Stránka 1 z 2

Napsal: pon 26.05.2008 19:10
od Johny9
Mam e34 tds a dnes jsem 5krat seslapnul plyn a vyblikal zavadu prvne se vstrikovani rozlo jednou pomalu a pak 27krat rychle po sobe tak nevim jaka zavada to vlastne je.Nevi to nekdo z vas.diky

Napsal: pon 26.05.2008 22:35
od fafejta
Tak todle ti řeknu,že ti asi nikdo neřekne.Ona sice existuje tabulka,dříve jsem si také myslel,že to tak je,ale ta neudává počet bliknutí nýbrž tzv. kod závady.Halé já si tu tabulku dělám sám simulací různých závad,odpojíš něco =určitý počet bliknutí,ale mám asi zmáknutých 30%závad a tuhle nemám.Je to náročný na čas v něčem se hrabat jen tak zadarmo.Ale ten autodiagnostický systém co mají TDS a USA benzínové verze je docela šikovný,fakt to tu základní diagnostiku dokáže nahradit.Takže asi tak,na netu to hledat je promrhaný čas ,to ti říkám rovnou.Ale závada to je zcela určitě,bez závad to vždy blikne jen jednou .

Napsal: pon 26.05.2008 22:44
od bmw123456
U tds vyblikavani zavad nefunguje...to co ti tam blika ..znaci, ze je v pameti nejaka zavada....

The engine control module (ECM) fault memory can only be accessed and erased using diagnostic equipment connected to the data link connector (DLC).

Napsal: pon 26.05.2008 23:18
od fafejta
Se hrubě mýlíš.Praxe je zcela jiná.

Napsal: pon 26.05.2008 23:41
od bmw123456
Jen co koukam tak vyblikavani je treba u 525i a to tak ze se pripoji LEDka na pin konektoru a ta ukaze vic.Ale na tds tu nemam vubec ani postup vyblikavani..hold mam chudou databazi :)

PS.: mýlím se, ale rozhodně ne hrubě :D

Napsal: pon 26.05.2008 23:48
od starML
BMW DIAGNOSTIC TROUBLE CODES (DTC)
All 1989-94 BMW vehicles are equipped with a self diagnostic system for the detection of injection faults. When a fault is detected by the system the Electronic Control Unit (ECU) records the code corresponding to the defect in the ECU's memory until either: Takže si dej do vyhledávače např.
http://search1.seznam.cz/google?q=blink+code+BMW , tam najdeš několik publikací s kódy a co znamenají.

To review the FAULT CODES from the ECU memory use the following procedure (postup):
1) Turn the ignition switch to the 'engine run' position (zapnout zapalování).
2) Depress the gas pedal to the floor 5 times (5x sešlápnout pedál plynu až na podlahu). The CHECK ENGINE light will blink out the FAULT CODES starting with the lowest number first. (Kontrolka CHECK ENGINE vybliká kód chyby, nejnižší číslo jako první). These FAULT CODES consist of 4 digits each separated by a short pause, ie. blink pause blink blink pause blink pause blink translates as 1 2 1 1 (Kód chyby se skládá ze 4 čísel oddělené krátkou pauzou, t.j. blik pauza blik blik pauza blik pauza blik znamená kód 1211)

U mě to bohužel nejde, mám rok výroby 99.

Napsal: úte 27.05.2008 00:00
od fafejta
Ale né na TDS(počet bliknutí) jen kody.......a ty jsou ti......

Napsal: úte 27.05.2008 06:38
od Fugo
jen doplním že kontrolka Check engine není pro evroúpu zapojena, viz moje téma v 7er, do hledání zadej Check engine a autor Fugo a ono ti to vyjede, bohužel seznam chybových kodů pro tds nemám.

Napsal: úte 27.05.2008 09:47
od fafejta
Já jsem mu to,ale psal hned na začátku ,že to nesouhlasí,že kod závady nerovná se počet bliknutí u M51(tds).
Např.odpojením snímače teploty vzduchu to blikne 1 pomalu a 15 krát rychle,ale v těch tabulkách co mu tady nabízí ˇˇStarML ˇˇ je to
52=čidlo teploty vzduchu ,ale 52krát to neblikne a takto je to se všemi závadami což jsem mu ovšem psal hned na začátku,že je to zbytečný čas to hledat na netu.Ale hold....... :roll:

Napsal: úte 27.05.2008 10:16
od xtreme
keby to bola zavada 52 nebliklo by to najskor 5krat pauza 2krat? podla toho co psal starMl som tom takto pochopil.. ne 52krat za sebou..

Napsal: úte 27.05.2008 10:25
od Fugo
kod závady 52 je pravděpodobně kod chyby který člověk dostane při napojení čtečky chybových kodů, takže dle mého názoru to nemá nic společnýho s vyblikáním, zatím jsem viděl vždy vyblikání (u e32) ve tvaru

počet bliknutí
1 pro většinu aut s jednou ecu motoru číslo závady
X XXX

takže dohromady 4 čísla. např

1_4_4_4 vše OK, bez závad

jedno bliknutí, dlouhá mezera, 4 bliknutí, dlouhá mezera, 4 bliknutí, dm, 4bliknutí, dm a pak znova dokola, jak vytáhnout další závadu viz. to téma v sedmičkách. Co se týče tabulky chybových kodů zkusil bych nahlédnout do knihy pro e34 od Bentley (i když v usa asi moc dieselů nebylo) a nebo pohledat na bimmerboard.com

Napsal: úte 27.05.2008 15:12
od fafejta
Celé toto téma je,že se ptá na tds,a to bliká chybu opravdu jinak.

Napsal: úte 27.05.2008 15:49
od xtreme
fafejta, spytam sa ta tu, nejdem vytvarat novy temu kvoli tomu.. skusal som vyblikat zavadu na 524td.. a blikalo mi to tak, ze raz, pauza, raz, pauza raz.. trikrat bliklo ale s prestavkami.. nevies co to znamena?

Napsal: úte 27.05.2008 16:33
od fafejta
To nevim ,524td má řj DDE1 s dvouma řídícíma jednotkama a tam ty počty blikání jsou odlišné od TDS s řj DDE2.Tak fakt nevím.TDSa blikaj chyby prostě odlišněji.

Napsal: stř 28.05.2008 00:11
od rzich
at delam co delam ale u 525 TDS 01/95 ani hovno,a
nerosviti ani zarovka check engine jestli tam vubec ta kontrolka vubec je............

Napsal: stř 28.05.2008 16:50
od fafejta
To bliká kontrolka s ikonou vstřiku,ta oranžová vedle spirály žhavení.

Napsal: stř 28.05.2008 21:13
od rzich
nekomu mozna ale me ne.nevadi kaslu na to dam to stejne na diagnostiku pac to zere jako krava.

Napsal: stř 28.05.2008 21:24
od fafejta
Kolik a hulíto?

Napsal: ned 01.06.2008 00:11
od rzich
no hulit to zahuli jenom pri akceleraci,to je pry normal.teple starty horsi a kdyz to chytne - bile to zadymi (asi hlava cerpadla-nevim jestli odchazejici cerpadlo ma vliv na spotrebu,studene mnohem lepsi ale par vterin po startu zvuky jakoby se domlouvaly valce dela to tak 2,5 roku co to mam .Emise na 1cku.Kdyz oddelam viko od oleje tak to prska olej celkem dost ale to muze byt rozvodakem.Olej nezere.Posledni spotreba vlastne zhruba byla 15l/150km ale jezdim po Londyne tak bud se mi to mozna zda a nebo nevim.Vyblikat si nemuzu nic pac to nejde,pr.naprava taky plovouci......zacina se to vrsit,na druhe strane to ma 262 000(teda doufam) a 13 let.

Napsal: ned 01.06.2008 14:02
od fafejta
To víš 13,to je v pubertě to jsou vždycky problémy.A jak to děláš to vybliknutí,počkáš než zhasne kontrolka vstřiku(tzv.test kontrolky) a pak 5x šlápneš max. plyn na podlahu?