Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 05.06.2008 19:17
od Dresic
Vadí nečemu, že tam nemám to koleno ze vzduchovýho filtru? nemůže to nasávat víc vzduhu, např . z vrtule a tím pádem to něco způsobuje? Mám s tím autem pár problémů, tak jeslti to nemuže být něco s tím ....
Napsal: čtv 05.06.2008 19:18
od Dresic
mám i fotku, ale nevím jak si sem dát...
Napsal: čtv 05.06.2008 22:02
od wEnC
fotku nahraj na
http://www.imageshack.us/ a pak sem vlož jen odkaz na tvou nahranou fotku co ti to vygeneruje
Napsal: čtv 05.06.2008 22:16
od dexter
fotka tady ještě není,ale jestli nemáš žádne čidla na airboxu (velká černá skřínka do které dávaš vzduchovej filtr), tak ti tam maximalně nalíta bordel.Horší by bylo ,jestli ti chybý zrovna tá část,kde je vaha vzduchu. To by byl značnej rozdíl.Tá vrtule ti nic moc neuškodí (podotýkam, jestli máš vahu a hlavně je funkční)

Napsal: čtv 05.06.2008 22:19
od Dresic
Napsal: pát 06.06.2008 01:36
od oldaf
Zbytečně to saje teplej vzduch od chladiče.
Napsal: pát 06.06.2008 07:01
od Dresic
oldaf píše:Zbytečně to saje teplej vzduch od chladiče.
a má to na něco vliv?
Napsal: pát 06.06.2008 08:02
od Jawak
Motor nemá takový výkon, jaký by měl mít, jede to o trošku hůř...
4 roky zpátky jsem zkoumal a testoval, čidlo ATA-vnější ukazatel teploty jsem přilepil do po domácku vyrobeného "kastlíku" z hliníkového plechu kolem otevřeného sání a teplota po zahřátí ukazovala konstantních 45-55°C

Napsal: pát 06.06.2008 12:31
od fioro
no skor tomu motoru moze vadit, ze ta vrtula je snad polovicka tej co tam ma byt....
http://img242.imageshack.us/my.php?imag ... 097fp1.jpg
ale inac mas motor cistejsi ako ja

Napsal: pát 06.06.2008 15:29
od tds
vrtule je tam řekl bych tak e30-tky benzínu.a není tam sahara.dost si teda zahráváš s teplotou motoru a následně s palicí.co ten prohlej chladič??nejspíš to bylo pěkně trefené na předek jelikož je tam i jiná haubna.
Napsal: pát 06.06.2008 20:36
od Dresic
tds píše:vrtule je tam řekl bych tak e30-tky benzínu.a není tam sahara.dost si teda zahráváš s teplotou motoru a následně s palicí.co ten prohlej chladič??nejspíš to bylo pěkně trefené na předek jelikož je tam i jiná haubna.
No tak to slyším až teďka poprvé, už jsme to měl v servise a nikdo neřikal nic. S teplotou motoru snad taky v pohodě , ale tak radši to dám do puvodního stavu jak to má být......pořád nevím co je to ta sahara, vrtuli seženu, to koleno taky, jj bořený to bylo na předek to jo...
nefunguje mi ten obrázek, nemužete někdo sem lupnout fotku jak a co tam má všec být v motorvoým prostoru?
Napsal: pát 06.06.2008 22:03
od fafejta
Na S autu (bazar) máš fotek TDS motorů a taky tady máš ETK.To víš,každý kouká na prachy a pak ty opravy vypadaj jak vypadaj.
Sahara je ten plast kolem vrtule na chladiči,zvyšující efekt ventilátoru,že bere luft (prosává)z celý plochy chladiče a ne jen v tom kruhu ,kde je vrtule.
Napsal: sob 07.06.2008 09:26
od Maxiczech
[quote="Jawak"]Motor nemá takový výkon, jaký by měl mít, jede to o trošku hůř...
4 roky zpátky jsem zkoumal a testoval, čidlo ATA-vnější ukazatel teploty jsem přilepil do po domácku vyrobeného "kastlíku" z hliníkového plechu kolem otevřeného sání a teplota po zahřátí ukazovala konstantních 45-55°C

[/quote]
Tak tohle je dobrej LOL..
Teplota ukazovala konstantních 45-55 stupňů..
Tady někdo používá výrazy a sám jim zřejmě moc nerozumí..

Napsal: sob 07.06.2008 11:33
od Jawak
Miluju slovíčkaření
