky na palubce !!!!jestě hžaví tak 20sec toto dělá vetšina dieslu!!!! , podle teploty. Mám taky tdsko, hned po zhasnutí kontrolky taky nechytne na otočení v zimě, chce to počkat. v létě ani nehžavím

Napsal: čtv 10.04.2008 14:12
od Slid
to bude žhavičkama
Doporučuji BERU GV719 jsou to origo a člen Butch ti je sežene za 300,-/ks

Napsal: čtv 10.04.2008 14:21
od barvas
DRZDK525 píše:dneska, to chytlo na poprvý a včery taky, ale jinak když je fakt zima tak to čoudí až se stydim, tak 15-20 sekund, pak se to zklidní, ještě chvilku kolísaj otáčky, ale tak po minutě už je to v pohodě.. Teplý starty jsou už potom lepší, otáčky už nekolísaj, prostě nejhorší je to po ránu to první nastartování, pak to chytá už v pohodě... Takže kouknu na svíčky, žhavičky a palivový čerpadlo? Jinak dík

Svíčka a žhavička je totéž. Žhaví to vůbec? Koukni také na pojistku žhavení, a pak jestli jde na lištu po otočení klíčkem proud. Také může být v čudu relé žhavení.

Napsal: čtv 10.04.2008 16:20
od DRZDK525
díky kluci, o víkendu na to vlítnu a pak vám dám vědět!!!

Napsal: pát 11.04.2008 13:36
od RuDoSh
tak zkus parkrat nazhavit nez nastartujes.... ;-)

Napsal: pát 11.04.2008 18:53
od arctic
ja sem ho studenej ani nenatocil sliboval a hulil jak stary kamna a hle 4 zavky v p.... kdyby spadavala nafta tak si myslim ze to nehuli ne?