Stránka 1 z 1
Napsal: úte 03.06.2008 20:35
od dexter
Kluci ,měnili jsme motor z 5ky 2l 24v za ten samej typ jen z 3ky. Všechno sme připojili,ale po nastartování motor funguje chvíli normálně a pak začnou klesat otáčky ze 700 pod 500 a takhle se to houpe, někdy až na 0 a to už je po houpání.Myslíte,že by to byl regulator volnoběžných otáček? Nebo by ste to vyděli na něco jiného?Dnes se v tom už hrabat nebudeme,ale vaše názory mě zajímaj. Po výkendu napíšu odhalení.

Napsal: úte 03.06.2008 22:44
od benny24
hadice a podtlaky k sání jsou připojený dobře všechny ?
Napsal: stř 04.06.2008 17:47
od bmw123456
taky to napriklad muze delat IAT,ECT,MAF,MAP, nebo HO2S senzor nebo take IAC,ISC regulator, popripade ECM.

Napsal: stř 04.06.2008 18:04
od fafejta
Map?

Napsal: stř 04.06.2008 18:37
od bmw123456
fafejta píše:Map?

manifold absolute pressure
Napsal: stř 04.06.2008 18:40
od fafejta
A viděl si to někdy u tohoto motoru?

Napsal: stř 04.06.2008 18:50
od bmw123456
fafejta píše:A viděl si to někdy u tohoto motoru?

To jsem samozrejme nevidel..samozrejme kdyz tam neni tak ho nekontrolujeme.

Napsal jsem to tak vseobecne.
Napsal: stř 04.06.2008 19:02
od fafejta
Napsal: stř 04.06.2008 20:18
od benny24
nechte si ty přechytralý keci to si může taky přečíst v knížce a radší mu pomožte

Napsal: stř 04.06.2008 20:28
od fafejta
Určitě bych začal volnoběžnákem a pak asi lamdou.A kouknul bych se na hadici z oddychu,aby si to nesálo falešnej(váhou nezměřenej luft)

Napsal: stř 04.06.2008 20:30
od fafejta
benny24 píše:nechte si ty přechytralý keci to si může taky přečíst v knížce a radší mu pomožte

No já si tady netahal tričko.Takže by to mělo být v jednotném čísle.