Stránka 1 z 1

Napsal: ned 27.07.2008 23:48
od marwal
Tak když je opraveny automat a řadí, vypadá to že budu měnit vstřiky. Auto má najeto 160tis a ještě nebyly měněné. Vibrace se přenášejí na celé auto, všiml jsem si toho když jsem seděl uvnitř a nastartoval. Tak jsem otevřel haupnu a motor vybroval z leva do prava, mam pocit že se to zhoršuje. Zajímavý je že otáčky drží dobře a otáčkoměr se ani nehne. Jen ty vybrace. Myslíte že nějaký vstřik je na odchodu, nebo to může být něco jiného, např. silentblok? Při normální jízdě to není znatelné, maximálně při rychlosti do 20 km/h to ještě jde trochu cítit.

Napsal: pon 28.07.2008 17:49
od pysta
Ak ti pri vypinani motora zabucha motor jak stara avia, tak su to silentbloky.

Napsal: čtv 31.07.2008 16:45
od lenoch
marwal píše:Tak když je opraveny automat a řadí, vypadá to že budu měnit vstřiky. Auto má najeto 160tis a ještě nebyly měněné. Vibrace se přenášejí na celé auto, všiml jsem si toho když jsem seděl uvnitř a nastartoval. Tak jsem otevřel haupnu a motor vybroval z leva do prava, mam pocit že se to zhoršuje. Zajímavý je že otáčky drží dobře a otáčkoměr se ani nehne. Jen ty vybrace. Myslíte že nějaký vstřik je na odchodu, nebo to může být něco jiného, např. silentblok? Při normální jízdě to není znatelné, maximálně při rychlosti do 20 km/h to ještě jde trochu cítit.

jestli tomu dobře rozumím, tak jsi nechával opravit automat a hned jak to spravili začal motor vibrovat?? To spíš vypadá že to dali dohromady krapet jinak než to bylo a o něco to třebas jen bouchá či něco natrhli... vstřiky samo změřit můžeš nechat - to je dobrá jistota za málo korun:)

Napsal: čtv 31.07.2008 22:00
od libovka
Taky bych to viděl na silentbloky.Zdřejmě byli načatý a jak vyndavali tu převodovku tak je urvali uplně.Kamošovi se to taky chvělo a měl je oba v háji tak jsem muje vyměnil a vše je OK.

Napsal: pát 01.08.2008 08:02
od Birkoff
A jak je na tom dvouhmotný setrvačník? Ten by mohl také způsobovat vibrace. Osobně bych začal těmi silentbloky.

Napsal: pát 01.08.2008 09:06
od lenoch
Birkoff píše:A jak je na tom dvouhmotný setrvačník? Ten by mohl také způsobovat vibrace. Osobně bych začal těmi silentbloky.
nevím jak e39, ale e34 v modelu s automatem neměla dvouhmotový setrvák...

Napsal: pát 01.08.2008 20:08
od Maxiczech
Taky se přikláním k silentblokům. Potom bych řešil další.. 8)

Napsal: úte 05.08.2008 10:11
od Mirec-e39
Mam podobny problem s tym rozdielom, ze mi trase aj ked stojim a aj za jazdy pri lubovolnej rychlosti. zrejme po vymene spojky mi zacalo triast motorom s prevodovkou, robi to do 2000 otacok, po prekroceny 2000 to prestane. Bol som s tym v servise, kde som chcel dat spravit diagnostiku, len mechanik nevedel prepinovat diag. zariadenie s mojim autom (ma totiz novy typ konektora), tak aspon skusal na volnobehu odpajat zapalovacie cievky na kazdom valci, zakazdym sa zmenil zvuk motora a povedal mi, ze motor ide dobre, tak ho dal na zdvyhak a pri pridavani plynu bolo vidno ako trasie cely motor aj s prevodovkou (aj pri stlacenom spojkovom pedaly), tak mi povedal nech ho idem reklamovat do servisu kde mi menili spojku....Tam zas mal podozrenie na silent bloky, ale povedal, ze su vporiadku a ze vymenenou spojkou to nemoze byt, ze ta je nova a vyvazena. A tvrdi mi ze mi zle spaluje motor (vraj citit benzin), mne sa vsak zda, ze motor ide rovnako ako ked som ho kupil s tym rozdielom ze ho trasie.
Vopred dakujem, za vsetky rady

Napsal: úte 05.08.2008 10:36
od vilejs
mirec to ti dojebali v tom servise kde menili spojku.na 100% ked to odvtedy robi.ten skunk ti zle vystredil spojku asi.ja som videl ako to robia v nemenovanom servise bmw..normalne ruckou od metly..to je co..a toto je pravda!!sam som nechapal,len v uzase kukal ze co to robia:)aj tak mas zaruku nie?tzreba tam ist a hadat sa s nimi,kym to nedaju do povodneho stavu,ako to ma byt..este nakonec zistis ze tam dal nejaku polsku spojku.fuuu normalne ma to nasralo,lebo toto sa stalo aj znamemu na 520i.

Napsal: úte 05.08.2008 11:51
od Mirec-e39
Vdaka za odpoved, tu spojkovu sadu mam asi znacky LUK (ci je to kvalitna sada to neviem) a s tou reklamaciou neviem ci nieco zriesim kedze mi to daval bez blocku a ked som chcel blocek tak si chcel este dalsich 19% z ceny navyse, tak som sa nakoniec nato vykaslal a aj tak si vypytal 2500 navyse vraj kvoli tomu, ze sa mu nedala zhodit prevodovka, ze som mal zahrdzavene sroby a musel ich odvarat, dokonca chcel motor kvoli tomu zhadzovat, ale to uz je jedno. Sice mi ten mechanik hovoril, ze keby daco nech sa mu ozvem, ale ked som mu to bol naposledy reklamovat, tak akurat ho dal na zdvyhak a pozrel silent bloky-tot vsetko. Ten mechanik asi 1x opravoval BMW???. Ja si myslim, ze v motore by asi nemala byt chyba, kedze auto ma rovnaky tah ako pred opravou a aj otacky drzia, sice ked som odpalil tu spojku tak som na aute santil do obmedzovaca, ale myslim, ze tym by som motor nemohol poskodit. Niekto mi este spomynal, ze by to mohlo byt zotrvacnikom (ja len dufam, ze ten je v poriadku). Asi skusim niekde zbehnut na diagnostiku aby som sa uistil, ze spalovanie je bezproblemove.
Takze myslis, ze ak je zle vystredena spojka a ak by sa vystredila by sa to tym vyriesilo?

Napsal: úte 05.08.2008 12:00
od vilejs
ked je to spojkova sda luk,tak to nevystredil.jedine ze by mal vystrednik hazet a to ma malo ludi takto len tak pohodene po dielny.valeo dodava k spojkam aj plastovy vystrednik,tam je to ine,ale luk nedava nic.podlamna to tam iba nahodil,utiahol a hotovo.inak vyskusaj urobit ze pojdes dole kopcom na nejakej rychlosti a brzdit motorom a jemne zoslapuj spojku.ked bude triast,tak je to jasne.ked bude akokeby kolisat,tak skor ten zotrvak,ale podlamna je to spojka ako vysita.mekano ve zle montovane..

Napsal: úte 05.08.2008 12:27
od Mirec-e39
No skusal som ist vseliako na tom aute a zistoval som kedy mi to robi, zistil som ze aj dole kopcom ked vyuzivam brzdny ucinok motora, ale spojku som neskusal vytlacat a aj po rovine na vsetkych rychlostnych stupnoch. Ked stojim-neutral a pomali pridavam plyn tak trase do 2000 otacok a nad 2000 prestane to iste je aj pri zoslapnutej spojke. Inak este raz dik za rady :wink:

Napsal: úte 05.08.2008 17:48
od Lubos
Jestli to škube při volnoběhu a při jízdě je to v klidu tak to jsou silenbloky motoru, mám pocit že jsou olejové a jeden v origu stojí nějakých 2500kč

Napsal: čtv 07.08.2008 08:33
od huncak
špatně vystředěná spojka to asi nebude,spojková lamela se ti při montáži natáhne na hřídel převodovky,jinam se to prostě dostat nemůže,ten vystředovací trn je tam kvůli usnadnění montáže.musel by být jedině špatně přišroubovanej přítlačák k setrvačníku ale to by se asi brzo povolilo a spojka by přestala fungovat,eventualně špatnej setrvačník,pokud je tam dvouhmotovej

Napsal: čtv 07.08.2008 09:09
od vilejs
huncak píše:špatně vystředěná spojka to asi nebude,spojková lamela se ti při montáži natáhne na hřídel převodovky,jinam se to prostě dostat nemůže,ten vystředovací trn je tam kvůli usnadnění montáže.musel by být jedině špatně přišroubovanej přítlačák k setrvačníku ale to by se asi brzo povolilo a spojka by přestala fungovat,eventualně špatnej setrvačník,pokud je tam dvouhmotovej

Napsal: čtv 07.08.2008 09:09
od vilejs
huncak píše:špatně vystředěná spojka to asi nebude,spojková lamela se ti při montáži natáhne na hřídel převodovky,jinam se to prostě dostat nemůže,ten vystředovací trn je tam kvůli usnadnění montáže.musel by být jedině špatně přišroubovanej přítlačák k setrvačníku ale to by se asi brzo povolilo a spojka by přestala fungovat,eventualně špatnej setrvačník,pokud je tam dvouhmotovej


podlamna tam nevystredili to mekano.to je bezne