vlkodlak píše:moc se v tom odkazu nevyznam.poradis me co mam vyzkouset?
začneme něčím jednodušším
Jaké OBC máš (z jakého modelu) a do čeho ho chceš namontovat
to je důležité pro komunikaci mezi OBC a ECU auta
zapojení-překontroluj zda máš spojené všechny svazky a konektory
http://fzcars.webnode.cz/news/technicka-dokumentace/
tady jsou nějaká schémata
pamatuj že OBC bude funkční pouze pokud bude mít napájené všechny tři okruhy ,při výpadku jednoho nejde nic
nejběžnější zapojení-ALE Překontrolovat podle schémat
pin1: fialová / zelená / žlutá, alarm systém
pin10: černá / zelená, startér
pin6: od pojistky + F17
pin9: + z pojistky F20 (červená / žlutá)
pin8: + z pojistky F1
pin22: šedá / červená, světlo
pin25: žlutá / červená, přepínač signálu
pin3: bílá / žlutá, diagnostika
pin16: bílá / fialová, diagnostika
pin14: bílá / šedá
pin7: černá / bílá
pin4: uzemnění
pin5: modrá / červená / žlutá, teplotní čidlo
pin20:černá / červená / žlutá
pin21:černá / bílá
pin23: fialová / bílá / žlutá, alarm systém
pin17: červená / šedá / žlutá, alarm systém
pin26: černá / červená / žlutá, palivová nádrž
pin12: hnědé / fialové, palivová nádrž
pin11: bílá / černá, DME
pin24: černá / fialová, DME
pin19: bílá / červená, gong
pin18: bílá / černěno, gong
pin15: bílá / hnědá, rádio
pin2: modrá / hnědá / žlutá, rádio
OBC odzkoušet v jiném autě zda je vůbec funkční uvnitř je tišťák a čip
pokud dojde ke skratu ,smažou se data a je nutné je dodat .Některé OBC má možnost nahrání dat ,druhá verze má výměnný čip