Stránka 1 z 1

Napsal: stř 30.04.2008 14:54
od Shimi
Zdravim vsechny,
mam takovy problem ze ktereho mi uz jde hlava kolem. Pokusim se to cele popsat. Mam e39 520i Touring

Vymenil jsem predni kotouce a desky, brzdic trochu roztahl klestema, samo ocistil dosedaci plochy atd atd. Nakonec jsem vymenil prolitim brzdovou kapalinu (OMW DOT4) a kompletne odvzdusnil s nastartovanym motorem systemem od nejvzdalenejsiho kola.
A ted kdyz jezdim mi to dela neprijemnou vec a to tu, ze to na prvni seslapnuti brzdy zabire nize nez na druhe (proste jako kdyz tam je vzduch) tak jsem to cele odvznusnil znova, prolil z krz to dalsi litr brzdovky. Nikde ani bublinka a dela to stale a nemeni se to. Sice to i na to prvni seslapnuti brzdi ale stve me to a nevim co by to mohlo byt...

A druha vec je ze jiz od doby co jsem to auto koupil ma druhy neduh v podobe spojky, ktera ma za studena zaber od spoda (poradne nevystavuje) a kdyz se cele auto prohreje, tak se to srovna do normalu. Takze taky kompletni vymena brzdovky a nasledne dukladne odvzdusneni a dela to naprosto beze zmeny dale. :?

proste nevim co tyto dve veci mohou byt ... u brzd hlavni brzdovy valec ? a u spojky to neco co ji automaticky nastavuje ??

Jestli ma nekdo s timto nejake zkusenosti tak prosim poradte.

Diky :(

Napsal: stř 30.04.2008 16:14
od tds
špatně odvzdušněné,nejspíš
Navíc odvzdušnění spojky se dělá jiným způsobem jako u brzd.

Napsal: stř 30.04.2008 17:35
od Shimi
no spatne odvzdusnene.... to se rekne ... odzdusnil jsem jiz docela dost brzd, takze jestli neni BMW naprostej atyp tak by to melo byt v poho... Zkus chvalne poslat navod na odvzdusneni brzd a spojky u bmw.... Podotykam, ze sem samozrejme pouzival hadicku a lahev na odchyt kapaliny, pricemz hadicka byla ponorena pod hladinu, brzdy natlakovat pak seslapnout, pricemz druhy clovek povolil odvzdusnovak a kdyz byla brzda na podlaze tak podrzet a utahnout ... opkovat ...

A jak se teda dela ta spojka ?

Napsal: čtv 01.05.2008 21:10
od Peter
dalšou možnosťou je zadratie, že platničky ešte nedosadajú celou plochou na kotúč, tým že došlapneš druhýkrát pritlačí ich viac a už to brzdí, pozri kotúč z jednej druhej strany ako ho zadiera, prípadne to zbadáš na platničkách či ich derie po celej ploche

Napsal: pát 02.05.2008 07:56
od Elektro
Shimi píše:no spatne odvzdusnene.... to se rekne ... odzdusnil jsem jiz docela dost brzd, takze jestli neni BMW naprostej atyp tak by to melo byt v poho... Zkus chvalne poslat navod na odvzdusneni brzd a spojky u bmw.... Podotykam, ze sem samozrejme pouzival hadicku a lahev na odchyt kapaliny, pricemz hadicka byla ponorena pod hladinu, brzdy natlakovat pak seslapnout, pricemz druhy clovek povolil odvzdusnovak a kdyz byla brzda na podlaze tak podrzet a utahnout ... opkovat ...

A jak se teda dela ta spojka ?


Já když jsem dělal brzdy tak jsem šlápal 2x a pedál jsem pouštěl pomalu....a výsledek super

Napsal: pát 02.05.2008 09:54
od smana
Spíš bych to ovzdušňoval s vypnutým motorem. Tzn bez posilovače.

Napsal: pon 12.05.2008 11:11
od Shimi
Diky za tipy, byl jsem ted na dovolene, tak jsem to tu nekontroloval.... Takze bych nerad aby to vypadalo, ze nemam o vecne rady zajem.

Jinak desky jeste nejsou zcela sedly ...

Napsal: úte 19.03.2013 12:22
od patas24
Já bych to viděl na spojkový váleček určitě tam jsou dva pomocný a hlavní a když je v prdeli ten pomocný dělá to co píšeš