Stránka 1 z 1
Napsal: ned 11.05.2008 23:52
od donco
Zdravím mám velký problém.V lednu mi od topení vyhořel komplet kabelový svazek byl zkrat a plameny.Autí opravené ale chybí výkon.Do kopečka ani trojka nebere,na vplnoběh jde do otáček normálně ale při jízdě je to líné a tupé.Myslel jsem turbo ale to funguje.Vyměnil jsem naftový filtr a stále nic.Je to šílené a nevím si už rady.Díky za pomocnou radu
Napsal: pon 12.05.2008 00:45
od Holly
Dav základní tipy: čerpadlo v nádrži nebo potenciometr plynu=>Vyměnit... (čerpadlo změřit na stolici jestli dost tlakuje)
A nejpohodlnější a nejjednodušší je diagnostika;)
Napsal: pon 12.05.2008 00:55
od Horys
Skus se podívat na těsnost hadic od sani k turbu a podtlaky.jinak jak tady psal Holly diagnostika
Napsal: pon 12.05.2008 08:39
od donco
díky za tipy,zkusím kouknout

Napsal: pon 12.05.2008 22:42
od donco
Holly píše:Dav základní tipy: čerpadlo v nádrži nebo potenciometr plynu=>Vyměnit... (čerpadlo změřit na stolici jestli dost tlakuje)
A nejpohodlnější a nejjednodušší je diagnostika;)
čerpadlo v nádrži musí nějak tlakovat?to podávací?
Napsal: pon 12.05.2008 23:35
od oldaf
Pokud máš v nádrži víc jak 15litrů tak to podávací čerpadlo v nádrži nemusí vůbec fungovat a nemá to vliv na výkon. Tím to určitě není. Jinak mělo by dávat tlak asi 0,4baru.
Napsal: pon 12.05.2008 23:38
od donco
oldaf píše:Pokud máš v nádrži víc jak 15litrů tak to podávací čerpadlo v nádrži nemusí vůbec fungovat a nemá to vliv na výkon. Tím to určitě není. Jinak mělo by dávat tlak asi 0,4baru.
čerpadlo normálka maká asi budu muset na diagnostiku
Napsal: úte 13.05.2008 12:14
od Holly
oldaf píše:Pokud máš v nádrži víc jak 15litrů tak to podávací čerpadlo v nádrži nemusí vůbec fungovat a nemá to vliv na výkon. Tím to určitě není. Jinak mělo by dávat tlak asi 0,4baru.
To by mě zjímalo proč? A proč zrovna 15l?

Já tam mám například momentálně cca 25 l a čerpadlo fachčí furt...
Napsal: úte 13.05.2008 12:50
od fafejta
On psal více jak 15l,pak čerpadlo tam nemusí být,protože pak už je dostatečný hydrostatický spád.
Napsal: stř 14.05.2008 15:23
od Holly
No a to mě právě zaráží... já mám víc a čerpadlo stejně čerpá pořád...
Napsal: stř 14.05.2008 19:00
od donco
no čerpadlo mě taky běží takže to neřeší můj problém
Napsal: stř 14.05.2008 22:28
od Holly
zkoušel si už projít ty kabely i dál? mohlo se to zkratovat a prohořet i jinde... Proud je sviňa

Napsal: úte 27.05.2008 13:25
od donco
Holly píše:zkoušel si už projít ty kabely i dál? mohlo se to zkratovat a prohořet i jinde... Proud je sviňa

zkošel,kabelové svazky jsou vyměněné
Napsal: stř 28.05.2008 07:58
od ilegaltuner
kámošovi ůplně to samé dělá omega TDS. Prostě to auto netah je to apsolutně bez výkonu a ještě to často nechce naskočit. Budu tet na tom měnit tlakové čerpadlo tak uvidíme

Napsal: stř 28.05.2008 13:36
od gyrous
Možná ti odešlo něco i s tím dohromady.
Takhle na dálku jak to popisuješ, tak se zdá, že si ŘD myslí, že je přehřátý motor (ten zkrat se mohl dostat na dálku i k choulostivým spojům).
Tipuju na závadu řídící jednotky a nebo čidla, které určuje teplotu při jízdě.
Chování auta je stejné i po zahřátí?
Napsal: stř 28.05.2008 22:33
od kavanda
bude to asi řídící jednotka,zkus to (pokud nechaj) někde v service si tam dát 100% řídící jednotku
