Stránka 1 z 3
Napsal: čtv 28.08.2008 19:52
od bmwdawlet
Ahoj kamarad mi řikal že se da pomoci palubniho pc poznat kolik km ma ve skutečnosti nalitano řidici jednotka motoru, nevite někdo jak se to děla?
Napsal: čtv 28.08.2008 19:57
od Marten
Kamarád se mýlí.
Napsal: čtv 28.08.2008 20:09
od bmwdawlet
Marten píše:Kamarád se mýlí.
podle čeho soudiš?
Napsal: čtv 28.08.2008 20:11
od Marten
bmwdawlet píše:Marten píše:Kamarád se mýlí.
podle čeho soudiš?
Podle toho, že to zjistit nejde.
Napsal: čtv 28.08.2008 20:22
od Player1
Marten píše:Kamarád se mýlí.
Přesně tak. Je to povídačka. Display vypisuje různý data, ale kilometry to nejsou

Napsal: čtv 28.08.2008 20:31
od MatyACS
je to kravina!!!!!!!! až se divím tomu kolik lidí to furt omýlá

Napsal: pát 29.08.2008 01:37
od airbone
Zavisi od modelu.
U E39 sa da precitat udaj o pocte km aj z LCM, a to ide aj cez carsoft. Dalej sa uklada v kluci a da sa precitat specialnym zariadenim priamo u dealera BMW. Okrem toho sa uklada aj v ECU, to sa da hadam precitat cez DIS. U niektorych budikoch sa da lahko zmenit pocet km preprogramovanim, to vsak ukaze cerveny bod manipulacie pri trip km. U niektoryc verzii jedine vymenou inej EPROMKY. U starsich verzii co maju modul IKE staci ho vymenit za iny s nizsim poctom km a prisposobit ostatne jednotky cez diagnostiku (bmw scanner, DIS, INPA?????...)
Napsal: pát 29.08.2008 09:27
od libovka
airbone píše:Zavisi od modelu.
U E39 sa da precitat udaj o pocte km aj z LCM, a to ide aj cez carsoft. Dalej sa uklada v kluci a da sa precitat specialnym zariadenim priamo u dealera BMW. Okrem toho sa uklada aj v ECU, to sa da hadam precitat cez DIS. U niektorych budikoch sa da lahko zmenit pocet km preprogramovanim, to vsak ukaze cerveny bod manipulacie pri trip km. U niektoryc verzii jedine vymenou inej EPROMKY. U starsich verzii co maju modul IKE staci ho vymenit za iny s nizsim poctom km a prisposobit ostatne jednotky cez diagnostiku (bmw scanner, DIS, INPA?????...)
Ty kilometry ti přepíšu a žádnej bod na budíkách ti svítit nebude a nikdy nezjistíš kolik to má origo najeto.Ten bod na budíkách se rozsvítí pouze pokud to přepíšeš jen v budíkách.Protože stav km se ukládá i do jednotky EWS a DME.U aut s klíčem ve tvaru kosočtverce (cca od r.v.99) se km ukládá i do něj.Stačí zajít do BMW a oni ho dají do čtečky stav km ti řeknou.Ale pokud to dělal někdo kdo o tom něco ví tak ti to přepsal i v klíči a dozvíš se kuloví.

Napsal: pát 29.08.2008 09:32
od BMWPower
85% aut prodávanejch u nás v autobazarech má smotávaný kilometry.
Jinak se to dá zjistit jednoduchou trojčlenkou...(stav auta x stav km na tachometru x kolik roků je v provozu)
Napsal: pát 29.08.2008 10:40
od fafejta
xx
Napsal: pát 29.08.2008 11:59
od airbone
fafejta
Jasne, plne suhlasim. Staci mat doma par skvelych veciciek a vediet s tym robit.
Napsal: čtv 17.09.2009 20:22
od stenly
Už by to konečně mohlo taky někoho napadnout vést to jako trestný čin - nedokáže mě nic jiného naštvat, než když si jdeš do bazaru pro auto a prodejce z tebe ještě dělá neuvěřitelného pitomce s velice podezřelým počtem ujetých km.
Napsal: pát 18.09.2009 11:40
od mari
I kdyby to byl u nás trestnej čin tak to bude furt stejný. Prakticky to nejde dokázat a usvědčit z toho někoho je skoro nemožný. takže bez efektu.
Napsal: pát 25.09.2009 10:47
od DirtyHarry
To je to,čemu se říká "zlatý český ručičky" a koumáctví k tomu. Nad náma jsou snad jen turci a možná poláci...
Napsal: pát 25.09.2009 11:52
od bavorak
Taky proto jsem si nikdy nekoupil u nás žádného Bavoráka.Vždy jsem jel do Německa na privátního prodejce a auto se Servisní knihou.
Napsal: pát 25.09.2009 12:06
od kyo
servisní kniha je jen cár papíru kterej nemá žádnou vypovídající hodnotu. pokud věříš servisní knize, je to to samé, jako když přijdeš do bazaru, a věříš tomu, co ti o tom autě řeknou.
nadruhou stranu, auto bez servisky, to je podezřelé asi vždycky.
takktéž nemůžeš mít nikomu zazlé, když se na vyplňování servisky vybodne, obzvlášť, jedná li se o druhého a dalšího majitele.
Napsal: pát 25.09.2009 17:23
od bavorak
No, alespon máš jistotu,že auto dostávalo pravidelně oleje,filtry atd.Lepší než aby auto jezdilo na jeden olej 50000km.
Napsal: pát 25.09.2009 17:33
od kyo
právěže jistotu nemáš žádnou. Protože jak víš, že to co tam je psáno je pravda a jen si to někdo nevymyslel? Razítko nic neznamená, jeho zfalšování je otázkou jen vůle.
Napsal: pát 25.09.2009 21:07
od bavorak
Nemyslím,že by např.1.majitel,60 letý němec,který mě prodává auto se Serviskou všechny razítka zfalšoval.Takový 60 letý přistěhovalec z Turecka možná ano.Mám 6tého Bavora a dalších 20 jsem přivezl pro známé a kamarády a vždy měly Servisku.Nikdo si zatím nestěžoval,že je Serviska nahovno.
Napsal: sob 26.09.2009 07:00
od DirtyHarry
No tak pánové,nehádejme se. Občas se to povede,že auto odpovídá papírům a někdy i slovům. Mé předchozí (O. Vectra,nová v ČR,po prvním majiteli,3 járy stará s 54 000 km najeto) opravdu odpovídala nápisům na čelním skle v bazaru. Stačilo prodejci (poskok v AAA) dát dva litry do kapsy bokem a věděl jsem vše. Stejně jako o A4 a BMW 525d,na které jsem pokukoval - to byli bohužel "leštěnky" z Dojčland,najeto dvakrát tolik co na tacho,původně firemní káry a po bouračce k tomu. A povyprávět tady,co dělají dovozci-prodejci,které znám - přelepování štítků na olej,přepisování a kopírování německých TP a servisek,pozměňování parametrů auta při první evidenčce...Můj názor je,že auto se má vybírat hlavně vlastním (nejlépe selským) rozumem a nevzít to první,co vidím,jenom proto,že to moc chci. Já jel tenkrát taky původně pro Bawo a domů přijel opelem

.