Stránka 1 z 1

Napsal: sob 07.06.2008 00:21
od Machy
Je to možné?

Napsal: sob 07.06.2008 05:44
od kavanda
všechno je možné,ale přichystej si min 50 táců a budeš si to muset udělat sám.No a když to zvládneš,tak se Ti přijedu osobně poklonit. :wink:

Napsal: sob 07.06.2008 12:55
od DRZDK525
To to radši prodej a kup si jiný auto, s vanosem, vyjde tě to nastejno a bude to rouhodně rychlejši, teda pokud to nebereš jako nějakou výzvu.. ale podle mě je to blbost, nebo si kup jen motor

Napsal: sob 07.06.2008 17:04
od fafejta
Technicky to možné je,ale spíše je problém krz papíry,pokud to řešíš legalizovat

Napsal: sob 07.06.2008 17:57
od Machy
Myslím to tak,že bych koupil např. celé bourané BMW Vanos z TP. Použil bych motor a papíry.
Ted je otázka jak je to obtížné. Co z elektrikou?

Napsal: sob 07.06.2008 18:26
od fafejta
Kabinová tam zůstává,akorát se udělá menší korekce(v přestupu motorový do kabinový u pojistek),ale co přesně to už si nepamatuji.

Napsal: sob 07.06.2008 18:37
od fafejta
Ale to není zlegalizování,použít číslo z bourané kastle do druhé ,to je normální..........

Napsal: sob 07.06.2008 20:14
od kavanda
fafejta píše:Kabinová tam zůstává,akorát se udělá menší korekce(v přestupu motorový do kabinový u pojistek),ale co přesně to už si nepamatuji.


tak na to zapomeň.....jiná kaplička,jinej BC jiný jednotky atd atd.

Napsal: sob 07.06.2008 20:57
od fafejta
BC jsem tam neměl(to má málo 2.4td) a abs taky ne.Přehazoval jsem jen kombi přístroj z benzína,a dělal úpravy v tom jak jsem psal právě kvůli budíkům.

Napsal: sob 07.06.2008 21:05
od Helldiver
ABS ma predsa E34 v zakladnej vybave...

Napsal: sob 07.06.2008 21:13
od fafejta
520i s motorem M20 a 524td s motorem M21 neměla ABS vždy.

Napsal: sob 07.06.2008 21:36
od Machy
Moje BMW ABS má.
S přestavbou karoserie by neměl být problém.

Napsal: ned 08.06.2008 14:09
od Kail
:roll: ,chlape vzpamatuj se,víš vůbec co chceš?Jednou se ptáš na TDS,pak na TD,pak najednou na benzín...Prostě je to pakárna u všech motorů stejná,komplet elektrika jiná,to auto je potřeba při takové přestavbě totálně vykuchat,rozebrat skoro do kastle,a k motoru potřebuješ snad uplně všechno,komplet elektriku,dudíky,ŘJ (komplet jako komplet,prostě celou,žádná přechodka to nevyřeší...).Jestli nejsi hodně slušnej mechanika nemáš komplet vybavenou dílnu,zapomeň na to rovnou,jestli seš,tak se do toho pusť.Podle mně nemá žádný význam přestavovat e34 z roku 91 na TDS :roll: ,do toho se lidi pouštěj spíš když chtěl 550i nebo něco takového,co za to stojí... :wink:

Napsal: ned 08.06.2008 15:32
od brumlae34
Jednou sem řešil přestavbu e34 auto 520i m20 a dával jsem do ní 524td a zas takovej problém to nebyl ! Motor, převodovka, dif., kardan, čerpadlo v nádrži, budíky a motorovej svazek s jednotkama, kterej pasoval do té kulaté zasuvky u klobouku a všechno fungovalo! jen tam nebylo žhavení a el plyn pedal, to jsem natahnul drat a bylo to ok, ovšem tohle nebude tvůj problém. Ale v dnešní době bych už do toho nešel! Je sice fakt, ze sehnat peknýho vanosa je docela problem, alepokud nemaš do čeho pýchnout tak s chutí do toho... :wink:

Napsal: ned 08.06.2008 17:22
od Machy
Kail píše::roll: ,chlape vzpamatuj se,víš vůbec co chceš?Jednou se ptáš na TDS,pak na TD,pak najednou na benzín...Prostě je to pakárna u všech motorů stejná,komplet elektrika jiná,to auto je potřeba při takové přestavbě totálně vykuchat,rozebrat skoro do kastle,a k motoru potřebuješ snad uplně všechno,komplet elektriku,dudíky,ŘJ (komplet jako komplet,prostě celou,žádná přechodka to nevyřeší...).Jestli nejsi hodně slušnej mechanika nemáš komplet vybavenou dílnu,zapomeň na to rovnou,jestli seš,tak se do toho pusť.Podle mně nemá žádný význam přestavovat e34 z roku 91 na TDS :roll: ,do toho se lidi pouštěj spíš když chtěl 550i nebo něco takového,co za to stojí... :wink:

Ahoj. Máš pravdu že nevím co chci,ale jsem už zoufalí! Už deset dní nespím a pořád přemýšlím. Jak jsem již psal,mám E34 524TD a motor totálně v háji. Ale teď řeším:
1)Sehnat výborný motor 524TD je nemožné a kompletní GO je dost nákladná(potřebuji i setrvačník a nebylo by špatné udělat i vstřiky a čerpadlo)
2)Nebo napasovat TDS. Ale to potřebuji kompletní vůz.
3)Nebo 2.5TD a to bude to samé jako u TDS.
4)Provést přestavbu na 2.5 VANOS. Má krasný výkon,docela slušnou spotřebu a při dnešní ceně nafty se diesel NEVYPLATÍ.

Jasně že by bylo lepší všeho nechat. Ale vůz je naprosto bez koroze,tak mi je líto ho rozebrat.
Jinak se nechci chválit,nejsem odborníkem na vozy BMW,ale opravuji a orientuji se ve všech značkách. Vybavení není problém.Bud bych přestavbu provedl u sebe v dílně nebo u zaměsnavetele.

Napsal: ned 08.06.2008 17:27
od Machy
brumlae34 píše:Jednou sem řešil přestavbu e34 auto 520i m20 a dával jsem do ní 524td a zas takovej problém to nebyl ! Motor, převodovka, dif., kardan, čerpadlo v nádrži, budíky a motorovej svazek s jednotkama, kterej pasoval do té kulaté zasuvky u klobouku a všechno fungovalo! jen tam nebylo žhavení a el plyn pedal, to jsem natahnul drat a bylo to ok, ovšem tohle nebude tvůj problém. Ale v dnešní době bych už do toho nešel! Je sice fakt, ze sehnat peknýho vanosa je docela problem, alepokud nemaš do čeho pýchnout tak s chutí do toho... :wink:

Dík za příspěvek. Potěšil si mě. Jak myslíš,že to bude u mě z elektrikou? Budou pasovat zásuvky?

Napsal: ned 08.06.2008 17:37
od MatyACS
podle mě sis pořádně neuvědomil co to obnáší, a nevím kde chceš sehnat vybavenou dílnu...i když třeba jí máš...každopádně jestli do toho opravdu jdeš klobouk dolů :wink: