Stránka 1 z 1
Napsal: pát 18.04.2008 00:11
od Fazeey
jak to vyřešit? při jízdě na silnici s kolejema je to trochu nepříjemný, ty přední 235tky si lítaj jak chtěj.. zkoušel sem točit tyčí řízení přímo serva, v servu vůle nebyla, ani v kloubu co je nad tim, vůle byla v tyči až někde za čelem.. co by jí tam mohlo zpusobovat? je tam ještě další kloub? v ETK jsem to nenašel.. dikes za rady
Napsal: pát 18.04.2008 10:39
od Caris
Fazeey píše:jak to vyřešit? při jízdě na silnici s kolejema je to trochu nepříjemný, ty přední 235tky si lítaj jak chtěj.. zkoušel sem točit tyčí řízení přímo serva, v servu vůle nebyla, ani v kloubu co je nad tim, vůle byla v tyči až někde za čelem.. co by jí tam mohlo zpusobovat? je tam ještě další kloub? v ETK jsem to nenašel.. dikes za rady
Myslim ze celej problem je koleje na silnici a 235. Ja mam 225 a ten neprijemny pocit znam.
Napsal: pát 18.04.2008 14:58
od Fazeey
Caris píše:Fazeey píše:jak to vyřešit? při jízdě na silnici s kolejema je to trochu nepříjemný, ty přední 235tky si lítaj jak chtěj.. zkoušel sem točit tyčí řízení přímo serva, v servu vůle nebyla, ani v kloubu co je nad tim, vůle byla v tyči až někde za čelem.. co by jí tam mohlo zpusobovat? je tam ještě další kloub? v ETK jsem to nenašel.. dikes za rady
Myslim ze celej problem je koleje na silnici a 235. Ja mam 225 a ten neprijemny pocit znam.
tak to je jasný, já to psal jako příklad kdy mi ta vůle vadí, na dálnici to samo skoro nepoznam, ale když sem to auto koupil tak to v kolejích takhle nelítalo a ta vůle v tyči je, takže to nebude jen problem silnic
Napsal: stř 23.04.2008 15:23
od radims
zahýbej volantem když stojíš na místě bez nastartovaného motoru (servo mimo provoz) - je tam vůle? Pokud ano, zkus utáhnout převodku řízení, ale ne moc. Jinak: mám 225, žádnou vůli a v kolejích lítám jak hadr na holi.
Na e36 jsem měl 235, vzadu 255 a bylo to ještě horší....
Napsal: stř 23.04.2008 15:31
od tds
chlapci e39tka už nemá maticové řízení ale hřebenové, žádná převodka dotahnout nejde.já bych mrknul na všechny rejdové čepy jestli nejsou vybité a potom na všechny klouby na tyči řízení z převodky do volantu.pokud je vůle v samotném řízení tak to je tak na výměnu ale to pochybuji že by převodka nějakou tu vůli měla.a jinak vůli měřit při nakoplém motoru!jelikož tlak oleje případnou vůli v klidovém stavu vymezí.
Napsal: stř 23.04.2008 16:19
od Vlasta
E39 540i má převodku, ale tohle asi nebude tenhle případ.
Napsal: stř 23.04.2008 17:58
od tds
To jo jako jedinná,ale doufám že o 4,0 se nebavíme
Napsal: stř 23.04.2008 23:32
od Fazeey
tds píše:chlapci e39tka už nemá maticové řízení ale hřebenové, žádná převodka dotahnout nejde.já bych mrknul na všechny rejdové čepy jestli nejsou vybité a potom na všechny klouby na tyči řízení z převodky do volantu.pokud je vůle v samotném řízení tak to je tak na výměnu ale to pochybuji že by převodka nějakou tu vůli měla.a jinak vůli měřit při nakoplém motoru!jelikož tlak oleje případnou vůli v klidovém stavu vymezí.
čepy jsou v poho neni tam nic volnýho nejdřiv sem si taky myslel že je v prdeli tyčka řízení ale sou ok.. jak sem psal - vůle je někde na tyči řízení, ten kloub je v poho, zajímá mě kde na tý tyči může bejt vůle - řekněme od kloubu až k volantu. Nápad?
Napsal: stř 23.04.2008 23:37
od smana
tds píše:chlapci e39tka už nemá maticové řízení ale hřebenové, žádná převodka dotahnout nejde.já bych mrknul na všechny rejdové čepy jestli nejsou vybité a potom na všechny klouby na tyči řízení z převodky do volantu.pokud je vůle v samotném řízení tak to je tak na výměnu ale to pochybuji že by převodka nějakou tu vůli měla.a jinak vůli měřit při nakoplém motoru!jelikož tlak oleje případnou vůli v klidovém stavu vymezí.
Myslím že před FL bylo šnekové nebo maticové řízení, ale nechci se hádat

Napsal: čtv 24.04.2008 07:42
od tds
smana píše:tds píše:chlapci e39tka už nemá maticové řízení ale hřebenové, žádná převodka dotahnout nejde.já bych mrknul na všechny rejdové čepy jestli nejsou vybité a potom na všechny klouby na tyči řízení z převodky do volantu.pokud je vůle v samotném řízení tak to je tak na výměnu ale to pochybuji že by převodka nějakou tu vůli měla.a jinak vůli měřit při nakoplém motoru!jelikož tlak oleje případnou vůli v klidovém stavu vymezí.
Myslím že před FL bylo šnekové nebo maticové řízení, ale nechci se hádat

šnekové se nepoužívá 30let
Napsal: pát 25.04.2008 10:18
od smana
tds píše:smana píše:tds píše:chlapci e39tka už nemá maticové řízení ale hřebenové, žádná převodka dotahnout nejde.já bych mrknul na všechny rejdové čepy jestli nejsou vybité a potom na všechny klouby na tyči řízení z převodky do volantu.pokud je vůle v samotném řízení tak to je tak na výměnu ale to pochybuji že by převodka nějakou tu vůli měla.a jinak vůli měřit při nakoplém motoru!jelikož tlak oleje případnou vůli v klidovém stavu vymezí.
Myslím že před FL bylo šnekové nebo maticové řízení, ale nechci se hádat

šnekové se nepoužívá 30let
Sem říkal že se nechci hádat, samo že je to maticové. 30 let jsi ale trochu přehnal, 15 možná

Napsal: pát 25.04.2008 11:01
od Caris
smana píše:tds píše:smana píše:[quote="tds"]chlapci e39tka už nemá maticové řízení ale hřebenové, žádná převodka dotahnout nejde.já bych mrknul na všechny rejdové čepy jestli nejsou vybité a potom na všechny klouby na tyči řízení z převodky do volantu.pokud je vůle v samotném řízení tak to je tak na výměnu ale to pochybuji že by převodka nějakou tu vůli měla.a jinak vůli měřit při nakoplém motoru!jelikož tlak oleje případnou vůli v klidovém stavu vymezí.
Myslím že před FL bylo šnekové nebo maticové řízení, ale nechci se hádat

šnekové se nepoužívá 30let
Sem říkal že se nechci hádat, samo že je to maticové. 30 let jsi ale trochu přehnal, 15 možná

[/quote]
Mohu poprosit o presnou specifikaci rozdilu snekoveho a maticoveho prevodu rizeni. Dekuji
Napsal: pát 25.04.2008 22:43
od Lubos
měl jsem něco podobného, když jsem zvedl přední kolo tak sním šlo kousíček povitáhnout jako když máš volné matky na kole a mělo to přesně i ten stejný zvuk, říkal jsem si že je to něco v řízení asi tička, v servisu mi vyměnili spodní rameno a problém byl vyřešen.
Napsal: sob 26.04.2008 08:06
od BAVORAK009
Ahoj ja som mal tiez tento problem ze auto islo kade chcelo len nie ako malo ist.Myslel som si ze to bude nieco v riadeni alebo capi ale bolo to uplne nieco ine.Boli to samotne hlinikove disky.Staci ked su trosku krive a je problem.Dal som si vyrovnat vsetky styri disky a je po probleme.Vyskusaj aj tuto variantu a daj si vyrovnat disky

Napsal: sob 26.04.2008 13:38
od Fugo
nevím jak u e3í ale u e32 je v oblasti nad nohama (botama) řidiče pod plastem je na řídící tyči matka 32 a ta pokud je volnější tak nestahuje dokanale a v tyči řízení je vůle, je tam tisícihrah pro štelování volantu. Takže kouknout zda tam je a případně dotáhnout.