Stránka 1 z 1
Napsal: pon 14.07.2008 01:31
od lucky
525 TDS r.v. 92 díky
Napsal: pon 14.07.2008 07:31
od huncak
relé je vpravo v kastlíku spolu s řídící jednotkou motoru.
Napsal: pon 14.07.2008 10:12
od fafejta
Není spíš na pravém podběhu ,za kloboukem z kopce.Taková černá krabička v níž jsou chována tři relé?
Napsal: úte 15.07.2008 00:35
od lucky
dík mrknu se. Ke žhavkám nejde proud tak předpokládám, že je to relátkem. Nemáte s tim zkušenosti?
Napsal: úte 15.07.2008 07:41
od huncak
je tam 80a pojistka,přímo u toho relé tak se koukni jestli je v pořádku.
Napsal: čtv 05.03.2009 10:05
od risus525tds
Má to relé nějaké označení, nebo jak ho poznám. Je jich tam spousta. Díky za odp.
Napsal: úte 17.03.2009 01:26
od lucky
Tak chlapáci. Po všem tom piplání a prcání s čerpadlama a hlavama a rozlítlíma pístama, sem dnes po půl roce konečně vyjel. Každej strašil jak jsou rozvody u tohohle auta náročný a jak to každej dává do servisu, velký prd, od nějakýho devatenáctýho století ty motory fungujou pořád na stejnym principu a vždycky budou. Potřebuju jen vědět jestli má někdo z vás system na to jak si doma nejlíp nastavit čerpadlo tak aby to jelo jak má. Můj system pokus-omyl je zdlouhavej a já už chci jezdit. Za každou radu budu rád. Kdyby ste někdo s něčim chtěl poradit ohledně demontáže a montáže motoru, rád poradim když to budu vědět. jinak je to skládačka. Moc díky.
