Stránka 1 z 1

Napsal: úte 03.06.2008 20:35
od dexter
Kluci ,měnili jsme motor z 5ky 2l 24v za ten samej typ jen z 3ky. Všechno sme připojili,ale po nastartování motor funguje chvíli normálně a pak začnou klesat otáčky ze 700 pod 500 a takhle se to houpe, někdy až na 0 a to už je po houpání.Myslíte,že by to byl regulator volnoběžných otáček? Nebo by ste to vyděli na něco jiného?Dnes se v tom už hrabat nebudeme,ale vaše názory mě zajímaj. Po výkendu napíšu odhalení.
:roll:

Napsal: úte 03.06.2008 22:44
od benny24
hadice a podtlaky k sání jsou připojený dobře všechny ?

Napsal: stř 04.06.2008 17:47
od bmw123456
taky to napriklad muze delat IAT,ECT,MAF,MAP, nebo HO2S senzor nebo take IAC,ISC regulator, popripade ECM. :D

Napsal: stř 04.06.2008 18:04
od fafejta
Map? :roll:

Napsal: stř 04.06.2008 18:37
od bmw123456
fafejta píše:Map? :roll:


manifold absolute pressure

Napsal: stř 04.06.2008 18:40
od fafejta
A viděl si to někdy u tohoto motoru? :roll:

Napsal: stř 04.06.2008 18:50
od bmw123456
fafejta píše:A viděl si to někdy u tohoto motoru? :roll:


To jsem samozrejme nevidel..samozrejme kdyz tam neni tak ho nekontrolujeme. :D Napsal jsem to tak vseobecne.

Napsal: stř 04.06.2008 19:02
od fafejta
:roll:... :roll:.... :roll: .........

Napsal: stř 04.06.2008 20:18
od benny24
nechte si ty přechytralý keci to si může taky přečíst v knížce a radší mu pomožte 8O

Napsal: stř 04.06.2008 20:28
od fafejta
Určitě bych začal volnoběžnákem a pak asi lamdou.A kouknul bych se na hadici z oddychu,aby si to nesálo falešnej(váhou nezměřenej luft) :wink:

Napsal: stř 04.06.2008 20:30
od fafejta
benny24 píše:nechte si ty přechytralý keci to si může taky přečíst v knížce a radší mu pomožte 8O




No já si tady netahal tričko.Takže by to mělo být v jednotném čísle.