Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 17.04.2008 19:09
od fotobobo
Umil jsem motor u E34 TDS, a zhruba po 3km
od mycky to zacalo skubat, zacal svitit na budikach vstrik
a chciplo to.
Pak to slo zase nastartovat, pak to chvili jelo a zase chciplo...
Slysim nejake bzuceni u cerpadla, dojel jsem s tim jen tak tak
pred barak, a dal jsem to do garaze, skube to a chcipe to.
Co se s tim stalo?
Napsal: čtv 17.04.2008 21:00
od dzonnek
no to se tu řešilo že mýt tds se nemá bo je to nachylné na vodu..kdo by to byl řek že diesel?? No ale nechat proschnout a prej je dobré to pak projet at se to pořádně zahřeje a vše se vysuší...
Napsal: čtv 17.04.2008 21:13
od lucasoE30
typuju řídící vstřik , ten s kabelem

hodně náchylná věc...
Napsal: čtv 17.04.2008 21:23
od Caris
myji ho celkem pravidelne a nikdy jsem tento problem nemel ani u jednoho ze dvou tds. Je pravda ze nepouzivam tlakove myti
Napsal: čtv 17.04.2008 21:31
od fotobobo
lucasoE30 píše:typuju řídící vstřik , ten s kabelem

hodně náchylná věc...
Podle me to ma co delat s tou vodou...
Jako koupit novej?
Napsal: čtv 17.04.2008 21:46
od lucasoE30
voda je to na 100%
Napsal: čtv 17.04.2008 21:53
od fotobobo
lucasoE30 píše:voda je to na 100%
Ted jsem to byl nastartovat, a uz to slo normalne, vstrik nesvitil...
Jestli to bude zitra v poradku, tak uz ten motor nemeju....mozna
jen hodne opatrne a jen malo kdy...
Neni to zrovna nejlepsi pocit, kdyz TDS skube a chcipa a sviti kontrolka vstriku, netahne a za tebou troubi B6 Passat a lepi se ti na prdel
jako dneska..
Napsal: čtv 17.04.2008 21:57
od lucasoE30
po umytí motoru, už jsem to zažil několikrát, dle mě řídící vstřik na 100%
třeba to vyschne....
Napsal: čtv 17.04.2008 22:03
od fotobobo
lucasoE30 píše:po umytí motoru, už jsem to zažil několikrát, dle mě řídící vstřik na 100%
třeba to vyschne....
Jasne, treba to vyschne, ale to znamena, ze kdyz pokropim vodou
ty kabely co jsou na to ridicim vstriku, tak je hned zle?
To neni nijak izolovany?
Kam vubec vedou ty kabely od ridiciho vstriku?
Diky
a sorry za OT
Napsal: čtv 17.04.2008 22:18
od lucasoE30
kam to vede ti přesně neřeknu, ale po mytí motoru to samé řešili mojizku dva přátelé s tds......zkus kontaktovat uživatele SMET
Napsal: čtv 17.04.2008 22:36
od Caris
n a bloku za cerpadlem je takovej plastovej tunel ve kterem je vedena veskera lektrika k motoru. Z tunelu vede pet dratu v mistech kde jsou cidla . na dratech jsou konektory na cidla a ridici vstrik Mozna problem bych videl na ten konektor jestli se do nej nedostala voda