Stránka 1 z 2
Napsal: pon 11.08.2008 14:31
od fredy
prosím o radu, koukal jsem na sací potrubí ale nenašel...
Napsal: pon 11.08.2008 15:22
od Hyri
zdar, musis dat dolu ten kryt motora ,povolis imbusy a vaha je pred vzduchovym filtrom.
Napsal: pon 11.08.2008 15:42
od fredy
aha, děkuji za info a dá se to vyčistit lihem? nebo mám koupit nějaký sprej na čištění, vím že se to dělá nějakým odmaštovačem, nebo čističem kontaktu
Napsal: stř 13.08.2008 12:57
od Hyri
najlepsi cisty lih uz nevim jak sa to presne vola , kupis to v lepsrne , nekde to je tema o cisteni MAF . - Hledat.
Napsal: čtv 14.08.2008 10:10
od fredy
díky, už jsem to udělal, teda částečně protože tam je na hovno přístup, v servisuz to dodělali a taky budou vydělávat ty klapky co rádi vlétávají do motoru

Napsal: čtv 14.08.2008 11:03
od Vlasta
fredy píše:díky, už jsem to udělal, teda částečně protože tam je na hovno přístup, v servisuz to dodělali a taky budou vydělávat ty klapky co rádi vlétávají do motoru

A nebude lepší tam dát nový sání?
Napsal: čtv 14.08.2008 15:23
od fredy
tak co jsem slyšel, mělo by stačit jen demontování těch klapek, nebo ne?
Napsal: čtv 14.08.2008 16:15
od Vlasta
Ty klapky jsou tam kvůli lepšímu plnění.
Napsal: čtv 14.08.2008 18:29
od fredy
já myslel že kvůli emisím, teda jestli se bavíme o tom stejným
Napsal: pon 01.09.2008 20:38
od bramborak530
Tak jak je to s těma klapkama? Mám E60 530d a je to nepříjemnej pocit jezdit a čekat až tam vlítnou

V servise chtěj za nový sání i s prací 12000 kč nebo je stačí demontovat nebo se na to vykašlat.
Napsal: pon 01.09.2008 21:16
od Horys
Klapky v sání je více meně časovaná bomba minimalně vohnutý ventyli a pak už jenom horši(s vlastní skušeností co jsem dělal).ty kapky jsou tam kvůli sníženi výkonu když je motor studeny po ohřatí jse otevřou a plnění motoru je 100%.když se klapky odstraní je 100% plnení už za studena,je to určitá ochrana studeného motoru.
U těch klapek praskajou hřídelky a pak sou nasátý do motoru.
nové sání jenom oddály problém s klapkama ale demontáží je problém vyřešeny

Napsal: pon 01.09.2008 21:46
od bramborak530
Nové sání od r. 2005 má jiné obj. číslo - čekal bych že na něm jsou už provedeny úpravy, aby se to nestávalo nebo se pletu?
Napsal: pon 01.09.2008 21:51
od Marten
O kolik procent je ten výkon asi menší? Je to znatelné?

Napsal: pon 01.09.2008 22:11
od Vlasta
bramborak530 píše:Nové sání od r. 2005 má jiné obj. číslo - čekal bych že na něm jsou už provedeny úpravy, aby se to nestávalo nebo se pletu?
Mělo by to tak být, jak mně bylo řečeno.
Napsal: pon 01.09.2008 22:49
od Horys
bramborak530 píše:Nové sání od r. 2005 má jiné obj. číslo - čekal bych že na něm jsou už provedeny úpravy, aby se to nestávalo nebo se pletu?
ještě sem ho nevidél tak to nevým jistě ale řešil sem to s kamošem co děla v renocaru a klapky sou tam pořád je to jinou technologii ale žeprý tam sou.
a ten ubytek výkonu je skoro neznatelny asi 20% Nm.
Napsal: úte 02.09.2008 08:10
od fredy
jo

a já je mám už venku

cena nového sání je více jak 12tis.
Napsal: čtv 08.01.2009 21:33
od xjr
Vlasta píše:Ty klapky jsou tam kvůli lepšímu plnění.
Ty klapky tam nejsou kvůli žádnému lepšímu plnění,ale opravdu jen kvůli emisím. Motory bez DPF je nemají,takže mohou být v klidu.Pokud je vyndáte nebude se DPF správně čistit a za chvíly se ucpe a můžete ho zahodit. Je to sranda minimálně za 30K.
Napsal: čtv 08.01.2009 23:39
od mhd
Tak tohle s DPF slyším poprvé, takže zase přemýšlím - mám vyndat nebo ne? Co doporučují v BMW, ptal se tam na to někdo?
Napsal: pát 09.01.2009 10:39
od tds
Chtěl bych se zeptat jestli a jak, se dá poznat při koupi př. už vyměněné sání?Dík
Napsal: pát 09.01.2009 10:55
od mhd
tds píše:Chtěl bych se zeptat jestli a jak, se dá poznat při koupi př. už vyměněné sání?Dík
to by mne zajímalo taky