Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 22.05.2008 10:48
od Kriznik
vi nekdo jak se nastavuje regulator u niva na "mrtvou" polohu?
nedari se nam to nastavit tak, aby to nevylezlo vys nez je potreba
delal to nekdo nekdy? diky za podnety :]
Napsal: čtv 22.05.2008 10:52
od Fugo
vzadu na regulátoru je páka, skrze ní je díra cca 3-4mm a v regulátoru je taky díra takže pro "mrtvou" polohu je třeba nastavit páku tak aby se dal skrze ní strčit vrták tak aby zapadl do díry v regulátoru.
Napsal: čtv 22.05.2008 11:19
od Kriznik
diky, vyzkousime
dam vedet
Napsal: pát 23.05.2008 19:57
od Kriznik
paka i regulator jsou proti sobe ok, ale porad to leze nahoru
problem bude v te osicce, ktera je na regulatoru na ktery je paka
ma byt uplne vlevo, vpravo nebo uprostred? nebo se nema vubec otacet?
dik ;]
Napsal: pát 23.05.2008 21:05
od Fugo
osička je přeci sešroubovaná s pákou
Napsal: pát 23.05.2008 21:38
od Kriznik
osicka je v regulatoru, bez zapnuteho motoru s ni jde hybat, pri zapnutem ne (natlakovano)
osicka na pace by nemela smysl, je napevno v regulatoru preci ne?
Napsal: pát 23.05.2008 21:45
od Fugo
pokud se bavíme o tom regulátoru vzadu nad nápravou, tak na pevno je regulátor - jeho tělo a do něj vedou trubky s olejem, do regulátoru jde osička která se v něm hýbe, na osičce je přišroubovaná páka a na páce je na kloubu táhlo které vede na objímku na stabilizátor.
Napsal: pát 23.05.2008 21:47
od intruder
Osicka je sesroubovana s pakou, ale problem je v tom ze sroub paky se uvolnil a paka spadla z osicky dolu. takze otazka zni: pri mrtvem uhlu paky ma byt osicka regulace v jake poloze? uplne natocena na levy doraz, pravy doraz nebo uprostred? Dekuji za rady

Napsal: pát 23.05.2008 21:49
od Fugo
aha takhle je to, když na to nezapomenu tak se na to v právi kouknu, jeden regulátor mám vyndanej, ale mám takovej pocit že osičkou jde točit dokola.
Napsal: pát 23.05.2008 21:54
od intruder
puvodne me taky slo s tim otocit dokola, ale myslim ze to bylo kdyz jsem mel sundane "koule" a system byl bez tlaku, ted po natlakovani to ma kratky pohyb osicky regulatoru - tak cca pul otacky kolem osy. Nicmene si myslim ze problem bude jeste nekde jinde - at delam co delam zadek se nafoukne do maximalni polohy a zaboha nechce klesnout - jednak to vypada blbe a pak tim celkem utrpela stabilita auta. neni nekde prehled "akcnich clenu" systemu? nebo neznate to nekdo do podrobna?
Napsal: pát 23.05.2008 22:08
od Fugo
co myslíš těmi akčnímy členy? Nivo je čistě hydraulika žádná elektronika, vše ovládá ten regulátor, pokud se tedy nic neděje při nastartovaném motoru a točením tyčky tak bude regulátor KO a pouští do koulí a tlumičů max tlak.
Napsal: pát 23.05.2008 22:17
od intruder
Toho jsem se prave bal.....ze bude KO - proto to nejspis odpalilo puvodni koule...... chjo. takovy dotaz, ten co mas na dilne je funkcni?

Napsal: sob 24.05.2008 07:08
od Fugo
to nejsem schopen říct (o funkčnosti), co se týče zničení koulí, tak to je nesmysl, v kouli je membrána a ta za čas prostě praskne, jistě je to dělaný tak aby to mu max tlak v systému nevadil.
Napsal: sob 24.05.2008 09:26
od intruder
No pokud je to natlaceny na plno a jezdis tim delsi dobu tak si myslim ze se to podili na jejich zniceni - resp. je to dorazi, kor kdyz priprahnes prives....
Napsal: sob 24.05.2008 09:30
od Fugo
systém je navržen jistě tak aby vůz mohl jezdit stále plně naložen tudíž s max tlakem oleje na zadku, v kouli je membrána ktérá vlastně plní funkci tlumiče, pokud je KO tlumiče jsou tvrdý jak kámen. Jakákoliv jízda a tím pádem prohýbání membrány ji opotřebovává.

Napsal: ned 25.05.2008 18:41
od intruder
System jako takovy funkcne chapu, mel jsem strach o ty nove koule aby je to neodpravilo, nejsou zrovna zadara. Kazdopadne diky ti moc za uzitecne rady a tipy. Napadlo me jak odzkouset zda refulace reguluje - oddelam ji a zkusim do no pustit vzduch pod nejakym slabsim tlakem- tak 4-5atm. a pri tom hejbat s tou osickou jestli se prutok bude menit nebo zustane nezmeneny- nebude reagovat na pohyb osicky.Je to dobrej napad spatnej napad nebo jakej je to vlastne napad??

Napsal: ned 25.05.2008 21:50
od Fugo
myslím že je to zbytečné, pokud ti to nereaguje takhle na autě tak to mimo nebude jiný.
Napsal: sob 07.06.2008 00:30
od Kriznik
regulacni ventil je vymenenej
ale porad resime problem s polohou osicky, proste auto si nastavime do vysky jak ma byt, ale nemame tuseni v jake poloze je osicka tak, ze zavira tlak resp. tak aby nepoustela dalsi olej do tlumicu
na tom ventilu je dulcikem (na obou co mame) nejaka tecka, ktera (asi) neco znamena
... takze veskery nas problem tkvi v tom, ze nevime jak nastavit osycku tak, aby byla v poloze, ktera nepousti dal olej
pokud tuhle "banalitu" vyresime, tak pak uz nasadit paku a melo by to fungovat
ale zatim, se pokazdy auto zvedlo, nekdy min nekdy vic v zavislosti na tom v jaky poloze jsme to zrovna zkusili
hilfe hilfe ;]
praha! :]
Napsal: sob 07.06.2008 09:29
od Kriznik
tak jsem neco nasel v Bentley manualu, vyzkousime
Napsal: sob 07.06.2008 11:00
od psena
Kriznik píše:tak jsem neco nasel v Bentley manualu, vyzkousime
Vyhod to nivo, stejne je na M5 na ho...