Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 06.11.2008 21:30
od DCX11
Zdravím vás panové a dámy. Mám dotaz-mám BMW 530d r.v. 11/1999 asi tři měsíce. Ikdyž mi svítila ještě jedna zelená diotka na vyměnu oleje, tak jsem ho stejně vyměnil,znáte to. Zkoušel jsem to smazat podle návodu, co jsem našel na těhle super stránkách,ale nic...!!! :( (drát do 7, dobrá kostra a 3 sekundy počkat s klíčem seplým). Neví někdo proč mi to nejde smazat??? Jo a mám zásuvku. Díky za radu. :wink:

Napsal: čtv 06.11.2008 23:48
od starML
Zásadní věc je zasunout klíček do zapalování až poté, co je sundané víčko zásuvky. Než jsem na to přišel, dělal jsem to obráceně, tj. nejdřív klíček a pak sundat víčko - pak jsem marně čekal, že ta rozsvícená inspekce zhasne, ať jsem tam dával drát, jak jsem chtěl. Nešlo to ani tehdy, když byl klíček jen vsunut do zapalování. :D

Napsal: ned 09.11.2008 21:54
od DCX11
Ano ano i to mě napadlo a zkusil jsem to, jak ty říkáš... A stále nic... :( Jsem nasr....!

Napsal: ned 09.11.2008 22:08
od dexter
Podrž to díl. Myslím,že když mi to taky dělalo paseku,tak sem to nechával cca 20 vteřin.
:roll:

Napsal: ned 09.11.2008 22:35
od fafejta
xx

Napsal: ned 09.11.2008 22:46
od Bajzik
fafejta píše:Tak ono je to právě tim,že se to dělá drátem a pak můžou začít takovýhle problémy.Dělá se to drátem s naletovaným odporem 10 ohmů.
tak a nebo přípravkem

Napsal: pon 10.11.2008 00:53
od PavelP
No já jsem to dělal drátem " na tvrdo " a povedlo se.Chce to dodržet ten správný postup.
PP

Napsal: pon 10.11.2008 11:12
od DCX11
Jasně držel jsem to i dýl jak 20s. Nic.
Drát mě taky napadl, že je špatnej, zkusil jsem tři druhy drátů... Nic.
Zajel jsem za kámošem, který má taky BMW a dělal si to nedávno a tím samým drátem, kterým mu to šlo, tak mě opět nic...
Nechce se mi dávat těm ku... zlodějským ze servisu prachy, když vím,že to jde svépomocí... :(
Drátem s odporem...??? (já a elektrika moc nejdem do hromady)Nebo přípravkem? Jakým?

Napsal: pon 10.11.2008 11:32
od PavelP
Tak já Ti napíšu jak jsem to dělal.
- Otevřu diagnostickou zásuvku
- spojím pin 7 a dobrou kostru ,podotýkám fakt dobrou kostru .Já jsem to přišrouboval pod šroub tlumiče a do pinu 7 jsem dal orig.pin BMW který tam patří.
- zapnu klíček do polohy 2
- počítám 12 sekund
- vytáhnu drát z pinu 7
- a je to.
Musí se fakt počítat dobře protože ,mě se to povedlo až na podruhé u má E 39ky.Na bráchově E 34ce napoprvé.
Hodně zdaru
PP

Napsal: pon 10.11.2008 23:20
od jurasis
Jde to jakýmkoliv drátem (žádnej odpor :roll: ) a čas není nezbytně nutno dodržet. Plus mínus pár vteřin. Je to jednoduchý jak facka a vždy napoprvé...

Napsal: pon 10.11.2008 23:28
od PavelP
Dvanáct + pár vteřin jo ale né mínus,
pak to nefunguje.PP

Napsal: úte 11.11.2008 11:07
od mari
Drž to tam prostě dokud to nebude, může to trvat i minutu.

Napsal: úte 11.11.2008 20:07
od Cossie
Jj, nech to tam klidně déle, také se mi nedařilo, tak sem to tam prostě nechal déle a už to bylo :wink:

Napsal: úte 11.11.2008 20:10
od hombre33
ted' zrovna řešim stejnej problém, posledně to bylo hned a ted' sem se snažil asi pul hodiny a nic, u 28 to bylo stejný, někdy na poprvé a jindy ani vomylem...

Napsal: stř 12.11.2008 10:12
od DCX11
Díky pánové, už jsem to zkoušel několikrát a myslím si, že jsem celkem manuálně zručný, a stále nic... Měl jsem seplej klíček i dobrý dvě minuty a nic...
TAk mě ještě napadlo, jestli není něco se zásuvkou-ikdyž to je blbos, co by sní bylo,že jo.
Prostě to budu muset zkoušet tak dlouho, dokud nebudu dělat další servis... :lol:
Díky za rady a když se to povede, tak dám vědět,ju.

Napsal: stř 12.11.2008 14:04
od mari
Jestli si to spojil s kostrou v motoru tak to zkus s kostrou v tý zásuvce, já to dělám obyčejnou zkoušečkou

http://www.evv.cz/zbozi.php?co=detail&kod=7000000096

do kostry zlehka natočim samořeznej šroub a přicvaknu krokodýla ze zkoušečky a už jen čekám, na čas nehledim,když to trvá dlouho tak to připojim znova,zapnu klíček a musí to jít

Napsal: stř 12.11.2008 21:00
od DCX11
Mnooo to není špatnej nápad, to bych mohl tak zkusit. Díky za tip! :wink:

Napsal: pon 24.11.2008 14:18
od mamouschek
No a nebo je už kombi v háji. :lol: Není nad origo přípravek. Jinak pokud se to dělá bez odporu, tedy natvrdo, pak se občas stane, že po XY-tém smazání už to nende. Nic nového. :lol: