Stránka 1 z 1

Napsal: úte 06.05.2008 21:33
od Thomson
Mam nabidku na e60 530d v automatu a se 300tis km. Veskery servis v autorizovanem servisu. Ma nekdo zkusenosti s takovou porci km a automatem? Zajimaji mne konkretni zkusenosti na problemove dily pokud nejake jsou.

Napsal: úte 06.05.2008 22:42
od Demostenes
Moje e34 mela automat a urcite pres 300k km a slapal jak vino. Ale neznal jsem historii, mohl byt klidne meneny. Dalsi vec je, ze e34 byla porad stara skola, takze tyhle veci vydrzely o dost vice, nez je dnes zvykem.

Napsal: stř 07.05.2008 08:25
od Thomson
no prave tohle je uz neco uplne jineho takze se to muze srat a taky nemusi, tim myslim nejen prevodovku ale i dalsi dily

Napsal: stř 07.05.2008 09:20
od Demostenes
Thomson píše:no prave tohle je uz neco uplne jineho takze se to muze srat a taky nemusi, tim myslim nejen prevodovku ale i dalsi dily


Treba motoru mas vetsi sanci, ze bude v poradku nez u manualu.

Napsal: stř 07.05.2008 10:14
od gogoho
Automatu bych se nebál, pokud na něm byl měněnej olej atd.... Spíš toho motoru.....Jsou lidi co na tom maji 300tkm..a maji vše ok a bez problému......a jsou lidi co už maji po 100tkm novej motor......Je to kus od kusu a o chování člověka k autu......U 530D bych se já osobně bál dalších investic....

Napsal: pát 09.05.2008 09:32
od na_nervy_z_iDrivu
gogoho píše:Automatu bych se nebál, pokud na něm byl měněnej olej atd.... Spíš toho motoru.....Jsou lidi co na tom maji 300tkm..a maji vše ok a bez problému......a jsou lidi co už maji po 100tkm novej motor......Je to kus od kusu a o chování člověka k autu......U 530D bych se já osobně bál dalších investic....



Mám 530dA a podľa toho čo mi povedal servisák v BMW na E60 sa olej v automate nemení.

Napsal: pát 09.05.2008 11:12
od Srandik32
na_nervy_z_iDrivu píše:
gogoho píše:Automatu bych se nebál, pokud na něm byl měněnej olej atd.... Spíš toho motoru.....Jsou lidi co na tom maji 300tkm..a maji vše ok a bez problému......a jsou lidi co už maji po 100tkm novej motor......Je to kus od kusu a o chování člověka k autu......U 530D bych se já osobně bál dalších investic....



Mám 530dA a podľa toho čo mi povedal servisák v BMW na E60 sa olej v automate nemení.


Podle servisáku se olej měnit nemusí,to mi řekli i u e36,i e39 ale je to na každým jak se k tomu postaví.Už jsem se setkal s případama že po výměně oleje v rychlostce šla postupně do kytek.Ale já osobně taky olej v rychlostce neměním,zatím jsem neměl nejmenší problém.

Napsal: ned 11.05.2008 14:57
od na_nervy_z_iDrivu
Srandik32 píše:
na_nervy_z_iDrivu píše:
gogoho píše:Automatu bych se nebál, pokud na něm byl měněnej olej atd.... Spíš toho motoru.....Jsou lidi co na tom maji 300tkm..a maji vše ok a bez problému......a jsou lidi co už maji po 100tkm novej motor......Je to kus od kusu a o chování člověka k autu......U 530D bych se já osobně bál dalších investic....



Mám 530dA a podľa toho čo mi povedal servisák v BMW na E60 sa olej v automate nemení.


Podle servisáku se olej měnit nemusí,to mi řekli i u e36,i e39 ale je to na každým jak se k tomu postaví.Už jsem se setkal s případama že po výměně oleje v rychlostce šla postupně do kytek.Ale já osobně taky olej v rychlostce neměním,zatím jsem neměl nejmenší problém.



Presne tak ... pokial mi nehlási PC problém a radí úplne skvelo tak to nechám tak ako to je. Mám 129 tis. km a musí vydržať omnoho viac. Môj odhad / a to je odhad nie automechanika / min. 5OO tis. km bez zásahu....

Druhá vec je že ja jazdím dlhšie cesty a žiadna divočina.... Rýchlo to ano ale plynulo ......

Možno neaký pilot čo to "nešetrí" je iného názoru....

Napsal: úte 13.05.2008 21:58
od Thomson
Diky za reakce, auto bude asi uz v patek :)

Napsal: úte 13.05.2008 22:39
od joshua666666
Vobec by som sa tých km nebál kámoš má 525i a nalietané 389tis km a absolútne žiaden problém,ale ako tu už niekto písal je to o tom ako sa predchádzajúci majitel o auto staral....

Napsal: stř 14.05.2008 19:07
od hopiondra
ono taky u benzinu je vydrz automatu uplne o necem jinem nez u dieslu rozdil v tocivem momentu a razanci jakou nastupuje u dieslu je pro prevodovku velka zatez,pokud nebude cukat,nebou se ozyvat rany,tak je to dobre znameni,ale jak pocitis nakou z techto veci nebo obrovskej prokluz ,uz bych se bal.

Napsal: pát 16.05.2008 21:04
od wojta
no tak toho bych se už bál - osobně bych si nekoupil nic takovýho. Moje osobní zkušenost s auty našich zákazníků - počítej určitě se vstřikama, turbínou a stoprocentně do cca 50t km s převodovkou.

takže když to tak počítám, tak to aby sis odložil bokem ještě dalších cca 100t Kč, protože tohle prostě potká každýho - bohužel...


podle mě by si nikdo neměl nadělit nic takovýho, pokud předem nepočítá s tím, že ho to bude stát to zmiňovaný kilo, protože pak bude nepříjemně překvapenej...

ty nový auta už nejsou, co to bývalo dřív - na starých e34 ještě všechno vydrželo milion kilometrů, dnes už to je všechno vyhnaný na výkon, na co nejnižší emise a na co nejnižší váhu a co nejmenší spotřebu a to se všechno musí někde projevit. O přeelektrizovaný celý soustavě všeho co v autě je už ani nemluvím...

měli jsme tady jednu 530d, která měla najeto 350.000km a pán to najel za 3 roky - a když jsem viděl faktury (protože jezdil do značkovýho servisu...), tak jsem se málem poblil - celkem nechal na servisu pokud si to dobře pamatuju 1.400.000,- (za 3 roky od koupě novýho auta...). To bych to auto už asi po dvou letech radši zapálil. Jo a to byl vlastně krám s manuální převodovkou, na tom autě se za ty 3 roky vyměnilo fakt snad všechno co šlo, jenom kromě tý převodovky a sedaček a karoserie 8O

Napsal: sob 17.05.2008 00:24
od Demostenes
hopiondra píše:ono taky u benzinu je vydrz automatu uplne o necem jinem nez u dieslu rozdil v tocivem momentu a razanci jakou nastupuje u dieslu je pro prevodovku velka zatez,pokud nebude cukat,nebou se ozyvat rany,tak je to dobre znameni,ale jak pocitis nakou z techto veci nebo obrovskej prokluz ,uz bych se bal.


Ja si naopak myslim, ze pro diesel je automat daleko lepsi reseni, protoze ty razy jsou hydrodynamickemu menici skoro ukradeny, coz se neda rici o spojce a normalni prevodovce. Ono dokonce puvodni koncepce dieselu byla takova, ze budou jen s automatem, aby vykompenzoval jejich priserny chod, jenze tlak trhu chtel manualy, takze nakonec to vyresili tak, ze tam flakli dvouhmotovy setrvacniky.

Jinak souhlasim s tim, ze diesel a udrzba, to fakt ne. Stary dobry TDS a tak, to nebyl skoro problem, nicmene ty common raily jsou tak na hranici vydrze materialu, ze se to silene sere. Slysel jsem o cloveku, ktery si BMW desne chvalili, ale rikal, ze priste uz jedine benzin, ze na ten diesel vazne nema (porad se neco sralo na motoru).